"Harika" diyip kendimi yatağa attım. "Ama ayrıcaaaa-"diyen Scott'a dönerek "Ayrıcasıdamı var?" diyerek ağlama numarasi yaptım "Evet,ayrıca sen biri öldüğünde yada öleceginde hissedebiliyosun ayrıca nerde olduğunuda anlayabiliyosun ve-" Elimi Scott'a doğru uzattım ve dur işareti yaptım. "Kurt kadın ve banshee olduğum için bi özellik olduğunu anladım ama şuan söylemesen?" "Ama dolunay 3 gün sonra ve bunu kontrol etmen gerekiyo bansheelik beklesede kirt adamlik beklemiyo" "Ta-" dediğimde başıma giren ağır ağrıyla sözüm kesildi ve dizlerim karnıma gömülecek şekilde kıvrıldım hatta nerdeyse top şeklini aldım. Scott,Stiles ve diğerleri bana bişeyler diyor ama ben duymuyordum. Daha sonra biraz rahatlayarak yataga geri yattım. Deaton"Lydia" dedi ve beni gösterdi. Lydia yanıma geldi ve "Şimdi sana bikaç bişey sorucam ve kesinlikle doğru cevapliycaksin tamam mı?" dediğinde kafamı sallamakla yetindim. Lydia bana sorular soruyor ve hareketlerine bakilirsa sorduklarini aklina iyice kaziyordu. Sonunda "Tamam" dedi ve geri çekildi. "Benim hissettiklerime ve olaylara bakarsaaaakkkkkk... İyi haber şu anda biri ölmemiş yada olmeyecek çünkü ben hiç bir şey hissetmedim." Stiles"O zaman ne oldu?"diue sordu.Scott ona döndü ve "Bu kurt kadın ve banshee karışımı gücü ama ne olduğunu bilmiyorum. Deaton?"dedi ve Deatona baktı. Deaton kitabı açtı ve biraz inceledikten sonra "Bu-bu-bu imkansız" dedi.Scott merakla "Ne-ne oldu?"diye sordu. Deaton "Bunun doğru olduğunu sanmıyorum ama eğer herhangi biriniz yakın zamanda tuhaf bişey hissederseniz gelip bana söyleyin."diyince Scott tek kaşını kaldırdı ve "Hadi ama söyle" dedi. Deaton olumsu anlamda kafasını sallayip bana döndü ve "Yine bu tarz bir şey hissedersen yanıma gel,(lydiaya döner) lydia sende aynı anda hissederseniz bu bansheelik olur ama lydia hissetmesse...Neyse dediğimi yapın işte."dedi ve gitti. Bizde eşyalarımızı toplayıp çıktık üstümü değiştirirken Scott içeri daldı. "Hoooopppppp yavaş gel Scott" dedim ve tişörtümü tam olarak indirdim. Scott"Gelebilirmiyim?"diye sorduğunda"Gel"dedim.Öyle bağırınca hemen çıkmıştı. "Yarana bakabilirmiyim?"dedi ve belimi gösterdi.Tek kasimi kaldırıp "Neden?"diye sorduğumda "Benimki bi günde geçmişti belki seninkide geçmiştir."deyince kaşlarım havaya kalktı bunu görünce "Aaa sana söylemedim her yaran kısa sürede iyileşir ve birlerinin acılarını emebilirsin yanii kurt kadın olduğun için" dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım ve tişörtümü yara görünecek şekilde kaldırdım yaklaştı ve tam sargı bezine dokunacaktiki Allison içeri geldi bizi görünce korku ve üzüntü karışımı derim bir nefes aldı ama daha aonra Scott sargı bezini gosterince aldığı nefesi geri verdi ve gelip Scotta sarıldı.Scotta ona sarıldı ve saçını öptü. "Heyy olan var olmayan var!!"dediğimde Allison güldü ve Scottu bıraktı oda gelip sargı bezini çıkardı. !!!Inanmıyorum hiç iz yoktu!!! "Bak gördün mü?İşte artık her seferinde bundan daha hızlı iyilesebileceksin."dedi. "Nasıl?Neden daha hızlı?" "Çünkü bu ilk olduğu için normalden yavasti,bundan sonrakiler en fazla bir dakika sürer." dediğinde gulumsedim ve tam sarilmak için kollarimi açtımki,vazgeçip ellerimi yumruk yaparak geri çekildim.Allison güldü ve "Hayatını kurtardı,al naparsan yap" diyince ilk Scotta sonrada Allisona sarıldım. Tam kapıya doğru ilerliyodukki aynı baş ağrısı yine geldi ve bu sefer kendimi yere atıp yine top şeklini aldım ama bu sefer daha az sürdü ve hemen rahatladım.Scott beni kaldırdı ve Deatonun yanına gittik. Deaton bikaç sorudan sonra "Azöncekinin aynısı"dedi. Scott da "Artık soyliyvek misin?"diye sordu.Deaton derin bir nefes alıp verdi ve "Kurt kadın ve bansheeliğin ortak gücü yakınında olan kötü ruhları hissetmek"dedi. Stiles oturduğu yerden diklendi ve "Nogitsune gibimi?" diye sordu. "Nogitsune gibi"
------------------------------
541 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
FanfictionBeachon Hills High School da bir Türk kızı (Teen wolf karakterleri)