/twentyeight/

1.1K 66 12
                                    

Vyměním si lehce nechápavý pohled s Madison a poté se podívám opět na mamku a pohledem jí vyzvu,a by pokračovala. 

,,Já vím, že jsem vám oběma vtloukala do halvy, že nevěra je něco strašnýho a, že když to muž udělá jednou bude v tom pokračovat. Ale kdybych věděla, že si to budeš brát až tolik k srdci neříkala bych vám to. Víte nemusí to tak být vždycky. Jasně nevěra není nic dobrýho ne, že bych to chtěla omlouvat, ale občas se to prostě může stát. Víte......." do ted mluví o něco potišeji,ale ted se zdá, že bude dokonce snad šeptat ? 

,,Váš táta mě taky jednou podvedl." šeptne a my se ségrou šokované otevřeme pusu dokořan.

,,T-to jako, že, že on a....." vykoktám ze sebe.

,,Jo. Tenkrát jsme se asi na dva týdny rozešli, protože já se přes to nemohla dostat,ale potom si mě stejně zase získal a už nikdy to neudělal.Ne všichni chlapi jsou stejný a Niall, jasně udělal chybu, ale jinak když jsi mi o něm vyprávěla, když jsme si volaly, nebo když jsem viděla někde vaší fotku...moc vám to spolu sluší a ty jsi s ním vypadala opravdu štastná. Celkově podle toho co od tebe prostě vím, vím, že to je skvělej kluk, kterej tě opravdu miluje. A jestli ty miluješ jeho měla by jsi poslechnout svoje srdce než bude pozdě." pousměje se a položí ruku na tu mou, která leží na stole.

,,Máma má pravdu." usměje se i Madison.

,,Jo to má, vy obě. Miluju ho a to opravdu hodně." usměju se.

,,Tak na co čekáš ? Jdi za ním." vyzve mě ségra.

,,Jenže já nevím kde bydlí a volat mu nechci. Tyhle věci by se neměli řešit přes mobil." povzdechnu si a nadám si prstýnek. 

,,Počkej táta ví kde bydlí Bobby. Občas spolu chodí na pivo. Tak se ho můžeš zeptat." dojde mamce. 

,,Děkuju, děkuju. Já vás nemít tak nevím." nadšeně vyskočím a rychle je obě obejmu zatímco ony se smějou. Od táty zjistím adresu. Jsou to naštěstí jenom tři ulice to zvládnu pěšky. Hodím na sebe kabát a otevřu dveře.

,,Tak ahoj." křiknu ještě rychle.

,,Ahoj, hodně štěstí." ozve se z kuchyně a já s lehkým zasmáním vyběhnu ven. Asi jsem se právě zbláznila. Po chvíli dorazím k onomu domu. Nadechnu se a když už stojím u dveří tak zazvoním. Během asi dvou minut my otevře Maura. Niallova mamka.

,,Dobrý den. Je tady Niall ?" lehce se pousměju. Nejprve si mě sjede pohledem, asi si myslí, že jsem nějaká bláznivá fanynka,ale potom jakoby jí to došlo.

,,Ahoj ty jsi Emma vid ? Niall doma je, zavolám ti ho." usměje se a zaleze dovnitř. Během chvilky se už ve dveřích objeví Niall.

,,A-ahoj co ty tady ?" zdá se lehce překvapený. Chvíli na něj koukám,ale poté s úsměvem zakroutím hlavou a skočím mu kolem krku.Jeho ruce se hned obmotají kolem mého pasu a on se lehce zasměje a ještě více si mě k sobě přitiskne. 

,,Mám to brát tak, že jsi mi odpustila ?" zeptá se po chvíli co tady jen tak stojíme v obětí. 

,,Jo odpustila. Miluju tě Nialle." lehce se od něj odtáhnu, abych mu viděla do jeho očí, které opět září.

,,Taky tě miluju Emm." usměje se a poté přitiskne své rty na ty mé. Tohle jsem potřebovala. Tohle mi tolik chybělo.Ted už snad bude všechno jenom dobrý, snad ano.

Konec

Tak tohle je poslední díl, který je tedy kratší,ale tak snad nevadí. Já to tady nebudu moc dlouho okecávat. Zkrátka se zítra uvidíme u Epilogu a tam vám řeknu víc. Prosím o voltes a komentíky Niki <3 

Q: Názor na písničku Up All night od 1D ? 

A: Zrovna jí totiž poslouchám :D A mně se líbí. Určitě to je jedna z těch mejch oblíbenějších z prvního alba :) 

B*tch (N.H.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat