Monster. van @Sleepynialler

617 28 1
                                    

Titel: Monster.

Writer: @sleepynialler

Parts: 14

Status: On hold

DUTCH HARRY STYLES FANFICTION.

Harry Styles (25) word op een avond plotseling opgepakt voor verdenking van acht moorden en waaronder ook nog drie verkrachtingen. Hij word schuldig bevonden en daarom geplaatst in de instelling Nashville om  te herstellen van zijn "gestoordheid".

In de instelling ontmoet hij Noa de Vries; een vierentwintig meisje die pas een paar maanden in de instelling werkt. In die maanden heeft ze al heel wat meegemaakt, maar Harry is toch een uitzondering. Op een of andere manier trekken de twee elkaar aan, maar.. dat kan toch niet? Harry is een crimineel, en Noa is een normaal meisje. Of.. is Harry toch geen crimineel? In Nashville gebeuren er veel onverwachtse dingen; vriendschappen ontstaan, vriendschappen gaan kapot,  en verhalen nemen een andere wending. Je leest het in Monster.

“Liam, ik heb je hulp nodig. Harry is zo.. Hij doet iets met me wat nog nooit iemand anders gedaan heeft met me - alsof hij mij compleet in zijn macht heeft. I-Ik weet niet wat ik moet doe-” “Blijf bij hem uit de buurt, Noa. Dat heb ik je toch al eerder gezegd? Ontloop hem.” “Je weet niet hoe moei-” “Herrinner je je nog wat ik je vertelde? Hij is slecht, Noa. Hij is een monster.”

me: Dit boek is wouww echt super gewoon... @Sleepynialler is een geweldige schrijfster en heeft ook nog meer boeken.. Tip kijk op haar profiel :)

wattpad boekrecensiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu