"Kendall în ajutor"

235 17 3
                                    

     *Replicile sau actiunile bold-italic scrise provin din subconstientul personajelor. Toate se petrec în mintea lor.

_______________________

    —Bună.— a șoptit Ariana.

     —Te ajut cu ceva?—

    Ariana a respirat forțat, incercand sa isi gaseasca vorbele, dar faptul ca Justin se afla așa in fata sa, nu o ajuta.

    —Tu nu vorbesti prea mult, nu-i asa?—

    Conștiința Arianei se tavalea pe jos de ras. Ea? Sa vorbeasca putin? Fata aceasta nu stia cum sa taca.

    A incercat sa raspunda, dar in schimb a iesit doar un sunet ciudat. Justin a râs.

    —E in regula, dar cum voi sti cu ce te pot ajuta daca nu imi vorbesti?— si-a scos psihologul interior.

    —Eu...eu voiam sa te salut.— a coborat privirea.

    —Hei, sunt aici.- a luat-o de mana.— Esti in regula?—

     Fața Arianei devenea din ce in ce mai palida, nu stia cum sa vorbeasca cu el. —Eu..—

     —Esti atat de palida.— a intrerupt-o Justin, trecandu-si indicele pe obrazul ei, facand-o pe Ariana sa isi inchida ochii.—Te pot ajuta cu ceva?—a șoptit.

    —Da! Ma poti ajuta cu multe.—a zâmbit cochetă.

    Ariana a roșit. Constiinta ei, sa zicem, nu era prea linistita sau inocenta.

    —Vrei un ceai?— s-a indepartat Justin.—Adevarul e ca eu vreau unul si nu stiu unde ar trebui sa merg pentru a face rost de unul.—a ras incomod.

     —Îți...îți arat eu.—

     —Da!—a țipat.—Iți arata in camera mea daca vrei.— a facut cu ochiul.

     Ariana a ignorat comentariul din mintea ei si s-a intors usor spre scari.—Vi-vii?—

     —Nu te mai bâlbâi.—

     Justin a dat din cap.—Ar trebui sa imi iau un tricou.— a ras.

     —Nu, e in regula.— Justin a privit-o cu o spranceana ridicata.—Adica...esti comod asa si...—

    Baiatul a ras si a dat din umeri.—În regula. Dupa tine.— a zâmbit.

    Ariana s-a intors cu spatele inainte sa o vada rosind. Cine ar fi zis ca ar fi atat de greu sa vorbeasca cu el? Nu i se mai intamplase, de obicei era foarte deschisa si, repet, nu tacea niciodata. Conversatiile cu el pe instagram erau mult mai usoare.

    —Poate ca ar trebui sa nu ii spui cine esti, pana la urma, cucereste-l acolo, daca in viata reala iti pica limba.— a râs.

    S-a apropiat de bucatarie, asigurandu-se ca nimeni nu o observa. Si i-a zambit usor rusinata lui Justin.

    —Ce, ce tip de ceai vrei?—

    —Iubesc scortisoara. E in regula?— s-a apropiat.

    Justin simtea cum psihologul interior țipa. Fata din fața sa avea nevoie de un mic impuls, un ajutor, iar Justin avea de gand sa o ajute. Dar stia el oare cat haos aveau sa aduca intențiile sale bune?

    —Prespun.— a șoptit, apropiindu-se de un mic dulap. A scos ceaiul si a pornit aragazul, punand cu grija un ceainic pe acesta,

    Justin s-a asezat la masa din centrul incaperii, iar Ariana l-a imitat. Simtea cum privirea lui ii ardea corpul, o privea intens, parca, vrand sa descopere singur informatiile pe care ea nu le putea scoate.

    S-a aplecat deasupra mesei, luandu-i mana in a lui.— Exista vreun motiv pentru care nu vrei sa vorbesti cu mine?—

    Ariana l-a privit rapid, dupa, intorcandu-si privirea spre mainile lor impreuna.

    —Iti este frica?— Ariana a dezaprobat, dand din cap. Ugh. Ura faptul ca nu putea vorbi cu el.

    —Cea-ceaiul.— s-a ridicat brusc de pe scaun, intorcandu-se cu spatele spre Justin. L-a auzit oftand, iar ultima farama de curaj pe care oarecum o mai avea, a disparut. Se facuse de ras, acum sigur o credea o ciudata.

     —Imi poti spunele numele tau, macar?— a incercat Justin sa faca conversatie.

    Pulsul Arianei a devenit unul agitat. Isi simtea inima in mijlocul gatului. Daca ii spunea numele sau nu mai avea nicio sansa cu el. —N-nu.—

    Justin a deschis larg ochi. Asta era ciudat, dar nu avea de gand sa o forteze sa ii spuna vreo ceva. Trebuia sa o ajute. —Okay, nu-i nimic. Eu sunt Justin, totusi.— a zambit.

     Ariana a dat din cap, in semn ca l-a auzit si i-a lasat o ceasca cu ceai in față, dupa care, asezandu-se si ea.

    —Nu imi place linistea.— a ras Justin incomod, dar Ariana nu a spus nimic.— Dar banuiesc ca momentan cer prea mult, nu ne cunoastem.—

     A terminat de baut ceaiul si i-a multumit fetei, urandu-i o seara buna in continuare, urcand usor scarile. Trebuia sa o ajute sa se deschida față de cei din jur.

_______________________

    —Pot să știu și eu ce a fost asta? De cand stii tu sa taci?—

    De la plecarea lui Justin din bucatarie, Ariana a ramas pe ganduri. Justin sigur o gasea ciudata si nu si-ar fi dorit-o pe aproape, deci m-ai ramanea o singura solutie.

    Si-a scos telefonul, apelandu-si cea mai buna prietena. Avea nevoie  de un sfat si de cineva care sa o faca sa se simta mai bine, iar acea persoana era Kendall Jenner.

    Kendall si Ariana se stiau din scoala generala, ambele avand o pasiune comună. Fotografia.
    Obisnuiau sa mearga impreuna cu Harry in diferite aventuri tot timpul, doar pentru a face fotografii.

    Nu conta vremea, timpul sau situatia, cei trei erau mereu impreuna descoperind noi locuri.

    Dupa plecarea definitiva a lui Harry, Ariana a cautat un refugiu si s-a apropiat si mai mult de Kendall, devenind cele mai bune prietene.

    —Hei, Ar. Ce faci?—s-a auzit vocea calma a lui Kendall pe partea cealalta a firului.

    —Justin Bieber e prietenul lui Harry. Si sta doua saptamani aici, am incercat sa ma apropii, dar din gura mea nu a iesit nimic. Absolut nimic. Asa ca trebuie sa ma ajuti sa nu afle ca sunt Ariana Grande, pana voi fi sigura pe mine, Ken.—a raspuns rapid.

RosedaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum