*~' 3.rész '~*

150 9 4
                                    

 ,,Vadul nyihogtam és prüszköltem...Nem volt tervem...Elkaptak"

Mit akarnak velem csinálni?Miért nem engednek el?A többiek jól vannak?Biztosan...Ők már mérföldekre vannak innen...Erről a ,,elkaptak segítség!" részről a Szilaj jutott eszembe...Mi lovak Legendának tartjuk Spiritet...Na mindegy...talán kitudok innen jutni...

/ Tae szemszöge/

Tovább vágtattunk. El kell érnünk a Fenyő Erdőt.Na mindegy én vágtatok tovább...

-Hope!De jó,hogy mindenki jól van,nem?Hope?! - az előbb még itt vágtatott mellettem...De most holvan?Nem tudták elkapni mert nem a végén vagyunk...De ha jobban megnézem.. nem üldöznek mineket...Jaj ne!

-Macra! - futok oda mellé - Hope eltűnt...Az előbb..

-Nem tudhatott eltűnni...

-De az előbb mellettem futott és egyszer csak nyomaveszett...

-Lehet csak hátrébb ment... - gondolkodott hangosan ,mire visszamentem a helyemre.

Ez nem lehet igaz...Miért veszi Macra ilyen könnyedén?Lehet igaza van és tényleg csak hátrébb ment...

/Hope szemszöge/

Miért nem találták még fel a telepatikus beszélgetést?Igaz...túl könnyű lenne...de legalább nem pumák kaptak el...Sokkal rosszabb,hogy emberek ejtettek fogságba...

-Jó leszel nekünk. - ennyit mondott... Jó leszel nekünk.Ez a néhány szó hoz rám szívbajt...Aztán megszólalt egy másik szörnyeteg:

-Szerintem versenylónak lesz a legjobb... - mondta úgy,mintha ez egyértelmű lenne.

-Igazad van,jó gyors egy musztáng...Jó ló lesz belőle... - még egy kötelet dobtak a nyakamra.AZtán egy másikat a hátsó lábamra amikor kirúgtam oldalra...Nem kellett volna,igaz?

De hát mit tehettem volna....Mi tagadás szerencsétlen vagyok... Annyit veszek észre,hogy valami bele áll a vállamba...Minden elsötétül... Meghaltam?...

Vadlónak születve - BonyodalmakWo Geschichten leben. Entdecke jetzt