Mikor odaértünk a strandra, a parkolók teli voltak, úgyhogy a telefonomon gyorsan pötyögve kerestem elő a legközelebbi megállót, miközben a mellettem ülő Zente a kormányon pihentette a kezét, és hátradőlve behunyta a szemét. Gondolom fáradt volt, vagy csak lehet, hogy azért csinálta, hogy jól nézzen ki, bár neki minden mozdulat jól áll. Mintha megérezte volna, hogy nézem (bámulom) lepillantott rám, majd a telefonomra.
-Mi van?-Kérdezte.
-Nemtudom, ez a szar nem tölt be!-Mutattam a készülékre, ami nem reagált semmire-Rossz a mobilnetem-Pontosítottam.
-Tessék, itt az enyém-Adta oda a mobilját, ami már fel volt oldva, így tisztán láthattam a háttérképét, amin ő volt, éppen egy tengerparton, fürdőruhában, és oldalra néz, így tisztán látszik a különleges vonású állkapcsa. Egész testét izom borította be, a hasán megvolt az összes kocka. Szemeit napszemüveget takarja, haja pedig lazán állt. Tökéletes kép volt, tökéletes emberrel.
-Mivan, már az sem tölt be?-Kérdezi pimaszul, mire az arcom lángvörös színben pompázott, és rájöttem, hogy nem kellett volna ennyi ideig bámulnom a képét.
-Nem jutott eszembe, mit kell csinálni vele-Habratyoltam, mire egy aha, perszével válaszolt. Na, ezt szívtam.Miután sikerült leparkolnunk, sajnos elég messze a fürdőhelytől, beálltunk a sorba, hogy megvegyük a karszalagjainkat.
Ahogy beértünk, mentünk is, hogy minél hamarabb fürdőruhában legyünk. Felvettem a bordó-fekete bikinimet, és mentem is oda Zentéhez.
-Na, mizu, cica?-Érdeklődött.
-Semmi, de mehetnénk már be a vízbe-Jelentettem ki, és elmentem keresni egy helyet a pokrócnak és a cuccainknak.
Mikor azzal is kész voltam, bementünk a medencébe. A langyos víz kellőképpen lehütötte a melegtől felforrósodott testemet.
-Gyere már, ez tök meleg! Menjünk át az úszóba!-Nyavajgott Zente. Igen, neki ez meleg volt.
-Jólvan, de akkor meghívsz egy fagyira-Kezdtem bizniszelni.
-Akkor megyek egyedül-Vonta meg a vállát, és elindult.
-Nemár, Zente, ez nem ér. Akkor legalább várj meg!-Úsztam utána.
-Akkor siess-És elkezdett gyorsabban úszni, mire megfogtam a vállát, és felugrottam a hátára, és így mentünk tovább. Akkor is, amikor már kiértünk a vízből.
-Leszálljak?-Szólalt meg az udvarias énem.
-Nem kell, mit gondolsz, mi ez?-Feszítette be a karizmát, mire röhögésben törtem ki.
-Az, ott? Hagyjad már, az semmi-Viccelődtem.
-Ahaaa, amúgy jut eszembe, majd átküldöm a háttérképem, tudom hogy akarod. De ezt nem kell szégyellni, nem ciki dolog ez-Magyarázta.
-Nem kérem, köszönöm. Más a háttérképem.-Vigyorodtam el.
-Na, ki?
-Billie Joe-Jelentettem ki a nyertesek magabiztosságával.
-De jobban szeretnéd, hogy én legyek ott.
-Nem, tökéletesen meg vagyok elégedve.
-Aha, jó, de ha kellek, itt vagyok.
-Maradok Billie-nél-Mondtam, és leszálltam a hátárol, mert odaértünk a hidegvízhez.Helló mindenki! Tudom, rövid is lett, késett is, de ez most ilyen, mindent beleadtam, csak rosz úgy írni, hogy nincs visszajelzés, úgyhogy kérlek titeket, akár egy kommentel, vagy egy vote-al is, de segítsetek a sztorin. Köszönöm! :)
YOU ARE READING
Váratlan találkozás
Teen Fiction-Klassz! Nézzük a jó oldalát!-Erőltetett vigyort az arcára Zente. -Van olyan?-Merengtem el a már sötét lépcsőházban. -Hát, figyelj. Veled most szakítottak, engem meg most dobtak ki a lakásomból! Jó, mi?-Annyira aranyos volt, hogy elmosolyodtam rajta...