Hírek

101 3 0
                                    

Sziasztok!😃😃
Két hírem is van számotokra!

Kezdeném azzal, hogy elkezdtem egy új történetet.
Esetleg lenne kedvetek olvasni?
Egy lányról szól, aki sikeresen levizsgázott a középiskolában, ezért az apja elküldi őt nyaralni az anyjához, külföldre.
Ha szeretnétek megtudni, hogy mi történik vele, akkor olvassatok bele.
*-Black and White-* néven lehet megtalálni.

A második fontos dolog, hogy a Váratlan Találkozás nem ért véget, lesz 2. évad. Nem tudom, hogy mikor kezdem el, igazából eddig is nehezen írtam, amit nagyon sajnálok. Ezért egy kis pihentetés lesz ezzel a sztorival, de nyáron megújult erővel kezdek neki a 2. évadnak.

És egy kis részlet a másik történetből:

,,-Uh, mondtam, hogy jól áll rajtad ez a ruha-szaladt oda hozzám Sharah, majd egy öleléssel üdvözölt.
-Stellán én is jól állnék-szólalt meg mellőlem egy jól ismert mély hang."

,,-Baby, én mondom, hogyha azokkal a csodás lábaiddal nem sétálsz el a hűtőtől, akkor nem jársz jól-hallatszott a hangja mögöttem.
-Miért, mi lesz?-furdultam meg és néztem rá felszegett állal.
-Engedd meg, hogy adjak egy kis ízelítőt-jött egyre közelebb. A szívem a torkomban volt. Éreztem a leheletét, annyira közel volt hozzám. Tenyerét derekamra tette, a másikkal pedig az arcomat simogatta. A szemeivel mélyen belenézett az enyémekbe, majd még közelebb hajolt. Az ajka érintette az enyémet, mégse tett semmit. Aztán legnagyobb meglepetésemre olyat tett, amit sose gondoltam volna."

Köszönöm, hogy elolvastad!
Szép napot!😃😃

Váratlan találkozásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora