Mafia ခ်စ္သူ
Baek 'sarahae kai...
Kai. Nardu sarahae... ကိုယ့္ခ်စ္သူေလး...
...........
Baekhyun တစ္ေယာက္. အိမ္ျပန္ ေရာက္သည္ ႏွင့္...သူ၏ ကိုယ္ပိုင္ ခန္းေလး ထဲ မွ တစ္ေယာက္ထဲ..
ေလ်ွာက္သြား ေလ်ွာက္လာ ႏွင့္... ႏႈတ္ခမ္းေလး မွာလည္း... သြယ္လ် သည့္ လက္ညိွဳး ေလးကို ကိုက္ထားၿပီး.. တစ္ခုခု ကို အျပင္းအထန္ စဥ္းစား ေနသည္....သို႔ေသာ္... ဦးေႏွာက္ထဲမွ.. အၾကံတစ္ခု မွ ထြက္မလာ တာေၾကာင့္... ကုတင္ ေပၚ ပစ္လွဲ လိုက္ ၿပီး သက္ျပင္း သာခ်မိေတာ့သည္ ...Baek' ဟူး...Byun Baek စဥ္းစား...စဥ္းစား ... အိမ္ကေန ဘယ္လို ထြက္ ရမလဲ.. စဥ္းစားစမ္း...
.. အိမ္ကေန ခိုးထြက္ဖို႔ က...ထင္သေလာက္ မလြယ္လွ.. အျပင္မွာ guards ေတြက ႐ွစ္ေယာက္ခန္႔... ဒါ ေတာင္ ေအာက္ထပ္ နဲ႔ ျခံထဲ ေတာင္ မပါေသးဘူး... ဟူး..ဘယ္လိုလုပ္ ၿပီး ခိုးထြက္ ရပါ့မလဲ...
...ေနာက္တြင့္ေတာ့... ေပၚလာသည့္ အေတြးတစ္ခု.. အဲ့ဒါက သူငယ္ငယ္ တုန္းက...ေဆာ့ခဲ့တဲ့ သူခိုး လုပ္နည္း....ေဆာ့ရင္း အိမ္မွာ ထားထားသည့္.. အလွပန္းအိုး အႀကီးႀကီး ကို တိုက္မိၿပီး...ကြဲသြားေတာ့... အိမ္က လူေတြက... အိမ္ေတာ္ အတြင္း သူခိုး ခိုးဝင္သည္ အထင္ႏွင့္... ပ်ာယာခတ္ေနသည္.. သူ႔ရပ္ေနတာ ေတာင္ ... သတိမထား မိသည့္ အထိပင္...
Baek ' ဟြန္႔.ဟြန္႔.. ၾကည့္ရတာ နည္းနည္း.. ႐ႈပ္ေအာင္ လုပ္ေပး ရမယ္နဲ႔ တူတယ္ hkhk...
.Baek လက္ခုပ္ တစ္ခ်က္တီး လိုက္ရင္း သူ႔အၾကံနဲ႔တူ ျပံဳးၿပီး.
Baek' မနက္ျဖန္ ငါရေအာင္ထြက္ေျပးမယ္.. ဘာလ္ိုပဲျဖစ္ျဖစ္... Park Chanyeol မင္းကို ငါဘယ္ေတာ့မွ လက္ထပ္မွာ မဟုတ္ဘူး...ေနာင္ဘဝေရာက္ေနရင္ ေတာင္မွ... မင္းကို လက္ထပ္မွာ မဟုတ္ဘူး....
ထို႔ေနာက္ မီးပိတ္လိုက္ၿပီး... ကုတင္ေပၚသို႔... ေျခပစ္လက္ပစ္... အိပ္လိုက္သည္. မိမိရဲ႕ အၾကံ ကို ေတြးရင္း..အေပ်ာ္ႀကီးေပ်ာ္ျမဴးေနေတာ့သည္...
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
Byun အိမ္ေတာ္သို႔ ဦးတည္လာေနေသာ ကားတစ္စီး.. ထိုကား
အထဲတြင္ေတာ့ ... သူ႔ရဲ႕ ႏွလံုးသားေလးရဲ႕ ေစခိုင္းခ်က္ႏွင့္... ည ႀကီးမင္းႀကီး အခ်ိန္ Byunအိမ္ေတာ္သို႔ ေရာက္လာျခင္း ျဖစ္သည့္ လူတစ္ဦး..
YOU ARE READING
Mafia ခ်စ္သူ
Fanfictionေဟာင္ေကာင္ၿမိဳ႕ႀကီးက ... အာဏာအႀကီးမားဆံုး .... Mafia ေခါင္းေဆာင္ေတြ ထဲက ... တေယာက္ျဖစ္သည့္ " Park Chanyeol ..." တစ္ေန႔တြင္ေတာ့ ... အာဏာႀကီးMafia ေခါင္းေဆာင္ ႏွစ္ခု ျဖစ္သည့္ Park မ်ိဳး႐ိုးႏွင့္ Byun မ်ိဳး႐ိုး ကို ပူးေပါင္းဖ...