-Zeynebin ağzından-
Bu sadece bi ses değildi. Bu Scottdu!
Ama neden iyileşmemişti?Benimle nasıl vu şekilde konuşabiliyodu?Neden sadece Deaton??? Beni saran güçlü kollar tekrar beni tuttu ve yerden kaldırdı. Baktığımda bunun Stiles olduğunu gördüm. Gayet normal bakıyodu. Bi anlık sinirle "Nasıl bu kadar soğuk davranabiliyosun!?"diye bağırdim Stilese. "Daha bişey olmamısken niye agliyosun!?" "Az önce önümüzden geçen neydi biliyomusun!?"diye bagirinca yine aynı soğuklukla "Ceset"dedi. "Peki kimin?"diyince ağlamaya başladığımı farkettim ve tekrarlamaya başladım. "Kimin ha?Kimin!Kiminnnnnn!!!"dedigimi hatırlıyorum. Sonrası yok.
-Stilesin ağzından-
Bi ceset için neden bu kadar agliyoki!? Ben ne kadar ceset gördüm böyle olmadım!?diye düşünürken yere bişi düştü. Zeynep!?!?hemen yanına egildim ve onu sarsmaya başladım. "Zeynep!Zeynep!Zeyneeepp"diye ağlamaya başladığımda hemşire geldi ve Zeynebi sedyeye alıp kontrol etmeye başladılar. "Sert düşmüş ve kafasını vurmuş ayrıca aglamaktan göz pinarlari kurumuş ve vücudundaki adrenalin hormonu girildiği için yüksek bi seviyede kalmış. Bunlar büyük bi olaya yol açabilir. Kontrol etmemiz gerekli."deyince şok oldum"N-Nasıl yani?"diye sorunca derin bi nefes verdi. "Beyefendi!Diyorumki!Eğer izin verirseniz ameliyathaneye gecicez!Yoksa arkadasiniz ölcek diyorum!Nasıl anlatabilirim başka! "
----------------
Sa beybiler...
Efso planlarim var...
Diğer bölüm fazla huzun dolu olacak...
Bizimkiler şok üstüne şok yasiycak...
Stiles bu soklara nasıl tepki vericekkkkk?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
FanfictionBeachon Hills High School da bir Türk kızı (Teen wolf karakterleri)