Ep2

5.3K 346 16
                                    

Mafia ခ်စ္​သူ

Baek: Park Chanyeol...Baek သူ႔ကိုမုန္​းတယ္​ ...​ေသ​ေလာက္​​ေအာင္​ကိုမုန္​းတယ္​ ..သူ႔​ေၾကာင္​့ ...hyung ​ေသရတာ သူ႔ကိုမုန္​းတယ္​ ...သူနဲ႔လဲ လက္​မထပ္​ႏိုင္​ဘူး~~~~~

....
Mr Byun : ဒါ​ေပမဲ့ appa တို႔မ်ိဳး႐ိုးအတြက္​ သားလုပ​္​ေပး​ရမယ္​ ..

အ​ေဖျဖစ္​သူသည္​လဲ တည္​ၿငိမ္​​ေအး​ေဆးစြာျဖင္​့ ​ေျပာရင္​း Baekhyun ကို လံုးဝ အ႐ွံုးမ​ေပး

Baek :Hk အာဏာ ႀကီးMafia ျဖစ္​တဲ့Mr Byun က ..အာဏာ တည္​ျမဲဖို႔အတြက္​ ..အခု သားကို​​ေတာင္​ေရာင္​းစား​ေတာ့ မလို႔​ေပါ့​ေလ ...appa မ႐ွက္​ဘူး .. Baek က​ေတာ့ .appa အစား ႐ွက္​တယ္​

မ​ေျပာခ်င္​​ေပမဲ့ မ်က္​စိမွိတ္​ ၿပီး​​ေျပာ​ေနရမွာပဲ​ေလ ...သူဒီလို​ေျပာလိုက္​တာ ..စကား​ေတြက ၾကမ္​းတမ္​းႏိုင္​​ေပမဲ့ ...ဒီတစ္​လမ္​းက ပဲ လြတ္​​ေျမာက္​ ႏိုင္​မွာ​ေလ

သို႔​ေပမဲ့လည္​း...

Mr Byun: Hk Chanyeol က တစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေသာ  appa ယံုၾကည္​ အားထားရတ့ဲသူပါ... သားရဲ႕ hyung ဆံုးသြားၿပီးကတည္​းက ... appa ရဲ႕ အာဏာ စည္​းစိမ္​​ေတြကို Chanyeol ကို လႊ​ဲေျပာင္​း​ေပးဖို႔ စဥ္​းစားၿပီးသားပါ ..တကယ္​လို႔ သားက အားကိုးလို႔မရခဲ့ရင္​​ေပါ့ ... ၿပီး​ေတာ့ Chanyeol လည္​းဘယ္​ဆိုးလို႔လဲ ...သူ႔မိဘ​ေတြ ဆံုးသြားၿပီးကတည္​းက ..လုပ္​ငန္​း ​ေတြအားလံုးကို သူကပဲ ဦး​ေဆာင္​ခဲ့တာ ... အခုဆို သူ႔ရဲ႕ အာဏာ​ေတြက သူမ်ားထက္​ မနည္​းဘူး ... အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ Byun မ်ိဳး႐ိုးနဲ႔ Park မ်ိဳး႐ိုး ႏွစ္​ခု ပူး​ေပါင္​းဖို႔အတြက္​ appa Chanyeol နဲ႔ တိုင္​ပင္​ ၿပီးသား....Chanyeol ဘက္​ကလည္​း သ​ေဘာတူ ခဲ့ၿပီးၿပီ ....

Baekhyun က​ေတာ့ appa ျဖစ္​သူ၏ စကားကို လက္​မခံသလို ..​ေခါင္​းခါလိုက္​ၿပီး

Baek: ဟင္​့အင္​း ...သူ႔​ေၾကာင္​့ Baek Beom hyung ​ေသသြားရတာ ..မုန္​းတယ္​ ...သူ႔ကိုအရမ္​းမုန္​းတယ္​ ...

Mr Byun: Baek သား အဲ့ဒီကိစၥက တရားခံကို ႐ွာမ​ေနပါနဲ႔​ေတာ့ ... သားရဲ႕ hyung ဆံုးသြားတာလဲaccident တစ္​ခု​ေၾကာင္​့ပါ ..Chanyeol နဲ႔ ဘာမွမဆိုင္​ဘူး

....
အခန္​းထဲက စကားမ်ား​ေနသည္​့ အသံ​ေတြ​ေၾကာင္​့ ... တံခါး​ေခါက္​ခါနီး လက္​ဖဝါးႀကီး တစ္​စံုသည္​ ...​ေလထဲ၌သာ ရပ္​တန္​ ့ သြားခဲ့သည္​ ... မ​ေတြ႔ရ​ေသး​ေပမဲ့ ..အခန္​းထဲက ထြက္​လာသည္​့ စကားသံ​ေၾကာင္​့ အခန္​းထဲက အ​ေျခအ​ေန ..နဲ႔ ဘယ္​​ေလ်ာက္​ သိၿပီးသားမို႔... အခန္​းတံခါး ​ေ႐ွ႕၌သာ မ်က္​စိ မွိတ္​ၿပီး ရပ္​​ေနလိုက္​သည္​ ...
စိတ္​ထဲကလည္​း ခ်စ္​ရသူဆီက အမုန္​း​ေတြက္ို ​ေနသားက် သင္​့ပါၿပီ ..လို႔​​ေတြးရင္​းနဲ႔ေပါ့
ဒါ​ေပမဲ့ ဘာ​ေၾကာင္​့ ​ေနသားမက် ​ေသးတာလဲ ..

Mafia ခ်စ္​သူWhere stories live. Discover now