-9-

5K 228 20
                                    

Bu arada küçük bi hatirlatma nogitsune birinin bedenine girince o bedenin kötü halini kopyalayan bi ruh

Stiles sinirle sandalyeye bi tekme attı ve sandalye devrildi. Scott "Peki ya kim olduğunu nasıl anlayabiliriz?"diye sordu.Deaton kitaba baktı ve "Bunu sadece Zeynep anlayabilir"         "Nasıl?"diye heyecanla sordum. "Baş ağrısını şiddetli hissettiğinde yakınından biri demek oluyo ve ilk baştaki epey şiddetliydi."dedi.Scott patliycakmışcasına "Yani?"diye sordu. Deaton Scotta sonra bana baktı "Zeynep şimdi elini sırayla he arkadaşının kalbine koymanı ve gözünü kapatmanı istiyorum ve bu sırada ne hissettiğini bana anlatmanı istiyorum."dediğinde kafamı salladım ve ilk olarak Allisonun yanına gittim Deatonun tarif ettiklerini yaptım ama Allisonda hiç bişey hissetmedim,daha sonra Lydiaya geçtim ama ondada bişey hissetmedim,Theo,Liam ve Stilesde de bişey hissetmedim son olarak Scotta geldiğimde kalbine dokundum ve gözümü kapadım ama kapatmamla açmam bir oldu. Scott bişey olduğunu anlamış olacakki omuzlarimdan tuttu ve beni sarstı"Noldu?Zeynep iyimisin?"diye sorular sormaya başladı.Deatona döndüm ve "Kötü ruhların resimlerine bakabilirmiyim?"diye sordum.Deaton hemen kitabı açtı ve bana gösterdi 1-2 sayfa çevirdikten sonra durdum Scotta dokundugumda gördüğüm yüzün aynısı kitapta vardı. Ismine baktım'Nogitsune'.Bizimkilere döndüm ve "İyi haber olmadığı için direk kötü haberi veriyorum..."dedigimde bütün gözler bana döndü"...Nogitsune geri döndü"dedigimde Stiles"Kocaman bi siktir"diye bağırdı ve yerdeki sandalyeye bi tekme daha attı. Allison ağlamaya başladı ve gidip Scotta sarıldı. Scottda ona sarıldı ama hala bi tepki vermemişti. Diğerleri aralarında konuşurken bende kitabı inceliyordum kurt kadın ve bansheelik özelliklerine bakarken çocuklara döndüm ve "Ama galiba bunu ben çözebilirim"dedigimde herkes bana döndü. Allison "Nasıl?"diye sordu. Bende kitabı aldım ve buldugum özelliği okumaya başladım "Kurt kadın ve banshee olan kişilerin dönüşüm sırasındaki penceleri diğerlerine göre farklidir.Bu penceler hem siyah renkte hemde zehirlidir.Bu penceden kalbine darbe alan kişi anında felç olur ve kalbi durur."diye bitirdigimde Scott "Yani benim kötü ruh ikizimi bulucaz ve kalbinden vurucaz öylemi?"diye sordugunda olumlu anlamda kafami salladim buna karşılık Allison bana sımsıkı sarıldı ve Scottun yanına geri döndü. Deaton "Tamam o zaman daha önce yaptigimiz gibi yapıcaz ama biraz farklı olucak çünkü anlayabilir" diyince şaşırdım. "Daha önce derken?"diye sorduğumda Stilea bana döndü ve "Daha önce benim içime girmişti ve Scott onu buharlaştırmıştı"dedi bi dakika yani binevi intikam almak için gelmişti.Deatona döndüm ve "Scottdan intikam almaya gelmiş"dedim. Deaton kitaptan kafasını kaldırdı ve "Nasıl yani?"dedi. "Scott bir önceki gelişinde onu buharlaştırmış bence bu yüzden ondan intikam almaya geldi."dediğimde Deaton bana baktı ve "Eğer scottan intikam almaya geldiyse diğeri gibi onu kopyalamayabilir."dedi ve kitaptan Nogitsunenin sayfasını açtı ve bi bölüm okumaya başladı "Nogitsune diğer kötü ruhlar gibi tek gücü olan bir ruh değildir nogitsunenin iki türlü gücü vardır Bunlardan biri içine girdiği kişinin kötü bir kopyasını yaparak içine girdiği kişiyi ve kişinin yakın arkadaşlarını öldürmektir bir diğeri ise kişinin hafızasını silmek ve kalbindeki herhangi bir kişiye duyulan bütün duyguları silmektir"diye bitirdiginde Allison ve Scott birbirlerine baktılar ve sımsıkı sarıldılar. O sırada Allison ağlamaya başladı. Deaton bana döndü ve "Zeynep ve Scott bundan sonra olabildiğince berabersiniz Scott sana dönüşümü öğretecek ve Scotta bişey olduğu zaman sen hislerin seni nereye götürürse oraya gideceksin büyük ihtimalle Nogitsune ile bu şekilde karsilacaksin"dediginde Scotta baktım oda bana bakiyordu derin bir nefes alıp verdik ve klinikten çıktık.
           ---------------------------------
532 kelime

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin