/seven/

1.5K 77 27
                                    

Otevřu oči a protáhnu se. Když se rozkoukám nejprve jsem pár vteřin mimo než mi dojde kde vlastně jsem. Pousměju se a podívám se na mobil, abych zjistila kolik je hodin. Deset, to už bych mohla vstát. Je blbý, že spím na návštěvě takhle dlouho. Rychle tedy vylezu z postele, převleču se změt do svého včerejšího oblečení  a nakonec vylezu i z pokoje. Slyším dole nějaký hluk. Sakra on už je vzhůru to je fakt trapný. Ale jelikož musím rychle na záchod nejprve zaběhnu do koupelny, kde vykonám potřebu a taky si alespon vypláchnu ústa ústní vodou. Poté rychle zamířím dolů. Když už se blížím ke kuchyni, nadechuji se na omluvu,ale zaseknu se, když vidím Nialla jak jen v tričku a boxérkách smaží na pánvičce vajíčka a přitom si prozpěvuje a pohupuje se do rytmu písničky Closer. S úsměvem se kousnu do rtu, abych se nezačala smát a opřu se o futra. Když písnička skončí lehce si odkašli,a bych si získala jeho pozornost. 

,,Dobrý ráno. Jak dlouho tma stojíš ?" podrbe se volnou rukou na zátylku a na chvíli spojí náš pohled. 

,,Dobrý i tobě a jenom chvilku, ale byl na tebe zajímavej pohled. Škoda, že jsem tě nestihla natočit." uchechtnu se. 

,,Ještě toho kousek. Jak jsi se vyspala?" zasměje se. 

,,Dobře,ale promin, že jsem spala tak dlouho. Měl jsi mě vzbudit." povzdechnu si. 

,,Neomlouvej se, proč bych to dělal ?" zeptá se nechápavě zatímco nandá vajíčka na dva talíře. 

,,Protože ted se cítím trapně. Jsem mna návštěvě a vyspávám si bůhví do kolika." zamračím se.

,,Prosímtě, za prvý jsi spala jenom do desíti, já vstával asi před půl hodinou a za druhý nevím proč bych tě měl budit. Potřebuješ si odpočinout. Je to v pohodě jo ? A ted pojd snídat." pousměje se na mě a talíře položí na stůl naproti sobě. 

,,Děkuju." poděkuji a sednu si tedy naproti němu. 

,,Je to výborný, tohle si nechám líbit." zasměju se. 

,,Tak to tady budeš muset spát častěji." přidá se ke mně. 

,,Nialle?" zeptám se, protože mi najednou něco dojde. 

,,Ano ?" zvedne ke mně pohled od svého jídla. 

,,Máš tady notebook ?" 

,,Jasně proč ?" přikývne. 

,,No...mohla bych si ho půjčit ? Mám v půl jedenáctý vydat písničku a to domů nestihnu." kousnu se do rtu. Snad ho to nebude moc obtěžovat. 

,,Jo není problém. Jak, že se vlastně jmenuje ? Sice jsem slyšel jak jsi o ní v rádiu mluvila,ale musím přiznat, že jsem ten název zapomněl." uchechtne se. On  slyšel ten rozhovor ? 

,,How do you want." pousměju se. 

,,O čem je ?" zeptá se a do pusy si vloží další sousto snídaně. 

,,No...vlastně o holce, která je řekla bych až bezhlavě zamilovaná do kluka. To on jí dělá štastnou, on jí rozesmívá, ona ho miluje a dokonce tolik, že když je s ním je jiná,ale na druhou stranu je z toho strašně zmatená, protože neví jak ho má milovat, když on jí nedovolí milovat ho po jejím." tak nějak vysvětlím. 

,,páni to zní zajímavě. že mi jí pustíš než jí zveřejníš, žejo ?" zamrká na mě.

,,No, že jsi to ty." uchechtnu se. Dosnídáme tedy a poté jdeme do jeho ložnice. On zapne notebook, já se přihlásím na svůj účet na YT a kliknu na písničku si videoklipem, kterou spustím, abych jí tedy pustila Niallovi. V klipu na sobě mám takové delší bílé šaty bez ramínek a musím uznat, že mi to tam celkově sluší. Je to hodně udělaný jakoby do kontrastů, takže když já jsem bílá, kolem mě je vše tmavé a tak, aby prostě vynikly obě strany písničky, to co tím chci vyjádřit, že všechno má rub i líc. Ani jeden nic neříkáme a pouze koukáme nao brazovku. 

,,Páni, to je......wow skvělá písnička. nechápu jak můžeš ten refrén zazpívat, že si nezlomíš jazyk." usměje se na mě. 

,,Není to tak strašný, i když jsem to trénovala dlouho. Jsem ráda, že se ti líbí." usměju se. 

,,Jasně, že líbí a ta výška tam. Prostě wow. Asi se z toho stala moje nejoblíbenější písnička od tebe." uchechtne se. 

,,Posloucháš moje songy ?" fajn kecala bych, kdybych řekla, že mě to nepřekvapilo. 

,,Jasně, že jo, máš prostě talent." mrkne na mě s úsměvem. 

,,Taky vás ráda poslouchám." přitakám. 

,,Mohl bych tě o něco poprosit ?"

,,No asi jo..." zasměju se. 

,,Zazpívala by jsi mi ted ten refrén prosím ? Chci slyšet jak to zní takhle v reálu." opět na mě zamrká a udělá ten svůj kukuč. Copak mu jde říct ne ?" 

,,Tak fajn." povzdechnu si poraženecky a poté se nadechnu než spustím.

,,How do you want me to love you if I love you,

you dont want me to want you like I want to love you

How do you want me to love you if I love you,

you dont want me to want you like I want to love you

How do you want me to love you if I love you,

you dont want me to want you like I want to love you

How do you want me to love you if I love you,

you dont want me to want you like I want to love you" zazpívám rychle. Je to fakt docela mazec, upřímně vůbec nevím jak jsem se to dokázala v takové rychlosti naučit. 

,,Máš krásnej hlas, děkuju." zatleská mi s úsměvem a já se rádoby pokloním než začnu tedy video zveřejnovat. 

,,Tak hotovo, děkuju. Asi už pojedu domů ne ?" zeptám se poté co už se video zveřejní a zaklapnu notebook. 

,,Už ?" zamračí se. 

,,No já si myslela, že už se mě budeš chtít zbavit." ucehchtnu se. 

,,Ne, jsem s tebou rád. Vím, znám tě asi jenom den a zní to divně, ale prostě tě mám rád. Jsem rád, že jsme si konečně udělali čas na to se poznat" nervozně se na mě pousměje a já asi naberu načervenalou barvu. 

,,Nezní to divně, nebo možná ní,ale v tom případě jsme divní dva, protože tě mám taky ráda. No tak co je teda v plánu ?" nervozně se kousnu do rtu, ale nakonec se usměju. 

,,No...telka, pak by jsme si mohli objednat jídlo a pak uvidíme." pokrčí se zasmáním rameny. 

,,tak na co čekáme ? Kdo bude dole první ?" zasměju se a vyskočím na nohy zatímco už běžím dolů. 

,,Hej, počkej." ozve se za mnou a na to už slyším, že běží za mnou. Furt vedu, ale na schodech mě dohoní a než se naděju tak si mě přehodí pes rameno a doběhne se mnou se smíchem na gauč, kde mě pustí aby jsme si oba sedli. 

,,Tohle jsme si nedomluvili." zamračím se zatím co on se pořád směje. 

,,To máš fuk, ted je to alepson nerozhodně a nemusíme se hádat kdo vyhrál:" vítězně se usměje. Nakonec se přeci jen i mě rozlije po tváři úsměv.vezme do ruky ovladač a zapne televizi.

Hádejte koho zase probírají ? To se dalo čekat....

S tímhle dílem nejsem zas nějak moc spokojená,ale tak snad se líbí. Prosím o voltes a komentíky Niki <3 

200 v kategorii Fan Fikce...I'm dying :po <3 Love you so much <33

Q: Oblíbené ovoce ? 

A: Banány <3

B*tch (N.H.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat