"Urma să afle"

164 15 8
                                    



  —O plăcere să te revăd, Styles!— a zâmbit brunetul, așezându-și documentele în dosarul din piele. —Ne vom auzi in curand!—

  —Cu siguranță.— a dat din cap Harry, ridicându-se de la masă.

Șatenul s-a îndreptat spre mașină, nu înainte de a-și îmbrățișa pentru o ultima oară prietenul.
Și-a verificat telefonul, un apel pierdut de la Grace Baldwin, în litere îngroșate, strălucind pe ecranul acestuia.

Sprâncenele lui Harry s-au unit, încruntandu-se și a apelat numărul din nou.

Unul, două, trei tonuri...Niciun răspuns;

S-a așezat confuz la volanul iubitului său Ferrari și a apăsat accelerația, îndreptându-se spre laborator.

______________________

—Justin?— a întrebat Eduard cu un zâmbet.— Așează-te, te rog!—

Și-a trecut mâna prin păr, luând un loc în capătul mesei, recunoscand dintre toate fețele, pe cea a Arianei, zâmbindu-și interioric pentru ce se întâmplase acum câteva minute în camera sa.

" —Ai vrut vreodată să pleci de aici?— a privit-o curios, încă stând în genunchi.

—Da.— a șoptit Ariana, privindu-și degetele, cât timp se juca cu marginea rochiei.

Justin a zâmbit. —Serios?—

Fata l-a privit timidă, aprobând. —Nu am mai spus asta ni-nimănui.— a zâmbit ca un copil care tocmai aflase unde se ascundeau dulciurile mult cautate.—Dar iubesc să, iubesc fotografia și mi-as dori sa fac ceva din asta.—

Justin a privit-o surprins. Nu s-ar fi asteptat ca cineva atat de timid ca ea sa se desfasoare intr-un mediul al camerelor. —Nu te-ai bâlbâit.— a încurajat-o, luându-i mâinile în mâinele sale.

Ariana a privit cum degetele lui Justin îi acopereau mâinile și a zâmbit, simtind un mic fior pe șina spinarii.

—Poate cândva îmi vei arăta fotografiile tale.— a zâmbit, mangaindu-i dosul palmei cu degetele mari.

A aprobat ideea baiatului, dand rapid din cap, cauzand un raset din partea lui.

—Exista ceva ce îți place să fotografiezi in special?— a intrebat intrigat, focusandu-se pe expresia ganditoare a Arianei.

A oftat, intorcandu-si privirea spre mainile lor.—Presupun că, fotografiez..fotografiez ce mi se pare frumos.—

—Și— a facut o mica pauza.—mi-ai putea da un exemplu?—

Fata a zâmbit ciudat, rușinata, privind în jur câteva secunde.—Te-aș fotografia pe tine.— a facut contact vizual pentru cateva secunde.—

Ochii caramelizati ai lui Justin prinsesera o stralucire pe care nu o vedeai deseori. Parea prostesc, dar faptul ca ea tocmai ii spusese ca il considera frumos i se parea adorabil si impresionant venind de la o fata care sa balbaia chiar si atunci cand spunea un singur cuvant.

—Îți spun un secret?— a zâmbit Justin, cu o privire amuzata.

Ariana a aprobat, asteptand sa ii asculte vocea linistitoare din nou.

—Și mie îmi pari foarte frumoasă.—a confesat, ușor razand de expresia confuza a Arianei.

—Serios?— a raspuns Ariana, uimita. Nu intelegea ce putea fi frumos la ea pentru ca o persoana ca el sa o aprecieze, nu avea nimic special.

—Mhm.— s-a apropiat Justin, zambind.— Imi place cum privesti in jur cand nu stii ce sa raspunzi, ca si cum obiectele ti-ar da o idee, sau cum aici— a spus, ducandu-si degetul mare langa finalul ochiului ei stang, restul mainii aflandu-se incurcata in parul sau pufos.— apar niste mici dungi cand razi puternic sau— s-a ridicat usor pe genunchi aflandu-se la milimetri distanta de respiratia sa.— cum iti creste pulsul cand ma apropii.—

Privirea lui trecea in milisecunde de la cafeniul ochilor Arianei, la buzele ei rozalii, care acum erau intre-deschise, scotand o respirati agitata din cauza vorbelor lui Justin. El observase cum se purta in preajma lui.

Zambetul lui Justin a disparut pentru cateva secunde, facand contact cu fruntea fetei.
Atat a fost suficient cat ochii Arianei sa se inchida automat, lasandu-si sentimentele sa iasa printr-un suspir.

Caldura micului gest a disparut rapid, numele fetei auzindu-se intr-un mare strigat provenit de la Shawn, urmat de un "Eduard are nevoie de tine."

S-a ridicat rapid, lasandu-l pe Justin in genunchi cu privirea disparuta, repetandu-si in cap fraza.

E doar pentru proiect.

Nu?"

Bună!— a zâmbit Justin, indreptandu-si privirea spre Shawn care ii soptea ceva in ureche unei doamne mai in varsta.

—Planul este urmatorul, fiule— a continuat Eduard.— avem un foc de tabara peste cateva ore, la care va participa o familie foarte importanta pentru istoria acestei case. Deci vrem doar sa te distrezi.— a finalizat zambind.

—Nu poate fi atat de greu.— si-a dat ochii peste cap Kendall, atragandu-i atentia lui Justin, care incerca sa desluseasca cine era.

—Atunci nu prea il cunosti.— a ras Shawn, castigandu-si o palma peste ceafa din partea doamnei in varsta.—Auch!— a exclamat.

—Data viitoare sa nu mai comentezi.— a râs.— Joan Grande, orice ai nevoie sunt aici.— a spus doamna, privindu-l atent pe Justin.

Șatenul a inghitit in sec analizand numele doamnei, gandul de a-i da mesaj fetei de pe reteaua de socializare repetandu-se in capul sau. —Imi pare bine, Justin Bieber.—

Fața Arianei devenise mai palida la auzul confesarii lui Joan, iar Justin observase asta.

Concluziile si teoriile despre cum șatena nu ar fi suportat-o pe asa zisa "arianagrande", curgeau mai repede ca niciodata...dar stia el oare ca fata pe are o considera un proiect si cea care ii trezea interesul erau una si aceeasi?

Va spun eu: Nu.

Dar nu ramaneti atat de calmi, pentru ca...urma să afle.

Vă rog spuneti-mi ce parere aveti despre carte pana acum si ce parere aveti despre personaje!

RosedaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum