-15-

3K 134 39
                                    

ilk önce şunu söyliyim maalesef sadece 1000 kelime oldu ama bunada şükür lütfen devam fikriniz olursa yazın....


-Stilesin ağzından-

Aslında Zeynebi indirmeden önce sorabilirdim?

Neyi!?!?!?

Dünkü kimya notları onda varmı diye

Dostum sen tam bi ineksin!

Niye ne sormalıydım?

Hadi ama sevdiğin kıza kimya notu soracak kadar cahilsin

Bak birincisi ben onu sevmiyorum ikincisi yarın kimya sınavı var senle vaktimi harcayamam anladın mı? Boş kafalı!?

Yanlız canım ben senin kafanım asjadkshasafh!?

Bi dakika iç sesim randommu attı!?

Ne sandın gülüm!?

Aman tamam be ben kimya çalışıcam dedim ve içsesimi postaladım. Bu salak bu aralar çok konuşuyo. Zeynebi arayıp aramamak arasında kararsız kalsamda son kararım aramaktan yana oldu.

-Zeynebin ağzından-

Kimya notlarını kontrol ederken kafam yine allak bullak oldu. Hayır daha okul açılalı 2 hafta oldu ne bu acele?İçimden kimya hocasına saydırırken telefonum çaldı kimya notlarından kafamı kaldırmadan yani kimin aradığına bakmadan telefonu açtım?

Z:Efendim?

S:Zeynep bişey sorabilir miyim?

Z:S-Stiles tabi sor tabi

S:Eee...Şey yarınki kimya notları sende varmı?

Z:Evet istersen gelip alabilirsin?

S:G-Gelip mi?E olur tabi geliyorum

Z:Görüşürüz

S:Görüşürüz

Kızım kalk süslen bişi yap!!!

Aman abartma be gelicek kimya notlarını alıp gitcek

Yok yok onun anlamadığı konular vardır sen onu içeri çağır eve

E yuh ama daha neler!?Kimya notlarını vericem gidicek

Bu sohbet çalan kapıyla son buldu.Kimya notlarını aldım ve aşağı inip kapıyı açtım.

S:Merhaba

Z:Merhaba

S:Notları verir misin?

Z:Haa al tabii dedim ve notları uzattım. Tam kapıyı kapatıyodumki. Stilesin sesiyle bi daha açtım.

S:Eğer anamadığın konu olursa...Yani...Beni arayabilirsin...Anlatırım yani...

Yüz ifadesine karşı bi kahkaha patlattım. 

Z:Teşekkür ederim olursa ararım.     dedim ve kapıyı kapattım.

Kızım içeri çağır demedimmi ben sana!?

Yaa bi kapa çeneni fesat beyinli

İyide benim beynim senin beynin

Ya tamam çok konuşma yürü daha ders çalışcam dedim ve odaya çıktım. Bilgisayarı açtım ve kimya hakkında bikaç video daha izledikten sonra tam kapatacaktımki bi görüntülü arama isteği geldi. STİLESTEN!?!? Derin bi nefes aldım ve isteği kabul ettim. Kamera açılır açılmaz Stilesin sesi duyuldu. ''Tanrım!Bu nasıl bi yazı Zeynep sen bunu nasıl okuyosun!'' daha kameranın açıldığını fark etmemişti hala notlara bakıyodu. ''Kendi yazım olduğu için küçüklükten beri alıştım''dedim. Kameranın açıldığını yeni fark etmiş olacakki notlardan hızla kafasını kaldırdı ve ''Eee...Şey yani ben...''boşver anlamında kafamı sallayınca durdu. ''Faks makinen varmı?''      ''Evet annemin bi tane vardı?''       ''Numarasını verirmisin?''        ''64287198''        ''Tamam notları gönderiyorum bana okuman gerek''          ''Madem faks makinen vardı neden kapıma kadar geldin?''        ''Unutmuşum tamammı?''        ''Tamam gönder''          ''Gönderdim alabilirsin''       ''Bekle geliyorum''dedim ve annemlerin çalışma odasına gittim. Faks makinesindeki belgeyi aldım ve odama döndüm.   ''Yanlış anlamassan bişey sorucam?''diyen Stiles baktım ve tek kaşımı kaldırdım.   ''Tabii sor''      ''Yatağının yanındaki konsolun üstündekiler 1987 model araba figürleri koleksiyonu mu?''       ''E-Evet neden?''        ''Şakamı yapıyosun aynısı bendede var!?Ayrıca bi kızın araba koleksiyonu olması tuhafıma gitti''         ''Haa evet. Uzun zamandır biriktiriyorum. Benim için çok değerliler''dedim. Daha sonra epey bı koleksiyonlar hakkında konuştuk ve sonra kimya notlarına çalıştık.Daha sonrasını hatırlamıyorum.

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin