Igaza volt ennek a lánynak.Másnap folytattuk a kiképzést, és hát...megszerettem ezt a lányt.Olyan...kedves.Kiderült,hogy Hana a neve, 15 éves csikó.Ja nem bocsánat...az embereknek nem csikójuk van,hanem kölykük!Legalábbis Joe mindig azt mondja Hananak,hogy ,,Már megint mit csinálsz , te kölyök?! Nem túl kedves,igaz?
De azt is észrevettem még,higy Hana csak nekem hoz finom almát, vagy répát!Nyam-nyam!De térjünk vissza a jelenbe...Ő itt Hana. Természetesen nem így szokott öltözni,de ez valami díjátadón volt...Ő mondta
- Ügetééés! - mondta nekem lágyan és elkezdem ügetni.Lehet, hogy mégsem vadlónak születtem?Nagyon megszerettem ezt a lányt, és ahogy észrevettem, ő is szeret.Ez egy igazi kapcsolat...Tudjátok!Egy ilyen... ló - lovas kapcsolat.Sajnos?Vagy nem sajnos?Mindegy is. Gondolat menetemet a lány szakította félbe. - Lehet,hogy még ma meg lesz a kötődés... - gondolkodott hangosan. - Hopp, állj! - fogalmam sincs,miért mondja mindig a ,,Hopp!"-t de csak nekem mondja.Megálltam és ránéztem. - Tudom,hogy nem tudod mi az a ,,kötődés" - mutatott idézőjeleket a levegőbe. - De azért elmondom. - és elmondta. (bocsi,hogy nem írtam le, de nem tudtam sehogy se megfogalmazni xKata :c )
Percek múlva már az istállóban álltam.Igen-igen!Ez a neve,rájöttem magamtól.Ügyes vagyok?
* hetek múlva *
Ásítottam egyet annak jeléül,hogy felkeltem.Már jött is Hana és feltöltötte az etetőhálómat.Köszönetképpen nyerítettem neki egyet és elkezdtem enni a szénámat.Egyre több gondolat férkőzött a tudatomba. Hol van most a ménes?Kezdem őket elfelejteni...Hogy van most Cara?Ugye nem zaklatja az az idióta Mike? Megettem.És meg kell jegyeznem,laktató volt!Jobb mint a fű a mezőn...Bár az se volt rossz.De a széna jobban ízlik,ez tény.Egyszer csak hangos nyihogást hallottam és egyszerre, mindenki hátrébb ment a saját bokszában.Egyre hangosabban hallottam a lépteket.
- Hol van Hopp?! - kiáltotta egy kövér férfi full lovaglószettben.Most komolyan megijedtem.De szerencsére Hana megmentett!Megint...
- Mr. Stone! Hopp még nem áll készen a nyeregre... -a mondatot nem tudta befejezni mert ráüvöltött az úr.
- NEM ÉRDEKEL! AKKOR IS MEG FOGOM ÜLNI! - Úristen...Ennek aztán vannak hangszálai...Hana-t félrelökte az útból, én pedig hátra kuporodtam a bokszom sarkába. -Hol van az a gebe?! - kicsit némított magán aztán meglátott és nyugodt(!) hangon Joe-hoz szólt: Ő az?
-I-igen, Mr. Stone...Ő itt Hopp.De nem eladó. - mondta védelmezőm rekedtes, ijedt hangon.Amint ránézett Stone úr hozzátette: - Még.. - nyelt egy nagyot.
Hana ekkor berontott a bokszomba [fogalmam sincs,hogyan jött ide ilyen hirtelen xHope]És átkarolta a nyakamat.Fújtattam egyet és kirúgtam oldalra.
- Shh Hopp! Nyugi-i-i... - elkpata a kötőfékemet és lehúzott a földre. - Menjen innen!Nem látja mit csinál?!Az összes ló megijed magától!Chh... és magácska a Nagy Lovas a tanyán? Elmondom...Hogy maga egy senki a lovamnál amíg így viselkedik! - nézett Hana gyilkosan Mr.-re.Még én is meghökkentem,hogy mekkora hangja van a lánynak.
-Hogy meri... - nem tudta befejezni mert most Hana vágott bele.Az összes ló minket figyelt.
-Hogy merem?Maga hogy meri?!Apu! Ezt te tűröd? - nézett apja szemébe.Akkor igazam volt,és tényleg Joe kölyke.
- Igazad van Hana... Mr. Stone kérem menjen innen! - szólalt meg halkan Joe.
-Menjen innen?! - idegesedett fel még jobban Hana, szerintem jogosan - Inkább húzzon innen!
Mr.Stone szó nélkül távozott,Hana átölelte a nyakamat.Az összes ló felnyihogott mondván ,,Ezaz!Legyőztük a sárkányt!". Minden olyan gyorsan történik...Túl gyorsan. Hirtelen Hana felugrott a hátamra,amit én csak azzal nyugtáztam,hogy hátra csaptam a fülemet,jelezve ,hogy ,,figyellek!".Átölelte még egyszer a nyakamat és a fülembe suttogta,hogy:
- A neved mostantól Fellow.
Egy igazi név?Csak nekem?Jaj de jó!Boldogan nyihogtam amit mosolygással nyugtázott Joe .Kinyitotta a bokszajtót és én kiügettem minden előjelzés nélkül.Csak egy kötőfék volt rajtam, a lányon pedig még csak kobak sem volt.Nem fél már tőlem?Emlékszem,mikor először meglátott félelmet és pánikot láttam a szemeiben.De az már a múlt.Most itt fekszik rajtam,átölelve a nyakamat, kint a gesztenye fa alatt, a legelőn.Lefeküdtem a magas fűben, Hana pedig még mindig a hátamon feküdt,majd megszólalt:
- Tudod miért Fellow lett a neved? - válaszom megint az egyik fülem hátrafordítása volt, jelezve,hogy figyelek minden szavára. -Fellow... - kezdte a mesedélutánt - Olvastam egy könyvet, amiben egy bátor ,erős versenyló volt a főszereplő a kamaszlány életében.És tudod, nekem te vagy Fellow! - puszilta meg a nyakamat és a hátára fordult. - Szerinted is szép a leveleken beszűrődő fény? - váltott hirtelen ténát.Ásítottam egyet.Mindjárt elalszok..Lassan elsötétült minden, és mély alvásba kezdtem a Felhő -szigeteken a csillámpónikkal.Szép álom igaz?
--- Sziasztok!Remélem ez a rész is tetszett, megpróbálom már holnap hozni a következőt.Ha tetszett kérlek kommenteljetek és vote-oljatok ;):Bocsi,hogy ez is rövid rész lett, de nem akarom 2000 szavasra (tehát maxra) tennimert az nálam 3 rész :D És nem nagyon szeretném már most az 5. résznél lelőni a poént. :) Majd a 10. résznél extra meglepetés :D. További szép napot mindenkinek!
~xKata
YOU ARE READING
Vadlónak születve - Bonyodalmak
AdventureSziasztok!A nevem Hope, egy átlagos ménes tagja...Legalábbis eddig ezt hittem.Szóval egy nap... ~~Sziasztok!Ez az első könyvem,remélem elnyeri a tetszéseteket!Ne felejtsetek el kommentelni :)~~