"Orda"dedim ve arabayi gösterdiğim yöne doğru sürdü.
O sırada aklıma bişey geldi ve bağırdım "Durdur arabayi!!".Bagirinca Stiles durdurmadan bana döndü ve "Ned-" "Durdur dedim!!"diye cirlayinca aniden frene bastı. "Noldugunu anlaticakmisin!?"diye bagirdiginda kendimden beklenmeyecek kadar sakin bir şekilde cevap verdim "Bak sen arabadan indiğinde voidin sana saldirmasi gerekirdi ama saldirmadi dimi?" "E-Evet vunun ne önemi va-"derken sözü boynuna aldığı darbeyle arabanın camindan dışarı çekildi. Ama onu çeken az önce karşımıza çıkan void değildi. Bu gerçek Scottu ama dönüşmüştü ve görünüşe bakılırsa kendini kontrol edemiyordu. Hemen arabadan indim ve dönüştüm. Scottun normalken bana öğrettiği kadariyla onunla savaşmaya başladım. Stilesi kurtardım ama void ustume atladi.Stilesi kurtarınca "Jeepe bin ve git!?"diye bağırdım "N-Ne!?Peki sen!?" O sırada nasıl yaptım bilmiyorum ama Voidi üstümden ittim ve Stilese dönüp "Ben bi kurdum"dedim. Derin bi nefes aldı ve jeepe bindi ama gitmedi telefonunu eline alıp birşeyler yazdı ve sonra jeepi çalıştırıp gitti. Ben peşinden bakarken void tekrar üstüme atladı. Ama bu sefer dovusmek istemedim ve gozlerinin içine baktım "Scott!Bu sen değilsin!Onun seni kontrol etmesine izin verme!"diye bağırdım. Ben bagirinca üstümden kalktı. Başardım mı?İçindeki gerçek Scotta ulaştım mı?Ben bunları düşünürken Scottun kafası öne eğildi ve normale döndü. Normale dönünce bi anda yere serildi. Hemen yanına gittim ve yanına doğru diz çöktüm.Gozlerimi kapattım ve kalp atışını dinlemeye çalıştım. Normal atıyo!Bunu duyunca mutlulukla derin bir nefes verdim. Ama tabiki uzun sürmedi. Sırtıma gelen darbeyle yere yapıştım ve kalkamıyodum. Gözlerim benim kontrolum dışında kapandı ve sonrası karanlık...
-Stilesin ağzından-
Inanmıyorum!Kendime inanmıyorum! Nasıl bıraktım onu nasıl! Bunları düşünürken evde volta atiyodum. O daha yeni kurt oldu ve ormanda yanlız. Tanrım!!!Tekrar ve tekrar aradım ama cevap yok sonra aklıma gelen fikirle telefonu kafama vurdum ve Scottu aradım.
(♥=Scott ★=Stiles)
★=Alo!Dostum iyimisiniz?Sen nasılsın?Zeynep nasıl?Bişey oldumu size?
♥=Dostum sakin ol ben iyi-ahhh!!
★=Dostum!?Noldu!?Scott!?
♥=Dostum sakin ol sadece annem yarama pansuman yapı-ahhh!?
★=Ne?Yaran neden iyileşmediki?
♥=Bilmiyorum ama benim göğsümdeki Zeynebinde bo-
★=Ne!?Noldu Zeynebe!?İyimi!?
♥=Dostum sakin ol sadece nogitsune ikimizdede bi yara bıraktı ama hâlâ ölmedi.Ayrica Zeynep hâlâ uyanmadi
★=Tamam,tamam.Sakinim.O lanet hastaneden çıkar çıkmaz bana geliyosun.
♥=Tamam
♥&★=Görüşürüz
Telefonu kapattigimda hala soktaydim. Nogitsune ikisinide zarar vermişti ama Zeynep uyan-Bi dakka Scott Zeynep uyanmadimi dedi. Kahretsin!?dedim ve kendimi yatağıma attım. Scott gelene kadar uyumak için ama yapamadım çünkü telefon çaldı. Scott arıyodu.Actim ve"Efendim bro?"dedim.Daha sonra duyduğum sesle telefonu elimden fırlattım"Yolumdan çekilin yoksa ölürsünüz"
Zaaaaa en güzel yerde bıraktım hahahahhahaj neyse 410 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
FanfictionBeachon Hills High School da bir Türk kızı (Teen wolf karakterleri)