Tengku Nisa terjaga dari tidur nya yang lena..
Dia mengeliat sambil berbaring..
Pandangan dialihkan ke sebelah..
Posisi menghadap siling ditukar ke posisi menerap..
Jari jemarinya bermain pada muka Tengku Haikal yang putih dan bersih tanpa sebarang jerawat..
Lalu jari jemarinya beralih ke arah telinga.. Telinga Tengku Haikal dicuit manja..
Tangannya ditepis lembut oleh Tengku Haikal..
"Janganla kacau abang,sayang"
Dalam masa itu,mata Tengku Haikal masih belum dicelik..
Tengku Nisa tersenyum jahat..
Dia berdiri diatas katil perlahan-lahan.. Setelah memastikan dia berada dalam keadaan stabil,dia mula mengira..
Satu...
Dua...
Tiga!!!
Tengku Nisa terlompat-lompat diatas katil sambil menjerit dengan sederhana kuat
"Bangun abang!!..Dah pukul 9!!!"
Tengku Haikal mencelikkan mata nya..
'Astafirullahalazim.. Ape nak jadi la isteri aku ni' ujarnya di dalam hati..
Dia menarik tangan isteri nya sehingga menyebabkan isteri nya terbaring diatas lengan nya..
Tangga nya yang lagi satu memeluk Tengku Nisa membuatkan Tengku Nisa berada di dada bidang milik Tengku Haikal..
Dagu Tengku Haikal berada diatas kepala isteri nya..mata nya turut dipejamkan..
"Sayang tu mengandung..dok melompat-lompat pulak..Cuba jangan aktif sangat..kang anak-anak kita jadi macam mummy dia.. Hyper active sangat"
"Dah abang yang tak bangun tadi"
"Kejut la cara lain sayang oii..ni melompat-lompat"
"Cara macam mana?..goda abang?..risau abang yang tak dapat kawal"
"Eeee sayang ni..abang gigit kang baru tau..dah bagi abang 10 minit..abang nak peluk isteri abang ni"
Tengku Nisa mula bosan..
Kepala didonggakkan..
'Ehh..halkum suami aku macam song joongki doe!!' Ucapnya teruja..yela baru perasan kan..
Halkum Tengku Haikal dicium manja..
"Ishh sayang ni..Tak duduk diam..Cuba diam sekejap"
Tengku Nisa hanya mengendahkan kata-kata Tengku Haikal..
Tangannya memeluk Tengku Haikal.. Tangan nya juga mengosok-gosok belakang Tengku Haikal yang berlapik dengan baju..
"Sayang..Cuba jangan goda abang"
Suara nya ditegaskan..
"Mana ade goda..orang gosok je bagi abang cepat tidur..itu baru gosok,kalau sayang memang niat nak goda,entah apa jadi kat abang"
"Kuat menjawab sayang sekarang ehh"
"Hehehe"
Keadaan mereka senyap..Tengku Haikal masih memejamkan mata nya sambil dagu diatas kepala isteri nya..
Tengku Nisa pula masih meluk badan Tengku Haikal,tetapi mata nya mencelik..
"Abang...bangun la...sayang boring la...bangun la..boleh jugak kita pergi makan.."
YOU ARE READING
Suamiku Pemalu [Complete]
RomanceSelalu nya kerabat tengku ni ada yang friendly,ada yang sombong nak mampus,ada yang riak dan lain-lain.. Tapi bukan jejaka yang bernama Tengku Haikal Iskandar..Walaupun dia berpangkat tengku dan fullpackage,sifatnya teramatlah malu.. Nak cium dahi i...