Všichni jsme křečovitě seděli u stolu a nikdo si nedovolil zvednout. koukala jsem na mámu a ta vypadala víc než vystrašeně. Bála jsem se spíš o ní než o mě. Táta koukal střídavě na mě a na mámu, obě jsme se snažili vyhnout jeho pohledu, který otrávil každého kdo ho zkouknul.
,,Tak teď mi řekni všechno popořadě, kdo je ten kluk co ti poradil?" Zeptal se už tiše.
Nechtěla jsem ho rozzuřit, ale. ,,Tati o něj tu vůbec nejde, věř mi." ale rozzuřila jsem ho.
,,Kdo to byl?!" Křičel. Chtělo se mi brečet, takovej byl jen občas a ty chvíle jsem tak nenáviděla. Ale tohle bylo jiný, vím že táta nesnášel když se kolem mě točili kluci, ale nikdy jich nebylo víc než jeden. Někdy vlastně ani ten jeden ne, hned potom co mě táta seřval a to předevšema. Od tý doby jsem na kluky nemyslela a rozhodně jsem nic nezamýšlela s tím Markusem.
,,Řekl že se jmenuje Markus. Bydlí hned vedle."
,,Fajn a co ta brigáda?" Zeptal se zase klidným hlasem. ,,Kdo tě zaměstnává?"
,,Paní Darnnerová." Odpověděla jsem stejně chladně jako on se ptal a tvářil.
,,Ta ženská je zapeklitá! Najdeš si něco jinýho." Vstal a chtěl odejít.
,,Tati, to ne, ona je hodná, jak jí můžeš soudit!" Stoupla jsem si a rozkřikla jsem se na něj a on se prudce otočil.
,,Nekřič na mě! Já tu ženu znám až moc dobře je to čarodějka!" Zakřičel.
,,Stejně jako já!" Přidala se máma. Já zmlkla nevěděla jsem o co tu jde. Brali snad slovo "čarodějka" jako žena co prodává bylinky nebo jako opravdovou čarodějku s kouzly?!
,,Už nejsi!" Křikl na ní.
,,Jo, ale byla jsem. Všeho jsem nechala jen kvůli tobě a hned potom kvůli Alice!" Začala brečet a já jen koukala na naší situaci. ,,Moc dobře vím co jsi zač, jako jsi to celou dobu věděl i ty o mě!" Křičel na něj v jednom kuse a stejně rychle se jí z očí valily slzy.
,,Přesně tak!" Začal otec a přibližoval se k mámě. Nervózně jsem pozorovala situaci. ,,Věděl jsem to o tobě! Zhnusila jsi se mi, když jsem se to o tobě dozvěděl!"
,,Já vím! Vím to! A proto jsem se toho vzdala, tý moci, kterou jsem měla, všechno jsem to pustila k vodě kvůli nějakýmu psovi!" Vyhrkla a táta se začal divně svíjet na zemi.
,,Tati?!" Špitla jsem.
,,Alice," Máma ke mě přišla a vzala mě roztřeseně za obě ramena. ,,musíš teď rychle odejít!" Podívala se na mě.
,,Ne nemůžu, co se to tu děje, co je s tátou? A proč jste se bavili o čarodějích?!" Byla jsem zmatená.
,,Řekla jsem běž! Utíkej daleko do lesa a neohlížej se, hlavně furt utíkej dokud nebudeš dostatečně daleko!" Koukala jsem na ní nechápavě a pak jsem uviděla to co se z táty stalo. Byl z něj vlkodlak, takovej ten hozivej vlkodlak z hororů a jiných tragédií. Hrozně jsem se ho lekla, bylo mi najednou tak špatně že jsem nevěděla co dělám, v panice jsem se podívala na mámu. Ta odvrátila podle od táty, nebo od toho co se z něj stalo a hluboce se na mě podívala. ,,Běž!!" Zakřičela a já běžela.
Na obrázku je Steven jako vlkodlak...
Tak tohle bylo docela krátký... ale aspoň teď víte něco o její mámě a tátovi.. A o paní Darnnerový.. :DD Budu nesmírně ráda za názory a příští kapču někomu věnuju když tak napište do komentu když budete chtít věnování.. :)) Děkuju za vote všem..!
ČTEŠ
Vampire
RomanceNechtěla být Upír, ale stala se jím. Je vyvolená a teď musí všechny rody od Upírů přes Vlkodlaky až k Čarodějům, Elfům a Obrům přimět spolupracovat. Všichni spolu musí vycházet, být přátelé. Ale podaří se to když jsou to věční nepřátelé a když se bl...