*~' 12.rész '~*

97 5 2
                                    

Pár óra múlva visszatértem a méneshez,mire mindenki aggódva fürkészett.Gondolom arra gondoltak,hogy hol voltam?

-Mielőtt megkérdeznétek,hogy hol voltam,elmondom,hogy a kedvenc helyemen pihentem.Szóval,nyugi. - nyugtattam őket,de még mindig aggódva néztek. - Most mi van?- idegesen kérdeztem ménesemet.

- Hope... - kezdte Richa - apád--
Nem engedtem,hogy befejezze.

- Mi történt vele?! - kérdeztem most már én is aggódva.

-Azt szeretném elmondani... - válaszolt monoton hangnemben. - Tehát apádat elkapta egy puma,de semmi vész!Megvizsgálta Bluesky,és semmi baja. - magyarázta el dióhéjban. ámde gyanúsan.

-Hogy történhetett meg? - váltottam a "felelős Hope-ra". Ilyenkor magamon érzem a hibákat.

- Nos,kiment,hogy e-ellenőrizze a terepet - dadogta egy kisebb csikó.

-Senki nem ment vele?! - hitetlenkedtem - Pfuu! - idegesedtem fel- És most hol van? - kérdeztem idegesen.

- Gyere, Hope!Megmutatom - szólt Cara,majd elindult felém Tae társaságában.

- Pfuu! - őrjöngtem.Nos, ha valami szomorú történik valakivel aki közel áll hozzám,akkor én nem sírok,vagy nyafogok. Áhh!Én keresem a felelőst,és eközben kitör belőlem az ördög... khm... - Oké,megpróbálok lenyugodni... - gondolkodtam hangosan,majd kifújtam a levegőt.

Pár perc múlva már ott álltunk apámnál,és Bluesky-nál.A ló aggódóan fürkészett,majd motyogott valamit.

- Bocsánat... - mondta nekem könnyezve.

- Pardon? - kérdezte aggodalmas tekintettel Tae.

-MEGHALT!Érted...? - akadt ki Bluesky.

-Pfuu! Hogyan?Mikor?Miért? - záporoztak a kérdéseim.Könnyektől átázva...

Odaügettem apámhoz,és csak néztem könnyes szemekkel.Nagyot nyeltem,majd felnéztem.Eleredt az eső...hátranéztem, a barátaimra - és Blueskyra -(szegény :"D szerk.),majd megszólaltam.

-Mindent tudni akarok. - mondtam monoton hangon.

Bluesky hátrált,majd megfordult,és elvágtatott.

-Ennyit az együtt érző Blue-ról... - mondta berekedten Cara. - H-hope... annyira,de annyira sajnálom! - ügetett ide ő is,majd átölelte nyakamat.

-Tae... te tudsz valamit? - kérdeztem rezzenéstelen,monoton arccal.

- Annyit láttam,hogy...

{Visszaemlékezés}

/Tae szemszöge/

Nyugodtan beszélgetek a haverjaimmal,mikor észreveszem,hogy Hope édesapja elmegy a ménesből,azzal az indokkal,hogy "Mindjárt jövök,csak leellenőrzöm,hogy biztonságban vagyunk-e?". Elment,és senkit sem kért meg,hogy menjen vele... Rossz előérzetem van.

Körülbelül fél óra múlva vérző sebekkel tért vissza... Mi történt?!Odavágtattam hozzá,és megkérdeztem:

- Macra... mi történt? - kérdeztem tőle idegesen.Még szerencse,hogy tegezhetem...

- Pumák... - köhögött - Sok puma... Ötöt megsebesítettem,de három még mindig él,és virul... - Nem véletlenül nevezték ki ménesfőnek...

-Azonnal értesítem az erősebb lovakat! - már indultam volna,de visszatartott.

-Nem kell.Nem tudják,hogy hol vagyunk - nyugtatott meg. - De egy dolgot tegyél meg nekem... - kíváncsian néztem a vezetőmet. - Hope... - majd elájult.

-Mivan Hope-pal? Macra! Macra! Azonnal vitessétek Bluesky-hoz! - parancsoltam.

{Visszaemlékezés vége}

/Hope szemszöge/

- Innentől pedig csak Bluesky tudja a történteket... - gondolkodtam hangosan.

-Meg kell keresnünk! - mondta Cara.

-Akkor induljunk! - csatlakozott hozzánk Tae is.

Visszagaloppoztunk a méneshez,majd megkerestük az orvos-lovat.

- Bluesky! Mondj el mindent! - követelte helyettem Cara.

- Hát jó... - sóhajtott nagyot,majd elkezdett mesélni - Miután Corsario és Concorde elmondta nekem a történteket,azonnal nekiálltam a vizsgálásnak.Kiderült,hogy Macra-t nem csak pumák,hanem kígyók is megsebesítették, amit gondolom a többiek nem láttak... Macra elkezdett vért köhögni,majd hirtelen kiszáradt.Egyből a legveszélyesebb kígyóra gondoltam, aminek a neve Chyke. Képes úgy ölni,hogy érzésteleníti harapását,így az áldozat nyilván nem érzi...Ezek után a prédán zöldes-barnás foltok jelennek meg,általában a lábakon.Nyilván elsősorban lovakra támad. - magyarázta.

-És honnan tudsz ennyit? - kérdezte gyanúsan Tae.

- Sokat kutatok. - válaszolt egyszerűen a ló.

-Na folytasd! - kérlelte Cara Blue-t.

- Tehát, mivel a lábon vannak ezek a sötét foltok,ezért nehéz észrevenni.És ezért sem láthattátok.Nos, erre a méregre még nincs ellenméreg,de már dolgozok az ügyön.Illetve,mivel sok ilyet láttam már,tudhatom,hogy a szívet támadja elsősorban a méreg.Hatásos,mit ne mondjak.Tehát,miután apád kiszáradt,Hope, meghalt. - magyarázta a felnőttló.

-Több kérdésem is van.Például,hogy ki lesz a ménvezető...és,Macra-val mi lesz?Csak nem fog örökké a földön élni!El kell temetni. - gondolkodott hangosan.

-Ennek még nem lesz vége! - motyogta Tae.

-Egyre több rejtély... nem,de? - kérdezte Bluesky.

-Ezennel te is a csapatunk tagja vagy - vettem be "cspatunkba" a lovat.



--- Sziasztok!Ez egy évadzáró rész lesz,ugyanis egy új évadot fogok kezdeni.Január 1-én jön az első rész,viszont bevezetőt most még nem kaptok. Az új kötetnek a címe: Vadlónak születve - Vészhelyzet!

Remélem,hogy ez is elnyeri majd tetszéseteket! <3

Egyre több kérdés,ugye? :3

És egyre több válasz lesz a közeljövőben.

Sziasztok, szép reggelt/délelőttöt/délutánt/estét, akármit :")

xoxo xKata


Vadlónak születve - BonyodalmakDove le storie prendono vita. Scoprilo ora