" Mafia ခ်စ္သူ "
Man' အ့ဲမွာ ဘယ္သူလဲ...
Baek ' ေသၿပီ ...
........
Guard တစ္ေယာက္က.. သူ႐ွိရာကို... ေသနတ္ႏွင့္ ခ်ိန္ၿပီး ေျပာလာတာေၾကာင့္.. ေၾကာက္လန္႔တၾကား ျဖင့္... လက္ညိွဳး ေလးျဖင့္ password ခံထားသည့္ ေနရာကို... နိတ္လိုက္ေသာ္လည္းမရ... ေခြၽးေစာ ေတြ ျပန္ၿပီး.. လက္ေပြရာက သိပ္မထင္ တာေၾကာင့္ပင္...Tiiiiiiiiiiiiiii
Baek' yeah...
ေနာက္ဆံုးေတာ့.. လက္ေပြရာ ထင္သြားလို႔ တံခါးႀကီးလည္း ပြင့္ လာေတာ့.. baekhyun လဲဘာမွ ေစာင့္မေန ေတာ့ပဲ... kai ႐ွိေနမည့္ ေနရာကိုသာ... အျမန္ေျပး လာလိုက္သည္..
🔥🔥🔥🔥🔥
အိမ္ေတာ္ႀကီးႏွင့္ ...အနည္းငယ္ ေဝးလာေတာ့..မနီးမေဝး တေနရာေလးမွာ.. ရပ္ထားသည့္. ကားတစ္စီး ႏွင့္အတူ... ကားေဘးမွာ စိတ္ပူ ပန္စြာ နာရီ တၾကည့္ၾကည့္ ႏွင့္.. baek အလာကို ေစာင့္ေနသည့္ သူ...baek လာသည္ကို ျမင္သည္ႏွင့္...baek ဆီ အေျပး..ျဖင့္ လာဖတ္ သည့္သူ....
Kai' ကိုယ္ .မင္းမလာေတာ့ဘူးလို႔ ထင္ေနတာ... ကိုယ္အရမ္းစိတ္ ပူေနရတာ သိလား... baek တစ္ခုခု ျဖစ္မွာ စိုးရိမ္ေနတာ...
Kai က baek ကို ဖက္လိုက္ရင္း စိတ္ပူ တယ္လို႔ တဖြဖြ ေျပာေန
Baek ' စိတ္မပူ နဲ႔ေတာ့ေနာ္.. baek ဘာမွ မျဖစ္ ဘူး.. အခုလည္းေရာက္ ေနၿပီပဲ.. လာအျမန္သြားရေအာင္...
Kai ' အင္း kaja..
💞💞💞💞💞💞
Byun အိမ္ေတာ္ ထဲတြင္ေတာ့...
မီးေလာင္ ထားတာေၾကာင့္ အမည္းေရာင္သန္း ေနသည့္..မီးဖိုခန္းထဲ ကို..one ေမာပန္းစြာ ၾကည့္ရင္း ... မီးေလာင္ရသည့္.. အေၾကာင္းရင္းကို စဥ္းစားေနမိသည္... မီးကအမ်ားႀကီး မေလာင္ကြၽမ္းေသးတဲ့ အတြက္... အျမန္ ၿငိမ္းႏိုင္ေပမဲ့... စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ ဒီမီးဖိုခန္းအတြင္း. မီးေလာင္ႏိုင္သည့္... ပစၥည္း လဲ မ႐ွိ.. gas ကိုလဲ မသံုးပါဘူး... မီးဖို ဆိုလဲ မသံုးထားတာ ေၾကာင့္... မီးေလာင္တာက သံသယ ဝင္စရာပင္..တကယ္ေတာ့ မီးဖိုခန္းထဲ မွာ လ်ွပ္စစ္မီးေတြကို ပင္သံုးထားသည္မဟုတ္လား... လ်ွပ္စစ္မီး ကေန ေလာင္တာကေတာ့ လံုးဝ မျဖစ္ႏိုင္... မဟုတ္မွ ..
YOU ARE READING
Mafia ခ်စ္သူ
Fanfictionေဟာင္ေကာင္ၿမိဳ႕ႀကီးက ... အာဏာအႀကီးမားဆံုး .... Mafia ေခါင္းေဆာင္ေတြ ထဲက ... တေယာက္ျဖစ္သည့္ " Park Chanyeol ..." တစ္ေန႔တြင္ေတာ့ ... အာဏာႀကီးMafia ေခါင္းေဆာင္ ႏွစ္ခု ျဖစ္သည့္ Park မ်ိဳး႐ိုးႏွင့္ Byun မ်ိဳး႐ိုး ကို ပူးေပါင္းဖ...