*~' 4.rész '~*

147 9 4
                                    

 ,,Meghaltam?"

Ez egy rossz gondolat volt...Mert mégsem haltam meg. 

Egy sötét helyen ébredtem fel...Valami tetőszerűség van felettem...És egy fadobozba vagyok bezárva.Mi történt?Hol vagyok? Szépen lassan előjönnek az emlékek.Elraboltak ezek a szörnyek.

- Fiúk!Felébredt...Végre. - az utolsó szavakat már mormolta az orra alatt..Valami szőrős dolog van a szája felett és az orra alatt...Mi lehet ez?Annyi kérdésem van.Gondolatmenetemet még egy képszakadás követte.Miért csinálják ezt velem?

- Joe!Ugye nem altattad el? - kiabálta egy szörnyeteg.Akkor Joe a neve ennek a ... Hogy is hívjam őket?Valami rossz becenév kellene ezeknek.... a hogyishívjákoknak...Megvan!Szépen kreatívan...a nevük ,,Ember" lesz.Ugye milyen kreatív?Én is tudom.

-Dehogy Charlie!Csak nyugtató lövedék.Nem akarom ,hogy agyon rúgjon. - szóval nyugtató. Klassz mondhatom.Miért léteznek ilyenek?Sose nézik meg az emberek az állatok szemszögéből a világot?!Mert...fáj nekem ez a valami.Mostmár inkább csak zsibbad... elmúlt.Ez érdekes..

- Akkor jó.Ne a nyereggel kezd!Csak vezesd ki a karámba. - ennyi volt a válasz.Nyereg.Ilyet csak Legendákban hallottam.Ez elvileg valami...amit a hátadra raknak és felülnek rád.Legalább nem ezzel kezdi..Miért lettem ilyen nyugodt?Legszívesebben agyonrúgnám ezt az Embert...

- Chh...Azért hülyének ne nézzél!Nem fogom már most kikészíteni.. - kiabálta oda a másik Embernek, mire a többi ló ezt nyihogással nyugtázta.

/Tae szemszöge/

Komolyan kezdek aggódni.Hope a legjobb barátom.Mivan ha most elkapták?Cara is aggódik..Látom rajta.

-Nyugi Cara!Biztos elment nélkülünk almázni. - viccelődtem,amire Cara válaszképpen halványan elmosolyodott.

- De hát...Nem kellett v-volna veszekednünk... - szipogta- Mi van ha miattunk kapták el?Azaz nem is miattunk.. Az az idióta Demon... - szerencsére visszafogta magát a cifrább szavak előtt.Szerencsére!Ne tudjátok meg mennyit tud ez a leány káromkodni.

- Cara. Hope megmentette az életünket...Ha nem lett volna a veszekedés,nem ment volna el a Másik Búvóhelyünkre, és ha nem megy el...Mindannyiunkat elkapnak...

Cara sírásban tört ki..Ne kérdezzétek,hogy hogyan tudunk sírni..Talán az emberek nem látják, de nekünk is vannak érzelmeink! Átöleltem Cara nyakát.

-Nyugi. - ennyit mondtam. - Megtaláljuk Hope-t! - mondtam neki mire kicsit alábbhagyott a szipogása.

/Hope szemszöge/

Konkrétan egy kör alakú helyben vagyok.Itt már nincs tető a fejem felett.És azt is észrevettem,hogy a többi ló egyfolytában engem néz..Csak egy baj van.. Hogy csődörök.. Van néhány kanca is de abból jó kevés,sajnos...Reméltem,hogy itt lesznek barátaim,de ez nem egy óvoda,hanem egy kiképzőhely.Esküszöm!

- Jól van...Ügyes vagy! - egy kamasz lány vette át Joe helyét.Szinte ugyanúgy néznek ki...Lehet,hogy ez a kislány Joe csikója? Az lehetetlen.Ez a lány túl kedves hozzám. - Ügetés,kislány! - nem is vagyok már kicsi! Chh...kikérem magamnak.De akaratom ellenére felé fordítottam a fejemet és figyeltem. - Ügetés!Naaa... - túl kedves.Ami nekem jó, de a többieknek nem... Elkezdtem lépni..aztán egy gyorsabb tempóra váltottam..ami az akarata volt.A végén befogok törni...Neem.azt nem tehetem. - Ügyes vagy!Mára ennyi.Holnap megpróbáljuk futószár nélkül,oké?Tudom ,hogy hallod mit mondok! - mosolygott rám amit én csak egy boldog nyerítéssel nyugtáztam.Jaj ne!Ugye nem fogok betörni?

---Sziasztok!Remélem tetszett ^^ Holnap jön a folytatás ha minden igaz :) Bocsi skacok,hogy ennyi időt kihagytam,de egyszerűen nem tudtam mit írni! :I Most meg csak úgy törnek ki belőlem az ötletek :3 Na majd holnap.Hihi >:3 Nyugi, nem lesz durva!Na sziasztoook,szép napot mindenkinek ;) 

UI.: Sajnos nem tudtam hosszú rész kitenni.De remélem,hogy tetszik!Nyomjatok egy Vote-ot és kommenteljetek bátran ;) Építő kritikát elfogadok ;) Haliii <3

                                                                                                     ~xKata


Vadlónak születve - BonyodalmakWhere stories live. Discover now