"Ocupat cu căutarea ta"

152 14 7
                                    

Rosedale, Queens;

  —Te distrezi?— s-a apropiat blondul, așezându-se lângă ea pe un buștean, privind cum Eduard aducea lemne pentru focul de tabara.

Ariana a dat din umeri. —Presupun.—

Justin a dat din cap, fortand conversatia, cu intentia de a afla mai multe despre supusa "arianagrande".

  —Nu știam că tu cânți.— a continuat Justin, trecandu-si mana prin par.

—Preferam sa ramana un secret, ce e drept.— a râs.

—Oh, dar— a facut o pauza, vazand cum numele Selenei aparea pe ecranul sau, apelandu-l. A stat pe ganduri cateva secunde.

—Nu vei raspunde?— a raspuns Ariana, usor dezamagita.

—Oh, da.— a raspuns rapid, ridicandu-se, mergand spre casa pentru a gasi un loc linistit pentru a discuta cu logodnica sa.

Ariana a oftat, privindu-l facand pasi repezi cu un zambet pe față. Si-a trecut mana prin par, iar o Kendall agitata s-a asezat langa ea.

—E momentul!—

—Poftim?— a intrebat șatena confuză.

—Arianagrande trebuie sa intre in actiune.— a batut din palme.

—Poti vorbi mai incet?— a soptit Ariana, privind in jur, asigurandu-se ca nimeni nu le auzea.— Vorbeste la telefon cu logodnica sa.— a oftat.

—Nu prea cred.—

Ariana a privit-o si mai confuza, iar Kendall a continuat.

—De cand e aici nu l-am vazut vorbind niciodata cu "logodnica sa"— a facut ghilimelele in aer.— Iar acum— a facut o pauza.— privirea sa cand a vazut apelul a fost mult prea stranie. Daca voia sa vorbeasca cu ea raspundea instantaneu. Da-i mesaj si vei vedea ca iti va raspunde in mai putin de o secunda.—

—Chiar daca o va face, Ken, poate a incheiat apelul.—

—Atat de repede?— a ras. —Da-i un mesaj.— a finalizat cu un zambet ciudat pe față.

Hey, Jay!

Kendall a privit ecranul telefonului intrigata, pentru cateva secunde, dar nimic nu s-a intamplat.

—Ți-am spus eu că— fix cand voia sa termine propozitia, palma lui Kendall i-a plesnit buzele, tipand.

—Ți-a raspuns!— a zambit.

Ariana a coborat privirea, si chiar primise un raspuns. Stomacul si inima i se intorceau, simtindu-si pulsul puternic...ca de fiecare data cand era in preajma lui, ce e drept.

Mă întrebam când îmi vei da mesaj din nou.

—Se gandea la tine!— a arat-o Kendall cu degetul, zambind larg.

Ariana a oftat, dand din cap si privind telefonul fericita.

Îmi puteai da tu mesaj primul. 🤔

Am fost destul de ocupat, îmi pare rău.

—Iti raspunde instant!— a strigat Kendall. —Ti-am spus eu! Logodnica fundul meu.— a bufnit.—Tu esti importanta acum.—

Ocupat cu..?

...Căutarea ta, poate

Gura Arianei s-a deschis aproape automat la citirea mesajului. El voia sa afle cine era arianagrande.

Fetele s-au privit intre ele, iar cand doua litere lipseau din propunerea Arianei, Justin a revenit in fata sa.

A ascuns repede telefonul si a privit-o agitata pe Kendall, rugand-o sa o ajute.

Telepatic, si-a inteles prietena si l-a privit rapid. —Nu cred ca am avut placerea.— l-a salutat. —Kendall Jenner.— a intins mana, ridicandu-se.

—Justin Bieber.— a zambit.

Inima Arianei ajungea pana la Kendall si inapoi. Vocea lui era intr-adevar perfecta.

—Deci, Justin,— a soptit Kendall.—vrei sa ne tii companie?—

Justin a privit-o pe Ariana, care acum analiza solul ca si cum ar fi fost cel mai interesant lucru, si a aprobat, dand din cap. —Daca nu deranjez, desigur.—

Kendall si-a oprit raspunsul, ambele priviri oprindu-se deasupra Arianei.
Șatena a ridicat capul, rosind, simtindu-se observata. —Nu esti un deranj.— a raspuns timid.

_______________________
Brooklyn, New York;

  —Nu pot sa cred!— a țipat bruneta, ridicandu-si mainile in aer.  —Mi-a dat ocupat!—

  —Selena,— a oftat Hailey pe partea cealalta a firului. —Nu este singur acolo, nu iti poate raspunde mereu.—

  —Sunt logodnica lui!— a spus, agitata. —Si normal ca nu este singur! E cu Ariana Grande!—

  —Cu cine?— a raspuns pe o voce pitigaiata.

  —Cu— era gata sa vorbeasca, atunci cand a fost intrerupta de o voce masculina pe fundalui apelului cu Hailey.

  —Harry!— a exclamat blonda, in asa fel incat Selena sa auda.

  Bruneta a privit in jur, indreptandu-se rapid spre computer, inchizand toate fisierele.
  A privit in jur, dupa o iesire fara a fi vazuta, insa in afara de fereastra, nu era nimic folositor.

  S-a apropiat si a analizat inaltimea de la etajul unu, la care se afla si iarba din curtea laboratoarelor. —Nu cred ca voi face asta.— a spus scarbita, aruncand un picior peste pervazul acestuia, iar, inchizand ochii, l-a trecut si pe celalalt.
  S-a aruncat fara resentiment, inaltimea nefiind ceva impresionant si a aterizat brusc pe iarba moale, atenuandu-i caderea.

  S-a privit, hainele fiindu-i pline de iarba si a oftat. —Va trebui sa ii cer din nou bani lui Justin.— si-a aranjat parul, inainte de a alerga spre masina si a intra, asteptand-o pe Hailey.

  Dupa cateva minute, blonda a aparut obosita la volanul masinii. —Nu te mai ajut niciodata.—

  Selena a zambit si s-a aruncat deasupra ei intr-o imbratisare. —Am aflat ce imi trebuia oricum.— a spus, cat timp Hailey pornea motorul si apasa acceleratia.

  Ed Sheeran se auzea incet la radio, linistea fiind intre cele doua prietene. Era chiar placut.

  Selena si-a deschis geanta, cautand o mica oglinda, pentru a-si verifica machiajul, cand a realizat ca ceva nu era ok.

  A apasat cu propriul sau picior frana, lasand-o pe Hailey speriata.

  —Cum ai facut asta?— a exclamat blonda, uimita in fata flexibilitatii prietenei sale.

  —Nu asta conteaza acum!— s-a agitat.

  —Sel, esti bine?— a intrebat Hailey, usor confuza.

  —Mi-am lasat telefonul in laboratorul lui Justin.—

Dupa cum am mai spus, voi posta cel putin un capitol saptamanal;

RosedaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum