" Mafia ခ်စ္သူ "
Yeol ' Baek....Baek...Baek. ah
Chanyeol အလန္႔တၾကားျဖင့္ မ်က္ရည္မ်ားက် လ်ွက္.baekhyun ရဲ့ ကိုယ္ေလးကို ေထြးေပြ႔ထားလိုက္ရင္း.. baekhyun ခႏၶာကိုယ္ တစ္ေလ်ွာက္ သူလုပ္ထားသည့္.. အနီေရာင္ အမွတ္ေတြ ျပည့္လ်ွက္ တခ်ိဳ႕မွ.. ညိဳမည္းစြဲ ေနၿပီ...
Chanyeol..မ်က္ရည္သုတ္ လိုက္ၿပီး သတိလစ္ေနသည့္ ခ်စ္ရသူရဲ႕ ကိုယ္ေလးအေပၚ ေစာင္ျခံဳ ေပးၿပီး.. အျပင္ကို ထြက္သြားရင္း.. တပည့္ေတြကို. ဆရာဝန္ အျမန္ ေခၚဖို႔.. မာေနေတာ့သည္...
✴✴✴✴ Mafia ခ်စ္သူ ✴✴✴✴
One တစ္ေယာက္. လ်ွင္ျမန္စြာျဖင့္ ..အခန္းထဲဝင္ လာလိုက္သည္...
အခန္းထဲ သို႔ေရာက္သည္ႏွင့္.. ကုတင္ေပၚ.. လွဲေလ်ာင္း ေနသည့္ သူ၏ သခင္ဆိုးေလးရဲ႕ လည္တိုင္ ျဖဴျဖဴႏုႏု ေလးနားမွနီညိဳ ေရာင္ အမွတ္မ်ားေတြ႔ ရေတာ့. စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိ တာကလြဲလို႔ ဘာမွ မတတ္ႏိုင္... ထို႔ေနာက္.. ကုတင္ေပၚ သတိေမ့ေမ်ာေနသည့္.. သခင္ဆိုးေလးအနားကို.. ဒူးေထာက္ထိုင္လိုက္ရင္း.. စိတ္မေကာင္းစြာၾကည့္ေနလိဳက္သည္ ...
ထိုနည္းတူစြာ Chen သည္လည္း အခန္းထဲသို႔ မ်က္ႏွာမေကာင္းစြာ... ဝင္လာၿပီး.. one ႏွင့္ မနီးမေဝး တစ္ေနရာမွာ ရပ္ေနလိုက္သည္...
Baekhyun ကို ဒီလိုျဖစ္ေစသည့္ ကာယကံ ႐ွင္ျဖစ္တဲ့.. chanyeol ကေတာ့ ကုတင္ေျခရင္းမွာ စိတ္႐ႈပ္စြာ ထိုင္ေနရာ ကေန.. ထသြားၿပီး. နံရံ ကို အားျပင္းျပင္းျဖင့္.အဆက္မျပတ္ ျဖင့္.လက္မွာ ေပါက္ၿပီး ေသြးမ်ား ထြက္သည့္အထိ. ထိုးေန တာေၾကာင့္. Chen ႏွင့္ One အျမန္ေျပးလာၿပီး တားလိုက္ရသည္ .
Yeol 'Arrrrr
Chanyeol ..သူ႔ကို ခ်ဳပ္ထားသည့္ one ႏွင့္ chen ကို တြန္းထုတ္ လိုက္ၿပီး ခံႏိုင္ရည္ကုန္ခမ္း သြားသဖြယ္...
Yeol'Doctor က ဘယ္မေတာ့ေရာက္မွာလဲ. ဟမ္.. လမ္းမွာမ်ား ေသေနၿပီလား.
ကေလး တစ္ေယာက္လို... ေတြ႔သမ်ွ ကို ရန္႐ွာၿပီး.. ဆဲဆို ေနသည့္.. ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ျဖစ္သူကို.. ၾကည့္ၿပီး.chen လဲ ဘာမွမတတ္ႏိုင္ ..ေခါင္းသာ ခါေနမိသည္.
တကယ္ေတာ့ သူရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးက ဒီလို ျဖစ္ေနၾကမဟုတ္ပါဘူး.. မ်ားေသာအားျဖင့္ကေတာ့ သခင္ေလး Baek ေၾကာင့္သာ..ျဖစ္တတ္သည္.
သူ႔ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေျပာင္းလဲသြားေအာင္ . .
ၾကမ္းတမ္း ရက္စက္ ရာကေန သိမ့္ေမြ႕လာသည္။ ေအးစက္ ရာကေန ႏူးညံ့ လာသည္ ။ ၿပီးေတာ့ အရာအရာကို ေတာ္တာ ကေန.. "အ " လာေလသည္။...
အဲ့ဒီအခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ဆိုရင္ chenသည္လည္း. အေဝးကေန ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ျဖစ္သူႀကီး.. ၾကည့္ေနရံုကလႊဲ လို႔ဘာမွ မတတ္ႏိုင္..တကယ္လို သူလုပ္ေပးႏိုင္တာ ႐ွိရင္ေတာ့.. နည္းလမ္းကို ေျပာျပတတ္ သည္။ သူသည္လည္း.. အခ်စ္မ႐ွိ ခဲ့သူ ျဖစ္တာ ေၾကာင့္.. အခ်စ္ကိစၥ ႏွင့္ပတ္သတ္လ်ွင္ ဘာမွကိုမသိ တာေၾကာင့္ ...
YOU ARE READING
Mafia ခ်စ္သူ
Fanfictionေဟာင္ေကာင္ၿမိဳ႕ႀကီးက ... အာဏာအႀကီးမားဆံုး .... Mafia ေခါင္းေဆာင္ေတြ ထဲက ... တေယာက္ျဖစ္သည့္ " Park Chanyeol ..." တစ္ေန႔တြင္ေတာ့ ... အာဏာႀကီးMafia ေခါင္းေဆာင္ ႏွစ္ခု ျဖစ္သည့္ Park မ်ိဳး႐ိုးႏွင့္ Byun မ်ိဳး႐ိုး ကို ပူးေပါင္းဖ...