"Hei!" // Ziua unu

231 21 5
                                    

Brooklyn, New York

Nu este mare lucru, serios.— a râs Harry în fața domnului care nu mai stia cum sa ii multumeasca.

—Sunteti un înger!— l-a luat de mână.

—E doar slujba mea.— a zâmbit.— Aveți grijă de dumneavoastră!— a finalizat, privind cum un nou angajat parasea incaperea.

S-a apropiat de biroul lui Justin si s-a asezat pe scaun, privindu-si ceasul de pe incheietură. A zâmbit. Justin deja ajunsese în Rosedale. Și-a scos telefonul din buzunarul halatului alb pentru a-si suna prietenul, cand usa a fost trantita.

—Îți jur că te duc la cea mai apropiata clasa primară sa te invat cum se intra educat intr-o incapere.— a bufnit.

—Unde e Juju?— a spus, aruncand scrisoarea de la Justin pe birou.

Harry a studiat-o cateva secunde, dupa care si-a dat ochii peste cap.— Acum trebuie sa te invat sa si citesti? Scrie clar ca e în Rosedale, Queens.—

—Ce face acolo?— a dat din picior.

—Si asta scrie destul de clar.— s-a ridicat dupa un pahar cu apă.—Selena, esti sigura ca tu ai trecut clasele corespunzator?—

—Nu iti bate joc de mine, idiotule. Justin a plecat si nu a lasat nimic aici.—

—Asta era problema ta?— s-a intors furios.— Nu ai banii lui? Nici macar nu incerci sa ascunzi ce fel de persoana esti. Imi provoci scârbă, Selena.—

—Ar trebui sa imi pese ce iti provoc?— si-a dat ochii peste cap.— Pune-ma in contact cu Justin.—

—Aw, nu iti raspunde la telefon? Atat de repede te-a uitat? Era si timpul. Nu avea nevoie de tine oricum.—

—Eu as avea grija la cum vorbesc, Harold.— l-a aratat cu degetul.

—Sau ce?— a râs.— În caz ca nu observi, Justin nu mai e aici ca sa iti apere fundul plastificat. Daca vreau, te dau afara in șuturi.— a facut o mica pauza.— De fapt, exact asta o sa fac.— a zâmbit.—Reinolds, Smith, scoateti gunoiul acesta din cladire si nu o lasati sa intre din nou. Anuntati-i pe cei de la paza, multumesc!— a spus intr-un mic reportofon, iar in mai putin de un minut, doi barbati masivi au ridicat-o si au scos-o din incapere.

—Iar lui Justin ii era frica de faptul ca nu ma voi descurca. Pf.— a râs.— Ma descurc pana si cu viata lui personala mai bine decat o face chiar el.— a terminat, ridicand din nou telefonul pentru a-l apela.
_______________________
Rosedale, Queens

Ariana tremura de fericire. Barbatul superb pe care il gasise intamplator pe o retea de socializare se afla la un hol distanta de camera ei.

A urcat scarile, facand dreapta la primul etaj, indreptandu-se spre camera ei. Daca Justin Bieber avea de gand sa o vada, trebuia sa arate bine. Dar, nu putea sa afla cine e momentan.

A încuiat ușa și s-a așezat pe pat, deblocându-și telefonul.

Drăguț din partea ta, Justin. Pardon, nu am raspuns mai devreme, am fost implicata in ceva. 😊

Adrenalina o manca pe dinauntru. Faptul ca stia ca el e atat de aproape o facea sa simta atat de bine.

Este în regulă, serios. Ma speriasem crezand ca te-am speriat.

Răspunsul lui Justin, desi parea nesemnificativ, o facea sa creada ca poate o place. Dar cum sa o placa, nu stia cum arata si abia de au schimbat cateva vorbe. Era stupid.

Deci, um, ce faci?

Își dorea enorm să vorbească cu el, dar ce ii putea spune? Te-am vazut astazi, dar m-am ascuns, pentru ca tu esti extrem de bogat, iar eu nu, iar daca ai sti cine sunt nu ai mai vrea sa stai cu mine?

Nimic important. Ma bucur de vacanță, presupun.

Presupui?

Este complicat de explicat.

Am timp. 😂

De fapt, doar voia sa afle mai multe despre el, i se parea fascinant.

Din pacate, eu nu. 😂 Trebuie sa despachetez multe lucruri si imi este destul de foame, dar o voi lasa pentru alta data. O placere sa stiu ca nu te-am speriat, Ari. Ne auzim!

"Altă dată". Subconstientul Arianei sarea de bucurie peste tot, el urma sa mai vorbeasca cu ea!

Cu siguranță! Baftă cu despachetatul, Justin.

Spune-mi Jay. Suna mai bine. 😉

El tocmai folosise aceasi schema pe care Ariana o folosise! Simtea cum inima i se topea si fluturasii ii reapareau in stomac, atractia fata de Justin era mult prea mare.

S-a schimbat cu un tricou alb larg, cu niste jeansi albastri rupți in genunchi si cu o pereche de conversi albi in picioare. Si-a prins parul intr-un coc dezordonat si a coborat spre bucatarie, asteptand prezenta lui Justin. Era mai bine sa il serveasca ea decat mama ei, ar fi dat-o de gol din prima secunda in care baiatul pasea in incapere. Joan iubea sa povesteasca. Mult. Și tot.

O jumatate de ora a zburat, iar Ariana a renuntat. Poate ca Justin avea ceva mancare la el. A oftat si a urcat scarile, pasind pe ultima treapta s-a izbit de un piept puternic, aproape cazand din cauza impactului.

—Oh, Doamne, Shawn, ce crezi ca faci?— a ridicat mainile.

—Scuze.— a râs.— O cautam pe Joan. Justin nu isi gaseste haina, poate ea a vazut-o.— a dat din umeri.

—Imposibil.— a raspuns rapid.—Mama nu este nici macar in casa. Probabil e la grajduri, are grija de White.— a spus Ariana agitata.

—Esti în regulă?— a ras Shawn.

—Eu, oh, da.— a spus trecandu-si mana prin par.— Doar ma plictisesc si da, asta fac.— a ras incomoda.

—Du-te si prezinta-te nou-venitului.— i-a facut cu ochiul.—Camera vis-a-vis de a mea.—

—Eu? De ce?—

—Pentru ca asa e politicos?— a ras, tarand-o pe hol. A batut in usa lui Justin si a plecat lasand-o pe Ariana singura acolo.

Primul instinct a fost sa fugă, dar a fost prea tarziu, un Justin fara camașa deschisese deja ușa.

—Hei!— a spus Justin, rezemându-se de ușă.

    Pământule, înghite-mă. a gândit speriată.

RosedaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum