Ep 9

3K 233 15
                                    

"Mafia ခ်စ္သူ "

💮 အခ်စ္.. အခ်စ္မွာ ထူးဆန္းေလာက္တဲ့
အင္အားေတြ ႐ွိသည္
💮 အခ်စ္.. လူေတြကို. ေျပာင္းလဲေစႏိုင္ စြမ္း
႐ွိသည္
💮 အခ်စ္.. လူဆိုးကို.. လူေကာင္း အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ
ေစႏိုင္သလို .
💮 အခ်စ္ဟာ.. လူေကာင္း ကေန လူဆိုး အျဖစ္လဲ ေျပာင္းလဲ ေစႏိုင္သည္ .....

✴✴✴✴Mafia ခ်စ္သူ ✴✴✴✴

ေတာင္ ကိုးရီးယား ႏိုင္ငံ သို႔ ဦးတည္လာသည့္... ေလယာဥ္ တစ္စီး
ဤ ေလယာဥ္ ၏အျမန္ႏုွန္း သည္ကား ...ထို ယာဥ္အတြင္း.. စီးပါလာသည့္... လူရဲ႕ ႏွလံုးခံု ႏႈန္းထက္ ျမန္ ႏိုင္မယ္ မထင္...

............

Chanyeol တစ္ေယာက္ candana က အလုပ္ၿပီးသည္ႏွင့္..korea ကိုအျမန္ လိုက္လာ ေနသည္. ..
လြန္ခဲ့ တဲ့ ႏွစ္ရက္ အတြင္း.. baekhyun တို႔ကို ေနာက္ေယာင္ခံလုိက္ ေနသည့္ guards ေတြကေန... baekhyun ဘယ္မွာေနတယ္. ဘာလုပ္တယ္.ဆိုတာကို.. အျမဲ သူ႔ကို သတင္းေပးေနသည္..
သူသည္လည္း ျဖစ္ႏိုင္ရင္.. အလုပ္ေတြ ပစ္ထားၿပီး. ခ်က္ခ်င္း လိုက္လာခ်င္ေပမဲ့... အလုပ္ ေတြအေပၚ တာဝန္ ယူတတ္သည့္ သူ႔ အေနႏွင့္ေတာ့ အလုပ္ေတြကို ဒီတိုင္း ပစ္မထားႏိုင္.တာေၾကာင့္... candana က အလုပ္ ၿပီးစီး မွ ခ်က္ခ်င္း seoul ကို ေရာက္လာေလသည္...

အခု စိတ္ထဲတြင္.. စိတ္ပူပန္မႈ. စိုးရိမ္မႈ တို႔ျဖင့္ ျပည့္ၾကပ္ ေနသည္.. ဒီကေလးကို သူဘယ္ေလာက္ခ်စ္လဲ ဆိုတာ.. သူကိုယ္တိုင္သာ သိလိမ့္မည္... ခ်စ္လြန္းလို႔..ဘယ္ ေယာက္က်ားေလး ကိုမွ သူေလးနား မ႐ွိေစခ်င္..ခ်စ္လြန္းလို႔... ျဖစ္ႏိုင္ရင္ သူေလးကို . ကိုယ္နဲ႔ ျကိုးျဖင့္ ခ်ည္ေႏွာင္ ထားၿပီး ဘယ္ေနရာသြားသြား... သူေလးကိုပါ... ေခၚသြားခ်င္ခဲ့တယ္.သူေလးကို တစ္စကၠန္႔ စာေတာင္မွ ..မ်က္စိေ႐ွ႕ ေပ်ာကမ္ သြားႏိုင္ေအာင္ကို... ခ်စ္ေနတာပါ ...

ေလယာဥ္ ဆိုက္ျပႇ... ဆိုတာနဲ႔. တပည့္ ျဖစ္သူကို ဖုန္းဆက္ၿပီး ...baekhyun တို႔ ႐ွိေနသည့္ ေနရာကိုသာ.. အျမန္ သြားေစခဲ့သည္.

✴✴✴✴ Mafia ခ်စ္သူ ✴✴✴✴

ခ်စ္စရာ အျဖဴေရာင္ အိမ္ကေလး ႏွင့္ ျခံအတြင္း ပန္းပင္, သစ္ပင္ မ်ားျဖင့္ စိမ္းလန္း စိုေျပ ေနသည့္.. အိမ္သို႔. အနက္ေရာင္ကားတစီး .ေရာက္လာၿပီး. အိမ္ေ႐ွ႕တြင္ ရပ္ထား သည္ႏွင့္... chanyeol ကားေပၚက ဆင္းၿပီး အိမ္ ရဲ႕..ပတ္ပတ္လည္ ကို. စူးစမ္းၾကည့္လိုက္သည္..
ထို႔ေနာက္ ခ်စ္စဖြယ္ အျဖဴေရာင္ အိမ္ေလးထဲ.. ေျခလွမ္း ဝင္ခဲ့သည္...

Mafia ခ်စ္​သူDove le storie prendono vita. Scoprilo ora