Sözünü bitiremeden yere yığıldı.
Tabi bende hemen yanına çöktüm. "S-Stiles"diye konusmaya çalışıyodu "Tamam,sakin ol şimdi seni kaldiricam ve Deatonun yanına gitcez"dedigimde birden dümdüz oldu ve yavaşca diklendi. Ama kaskatı kesilmişti. "Yolumdan çekil demiştim."diyen sese karşı donup kaldım. Ses Zeynebin değildi,tıpkı telefondaki Scottun sesi gibiydi. Kalın ve korkutucu. Napicam?
Bana niye soruyon aq!
Sana sormadım kendi kendime sordum aq!
Sen kime aq diyon lan aq!
Lan asıl sen kime aq diyon lan aq!diye bağırdım. Ama içimden. Bu salakta olur olmaz yerlerde ortaya çıkıyo lan! Neyse Zeynebi kucağıma almak için ona döndüğümde şok oldum Zeynep yerde yatıyodu ve kipirdamiyodu. Hemen yanına doğru ilerledim. Ama sadece ilerledim ulaşamadım. Çünkü sırtıma aldigim darbeyle Zeynebin üstüne yığıldım tanrım bana vuran!? bu Zeynep!? Ama Void Zeynep!? Gözleri yerde bana doğru gelirkensöylediği kelimelere sinir oldum. "Zeynep çok güçsüz Stiles!O seni hakediyomu sence?Sen benle savaştın ve kazandın ama o bunu yapamıyor baksana vücudunun yarısını bana çoktan teslim etti. Ya Scott sadece gözlerini verdi. Ama o!?O güçsüz birinin teki anladın mı!?Gucsuzun teki!?"dediğinde kalkıp suratına bi yumruk geçirdim ama sarsilmadi bile onun yerine arkamdaki Zeynep acıyla bağırdı. (Bu arada resimdeki gri yerler voidin ele gecirdikleri diğerleri hala normal kalanlar)
----------------------
Hadi sovun çok kısa diye...
Ama gerçekten okul başlayana kadar bitirmem gereken bi kitabim var ayrıca okul baslayincada TEOG olayı var o yüzden boş vakit buldummu yazıyorum sadece sorryyyyy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
FanfictionBeachon Hills High School da bir Türk kızı (Teen wolf karakterleri)