FINAL 1/2

2.2K 87 4
                                    

Artık final yapıyoruz kurt sürüm. Fikir gelmiyo elimden geldiğince uzatıp bitirecem.

-Theodan-
Stilesle beraber hastaneden çıkmak uzereydik. Ama kafamın içinde duyduğum seslerle neye uğradığımı şaşırdım. Zeynep ve Scott kafamın içinde konuşuyolardı.
Z: Theo geri dön!
S: Hastaneden çıkma dostum!
Z: Lütfen morga gel ve bizi iyileştir!
S: Olmuyo iyileşemiyoruz yardım et dostum!
Z: Bekliyoruz Theo, yardımını bekliyoruz...

Bi an duraksadigimda Stiles bana merakla baktı. Daha sonra arkamı döndüm ve morga koştum. Görevli girmeme izin vermesede iceri daldım. Stilesda peşimden girdi.

Theo: Dışarda tut işim var!

diye bagirdigimda Stiles gorevliyi dışarı attı. Dolaplarin üzerinde Zeynep Güner ve Scott Mccalı bulunca durdum. Daha kapakları kapatılmıştı. Daha yeni konulmuştu anlaşılan işlemler bitmemişti.

Ilk önce Scottun örtüsünü açtım. Yarasına dokundum ve gözlerimi kapattım. Bi araba kazasıyla olamazdı bu. Hele Stilesin arabasıyla asla. Gözlerimi kapattigimda gözümün önüne gelen sahneyi dikkatlice inceledim. Araba Stilesindi ama içindeki Gerarddı. Bu siktigimin salağindan kurtulamadik gitti beeee...

Arabanın önü normal görünmüyodu gerçekten odaklandigimda kurtbogan otunun toz halinde olduğunu ve yapışkan bi siviyla karistirilip bi bıçağın önüne suruldugunu gördüm.

Ve bu bıçak Scottun bogazina saplanıp soluk borusunu deşmişti. Nefes alırken onu içine çekincede gitti işte. Ama iyilestirebilirim diye düşündüm ve yarasindaki acıyı emdim. Ben emmeye başlayınca oda benden güç aldı ve kendini iyileştirmeye çalıştı. Yarası tamamen iyileşince gözleri yavaşça açıldı ve kendine geldi.

Zeynebin yanına gittim ve örtüsünü açtım. Kafasındaki yaraya doğru eğildim. Aslında küçük bi yaraydı ama görünüşe göre derindi. Elimi degdirdim ve iyilestirmeye basladim. O Scottun sesini duyunca bayilmisti. Kafasını vurunca yerdeki vida kafasını delmişti ve BUM!! Beyin kanaması ve ölüm! Onunda yarasını iyilestirdim ve kalktı. Morgdan kiyafetsiz cikamayacaklarini bildigimiz için Zeynebe ve Scotta getirdiğimiz kiyafetleri verdik. Giyindikten sonra morgtan çıktık ve Deatonun yanına gittik. Olayları anlattık ve bi çözüm bulmaya calistik.

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin