Miután felkeltem észrevettem,hogy Hana még alszik.Lépteket hallottam a legelő felől.Gondolom Joe keres minket.Ránéztem a napra, és ...azta! Késő délután van.Délelőtt jöttünk ide ki...Jó sokat aludtam.Hirtelen Joe lépett mellém, egy kötelet akasztott rám és felhúzott a földről.Szerencse, hogy Hana a fánál alszik, mert most leesett volna rólam.Ugyanis nem vagyok póni méretű..De szerintem ezt most fogják megmérni, mivel két pasas lefogta a fejemet,hogy még véletlenül se csináljak bajt(?) aztán egy mérőszalag a maromtól a patám aljáig körbetekert.
-Na mennyi? - kérdezte halkan Joe.
- 164 centi a martól.. -mondta nyugodtan a fehér köpenybe öltözött nő,de amint Joe ránézett elkapta a tekintetét.
-De ugye akkor is lehet vele versenyezni? - kérdezte Hana apja.A a nő felkacagott aztán megnyugtatta Joe-t,hogy igen, versenylónak tökéletes vagyok.Jeee!Még több edzés..Irónia ugyebár..
- Nézze meg milyen hosszú lábai vannak. Biztos sok-sok érmet fog maguknak nyerni. - paskolta meg a hátamat. - Leginkább túralónak ajánlanám.Tudja,Joe!A három napos versenyek...Egy kis gyakorlás, és ő lesz a legkitartóbb ló , az biztos!
-Remélem is...Te is tudod, hogy ő az utolsó reményünk.. - sóhajtott nagyot.Ezt meg hogy érti?Még sose vágtattam gyorsan...Lehet,hogy azokat a béna cowboy másolatokat leelőztem,de nem volt igazi vágta...Megmutatom nekik,mennyit tudok én vágtatni! Kiszabadítottam a fejemet a fogságból, ágaskodtam egyet és kilőttem magamat a távolba. Jaj de jó vágtatni!
/Hana szemszöge/
Amikor meghallottam a nyihogást azonnal felkaptam a fejemet. Még láttam Fellow távolodó alakját, aztán eltűnt a legelőn.Utána kiabáltam.
- Fellow! Fellow állj már meg! - tudom,hogy nem hallja...Várjunk! Nyihogást hallok a legelő felől.
Felpattantam és már futottam is apámékkal nem törődve. Egyre jobban szaladtam a le a dombon, mikor megláttam,hogy Fellow harcol Bettyvel, anyukám kancájával.Rossz nevet adtam Fellownak!Most jut eszembe,hogy ő kislány!Azért ilyen szelíd... De most szét kell őket szakítanom.Amint meglátott Fellow azonnal odaügetett hozzám.Átöleltem a nyakát és észre vettem a sörényében egy fehér sávot.Ez eddig nem volt ott..A többi sörény hajszála is egyre sötétebb lett.Valahol fekete, valahol még sötétbarna.Megnyalta az arcomat aztán elkezdte rágcsálni a pólómat.Mit akar?Kérdőre is vontam..Elkezdett körözni körülöttem és hirtelen megtoppant és a távolba meredt.Nyihogott egyet és elkezdett arra sétálni.
- Kövesselek? - kérdeztem.Válasza a megszokott nyihogás volt.
Megengedte,hogy felüljek a hátára.Belekapaszkodtam a sörényébe, mire elkezdett vágtatni.Lehet,hogy azt akarta megmutatni,hogy milyen gyors?Röpke egy perc alatt apámékhoz értünk.Fellow még csak el se kezdett lihegni.
-Apu...Ez a ló rohadt gyors!Már bocsánat a kifejezésért.. - mondtam boldogan apámnak és megpaskoltam Fellow nyakát.Nos...apám nem tűri a csúnya szavakat,éppen ezért csúnyán nézett rám.Pedig ez nem is olyan csúnya szó..
-Nevezd el! - szólt nekem az állatorvosunk , Mrs. Woods kedvesen. - Vagy már van neve?
Elpirultam. Aztán elmagyaráztam a neves történetet. -Szóval most nincs neve..De a Szélvihar illik rá...Nagyon gyors. - jelentettem ki büszkén.Tényleg gyors!És csodaszép.
- Akkor beírom a könyvbe a nevét. - szólt Mrs. Woods. - Széltornádó? - kérdezett vissza,mire én egy aprót bólintottam. - Illik rá. - közölte ezt a felesleges tényt, ugyanis ezt már tudtuk.
/Széltornádó szemszöge/
*hetek múlva*
Úristen de izgatott vagyok!Ma lesz az első terep versenyem.Heteken át gyakoroltunk erre a Junior Horse nevű versenyre, és be kell vallanom, irtó klassz volt!De tényleg.És most egy lószállítóban utazok a nagybetűs Eseményre.Picit messze van, de addig legalább alszok egy kicsit.
*órák múlva*
És megjöttünk!Annyira várom..Kinyitódott a lószállítóm ajtaja és Hana jött be rajta.Kihozott onnan.Már hozzászoktam mindenhez, így nem kellett félnem.Mindenhol emberek és lovak vannak...Kancák és mének.De tényleg mindenhol!Rám tették a nyerget és a végleges kantáromat.Mindenem fekete.A nyereg, a kantár.De még a fásli is. Sötétpej színemhez illik is. Izgatottan nyerítettem egyet,mire Hana megpaskolta a hátamat. Hirtelen fellendült a nyeregbe és indultunk benevezni.
Már a célnál állunk...Várunk a fütty szóra.Másik nevén a pisztoly elsütésére.Halottam egy lövést és Hana megrántotta a kantáromat,jelezve,hogy indulhatunk.12-en versenyzünk szinte fej-fej mellett.Mi vagyunk a 3-as versenyzők Hanaval, és a harmadik helyen is vagyunk.Eddig.Megláttam az első akadályt és Hana jelzése nélkül ugrattam át a hatalmas farönköt. Hana éppen most paskolt meg.Már látom a következő akadályt, ami nem egy erdei farönk,hanem egy oxer. Hogy honnan tudom a nevét?Hana tanította meg nekem.És azt is megtanította,hogy hogyan kell pontosan átugranom.Már becéloztam és hirtelen ugrottam.Ez baj volt.Hana leesett a nyeregből,de a kengyelben van a lába és itt rázkódik mellettem.Lefékeztem szépen lassan,hogy ne essen le nagyon fájdalmasan.Nem tudom elhinni mit történhetett volna, ha nekünk jön egy ló.A többiek még folytatják a versenyzést, mit sem törődve Hanaval. Joe idesiet hozzánk és kiakasztja Hana lábát a nyeregből.Óvatosan leemeli a földre,majd leesik rólam a nyereg.Kicsatolták volna?Hirtelen leszedték a kantárt, és Jow akkorát csapott a faromra,hogy ágaskodtam egyet és elvágtattam.Utoljára Joe dühös és félelemmel teli hangját hallottam: ,,Átkozott gebe!" kiáltotta utánam,de nem törődtem vele.Ha valami baja esik Hananak én..nem tudom mit csinálok..Az én hibám volt...Nem kellett volna hirtelen ráugranom..És ha Hana beesik az akadályok közé és agyon tapossa egy ló?Rémülten állok most a folyó mellett és lehajtom a fejemet.Totálisan kiszáradtam. Miközben kortyolgatom a vizet, szirénákat hallok a távolból nagyon halkan..a versenypálya irányából...
---Sziasztok!Ez egy kicsit durvább rész lett, de remélem,hogy tetszett..Szombaton még próbálok hozni egy részt,oka? :) Na mindegy..Ne felejtsetek el vote-olni és kommentelni. Illetve köszönöm a rengeteg megtekintést! <3 Szám szerint (Per pillanat) 270+ megtekintéés <3 <3 Köszönöm akik eddig olvassák a sztorimat :D Illetve köszönöm,hogy enyém lett ezen a héten a #17 in Kaland cím :D Köszönöm, nagyon hálás vagyok érte :) Cserébe kaptok a jövőhét hétfőtől péntekig egy részmaratont :D (mindennap egy-két rész :D ) További szép napot mindenkinek,sziasztok! :)
xKata
ESTÁS LEYENDO
Vadlónak születve - Bonyodalmak
AventuraSziasztok!A nevem Hope, egy átlagos ménes tagja...Legalábbis eddig ezt hittem.Szóval egy nap... ~~Sziasztok!Ez az első könyvem,remélem elnyeri a tetszéseteket!Ne felejtsetek el kommentelni :)~~