/two/

1.7K 84 29
                                    

,,Niall." uchechtnu se. 

,,Niall Horan nebo.........a to je všechno takže výhercem je Niall." zasměje se a studiem se ozve jásot. Nojo asi nejsem jediná, která má slabost pro modrooké blondáky. 

,,Dobrá volba. Lidi si mě s Niallem občas pletou." zasměje se Ellen. 

,,To budou ty vlasy." usměju se. 

,,Asi jo. No hru máme za sebou tak ted si tě vyzpovídáme. Když už jsme u těch kluků tak myslím, že spoustu mužů by zajímalo jestli jsi volná." 

,,Jo jsem single." přikývnu. 

,,No a jaký typ kluků se ti třeba líbí ? Co musí mít,aby si tě získal ?" položí otázku přičemž se více opře o opěrátko. 

,,No....upřímně mi zas tolik nezáleží na tom jak vypadá.  Jasně musí tam být určité sympatie, ale rozhodně pro mě vzhled není nějaká úplně zásadní věc, protože hezkejch kluků je na světě hodně. Takže mi spíš záleží na jeho povaze. Mám ráda takové ty roztomilé kluky, kteří nejsou namyšlení, ale zároven se nebojí holku samozřejmě oslovit. Prostě tak všeho s mírou. A hlavně miluju když jsou gentlemani. Pro spoustu dívek to bohužel nic neznamená, ale pro mě jo. A nemusí to být nic velkého stačí, když mi podrží dveře nebo řekne, že mi to sluší. Toho si hodně cením." pousměju se. 

,,Dobře takže tady máte několik typů jak tuhle holku dostat." zasměje se Ellen a já spolu s ní. 

,,Tak a ted trošku z jiného soudku. Ve světě showbiznysu jsi skoro dva roky jestli se nepletu. No a to už je poměrně dlouhá doba, ale zároven docela krátká. A já vím, že jsi jedna z hodně mála možná dokonce jediná zpěvačka téhle doby, která nenosí umělé, řasy, umělé nehty, nemá nafouklé rty, prodloužené vlasy ani žádnou plastiku a podobné věci. Proč ?" 

,,Musím se ti přiznat, že tuhle otázku mi snad ještě nikdo nepoložil. Proč ? Já vlastně pořádně nevím. Prostě se snažím být stále co nejpřirozenější. Jasně nejsem dokonalá a vím, že všechny tyhle věci by mi mohly ke kráse přidat, ale dokonalý není nikdo. A já ze sebe nechci dělat jiného člověka. Stačí, že nemůžu zabránit retušování mých fotek, ale o tom jak vypadám a vystupuji chci prostě rozhodovat sama. Zkoušeli mi dát umělé řasy a nechty, ale já jsem prostě řekla ne. Jsem skoro stoprocentně přirozená jediný co na mě přirozený není je líčení. Já prostě nechci bejt moc umělá. To je můj názor, samozřejmě je každýho věc co se sebou dělá a já za to ostatní neodsuzuji." pousměju se. 

,,Páni pořád zníš dost rozumně. Sláva tě ještě nezkazila, ale neboj to příjde." řekne načež se začneme všichni smát. 

Ráno

Ráno, no dobře spíše dopoledne se probudím. Je skoro jedenáct,ale já se fakt potřebovala prospat a dneska jsem k tomu naštěstí měla možnost jelikož v rádiu mám být až ve dvě odpoledne a pak už hurá do Londýna. Což znamená, že ted se ještě můžu chvíli válet. Natáhnu se tedy pro mobil ležící na nočním stolku a odemknu obrazovku. Vyskočí na mě samozřejmě spusta upozornění, které rychle shlédnu, ale poté na mě vyskočí nějaký příspěvek na internetu. 

Niall Horan a Emma Tide, že by nový slavný pár na obzoru ? 

Stojí v titulku. Co to zase sakra kdo vymýšlí ? Rozkliknu to tedy a začnu číst. 

V pořadu Ellen show jsou vždy slavní velmi dobře vyzpovídáni. Dozvídáme se zde o nich ty nejpikantnější věci a překvapivá zjištění. No a na škodu taky není jedna z her ve, které si celebrity mají vybírat vždy mezi dvěma osobami, která se jim víc líbí a tahle vlastně vybrat toho nejlepšího. A právě díky této hře se fanoušci domnívají, že se nám vytvořil další nový pár, nebo je minimálěn na obzoru. Včera byla hostem Emma Tide(18), která se této hře taky nevyhla. Nakonec u ní zabodoval lamač dívčích srdcí pocházející z Irska stejně jako ona Niall Horan z One Direction. To není zas tak nic zvláštního. Ovšem před dvěma týdny tuto samou hru hrál i sám Niall jelikož si Ellen umanila probrat každého z kluků z One Direction zvlášt a hádejte kdo u Nialla vyhrál tuhle hru ? Přesně tak byla to Emma. Není to nějaká moc velká náhoda ? Fanoušci na náhody asi nevěří a tak se začalo spekulovat o tom zda mezi sebnou oni dva nemají něco více. Je snad možné,že by oni dva tvořili opravdu pár ? Nevíme to jistě,ale sami se podívejte na obě videa, která najdete níže a dejte nám do komentářů vědět svůj názor.

Přečtu si celý článek.Bože co to zase melou za kraviny. Povzdchnu si a spustím video na, kterém je Niall. Hraje a nakoenc se asi v půlce oběvím já v souboji s Miley. Vybere mě a následně postupuji a postupuji. 

,,Emma Tide nebo Selena Gomez ?" zeptá se Ellen Nialla. Jestli dobře počítám tak by tohle mělo být poslední kolo. 

,,Hm...upřímně docela těžká otázka, ale Emma." usměje se a ano měla jsem pravdu bylo to poseldní kolo a já jsem vyhrála. Samovolně se mi zkroutí pusa do úsměvu. Poté video skončí. Najdu ještě spoustu dalších článků a příspěvků na tohle téma. taky nechybí spousta zpráv od fanoušků. To lidi nemaj nic jinýho na práci než pořád řešit někoho jinýho ?  Nakonec odložím mobil dám si něco mezi snídaní a obědem a poté se dám do přípravy. je to jen rádio takže fakt není potřeba dneska otravovat Chloe. Obleču si černé tílko, džíny s dírami na kolenou a růžovou bundičku. Na obličej nanesu pouze make-up, řasenku a lesk na rty, vlasy nechám volně a poté už nasednu do přistavěnhé auta. 

,,A nyní je tady s námi Emma Tide, ahoj Emmo jsme moc rádi, že tě tady máme." usměje se na mě Jackob jeden z moderátorů tohoto rádia druhým moderátorem nebo spíše moderátorkou je Jessica. 

,,Ahoj všichni taky jsem ráda, že tady můžu být." poupravím si sluchátka a promluvím do mikrofonu. 

,,Tak na začátek nám pověz jak se ti v New Yorku líbí ?" promluví tentokrát Jess. 

,,Miluju New York a vlstně celkově Ameriku, ale hlavně New York a LA kde mám vlastně dokonce dům. To není žádná tajnost. Vždycy se sem ráda vracím, ale stejně tak se ráda vracím i zpět do Londýna. Tam tedy hlavně za odpočinkem. Je tam přeci jenom o něco větší klid." zasměju se. 

,,To asi je. No chtěli jsme se tě zeptat hned ze začátku na to co je ted úplně nejčerstvější takže. Co je pravda na těch spekulacích o tobě a Niallovi ?" že jsem to čekala. 

,,No musím říct, že když jsem dnes ráno viděla všechyn ty články a tyhle věci byla jsem dost překvapená. Víte pravda je vlastně taková, že..........."

No tak jaká asi může být pravda ? :D Prosím o voltes akomentíky Niki <3 

Q:Kolik vám je ? 

A: 15 amimochodem tohle je mooje patnáctá knížka, dkyž tedy nepočítámkníku jednodílovek, kteoru stejěn přemýšlím že zruším. No takže doufám, že dkyž jsou to stejný čísla tak že bude povedená :D

B*tch (N.H.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat