/Hana szemszöge/
Körülbelül tíz perc múlva meg is jelent édesapám,lovaglóruhában...Szegényke tényleg nagyon siethetett.Azonnal a lényegre tört.
- Hana,megtalálták... - kis szünetet tartott - Szélvihart... - mondta vidáman,én meg sikítani tudtam volna az örömtől.Csakhogy perpillanat mindenem fáj.Kivéve a szívem...Milyen régen láttam Szélvihart!Az emlékek kitörtek belőlem.Az első pillanat,mikor félt tőlem...Aztán a sok gyakorlás...Vágtázás, és a "harc" Bettivel...Minden...Olyan távolinak tűnt.
Egy hete volt,hogy apám bejelentette Szélvihar előbukkanását.Egy hete volt,hogy a nagyim rejtélyesen bukkant elő.Egy hete volt,hogy kiengedtek a kórházból.Mert igen,végre kiengedtek!Most éppen az istállóban lábadozok Szélvihar mellett a mankóimmal.Édesanyám csinált finom,meleg puncsot , és most azt is kortyolgatom.Már nem fájnak annyira a sérüléseim,de még érzem őket.Nyilván, másfél hónap alatt nem fog meggyógyulni,de már nem is olyan vészes.
Nagyi betartotta szavát,miszerint itt marad pár hétre.Még a lovát is elhozta, azt az élő robotot... Szürke szőre és vörös sörénye,farka van, kifejezéstelen tekintettel.Pedig egészséges,mivel a szőre is csillog és orvos is megvizsgálta.Mégis olyan hamis.Ha egyszóval kellene jellemeznem,azt mondanám: tökéletes.Holott mindannyian tudjuk,hogy nem létezik tökéletes ló.Mindennek és mindenkinek van egy kis hibája.Nos, ez a ló, tökéletesen mozog, egy kicsike hibája sincs díjlovaglásban,vagy akár díjugratásban, mellesleg szélsebesen vágtat.Testfelépítéséről pedig nem is beszélnék.Egy csöpp hibája nincs annak a robotnak!Nem mintha, az én Szélviharomnak lenne hibája..habár néha rendkívül ijedős,de ezt a fiatalságára szoktam fogni.
Szóval éppen az istállónkban ülök Szélvihar mellett,a szénakazalon,és magolom a történelmet,amikor megszólal a tűzjelző.Hirtelen megugrottam, és elkezdett fájni a lábam...újra.Mivel én nem láttam ki a bokszajtó fölött,ezért az én drága lovacskám,volt a segítségemre.Hatalmas szemeivel rámnézett,és mintha nyugodtságot láttam volna a szemében.Ennek hatására én is megnyugodtam.
- Bocsi,Hana,ha megijedtél.Csak szereltem a csengőt... - mondta az egyik istállófiú,Alex.
- Annyira nem ijedtem meg,mert Szélvihar megnyugtatott. - válaszoltam neki kínosan.Mert hát...ez érdekes kijelentés volt...
Kedves naplóm,hónapok teltek el, és most már stabilan járkálok ide-oda.Ennek a hatalmas kihagyásnak az oka egyszerű.Sokat kellett tanulnom,és újra elkezdtem lovagolni.Nem mellesleg elmentünk anyuval egy lovasüzletbe,és vettünk Szélviharnak egy zabla nélküli kantárt.Valahogy így nézett ki:
Azért ilyet vettünk,mert így könnyeben tud mozogni, és ahogy észrevettem, jobban tetszik neki,mint a zablás kantár.Vettünk neki még egy külön nyerget,és hozzá egy lila nyeregalátétet is.A bokszajtaját is kidíszítettem,egy falapba belevéstem "gyöngybetűkkel" a nevét.Nem is tudtam,hogy ilyen a kézügyességem.
Szóval,most itt állok karácsony előtt,Szélviharral, és süt a nap!Ezen totálisan kiakadtam.December van, itt a karácsony, és süt a nap!Ez mi már? Idén sem lesz fehér-karácsonyunk... Plusszba a Junior Horse versenyre is újra jelentkeztünk,és február végén már kezdődik.Megbeszéltem hű lovammal,hogy nyerni fogunk.
Délután negyed négy van,szóval itt lenne az ideje az edzésnek.Mert ma egésznap nem tudtam edzeni...Hozom is az ápolós dobozkámat - amibe szintén vettem saját szerszámokat Szélviharnak - és már kezdődhet is a móka!Ilyenkor mindig kiöntöm a lelkemet lovamnak,persze ha nincs a közelben senki. Nem szívesen beszélgetek magánügyről társaságban...Mármint emberi társaságban.Éppen kitisztítottam Vihar szemét, mikor bejött édesapám és azt mondta:
- Hana.Beszélhetnénk? Szélviharról lesz szó...
~~~Sziasztok!Két dolgot szeretnék Veletek közölni: - egysrészt bocsánat a HOSSZÚ kihagyásom miatt,de közre játszottak a magándolgok, és a sok megválaszolhatatlan kérdés...De most itt vagyok, és írom a fejezeteket! <3
- másrészt:Mit szólnátok egy új könyvhöz?Valami macskás lenne :3
Kérlek írjátok meg a véleményeteket,mert kíváncsi vagyok,hogy Ti!akik most ezt olvassák,mit gondoltok :) Kellemes ősziszünetet,holnap jön a folytatás!És most TUTIRA betartom,mert megint jönnek az ötletek >:3 Szóval... kommenteljetek,és adjatok építőkritikát :D Sziasztoook!
~xKata
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vadlónak születve - Bonyodalmak
AventuraSziasztok!A nevem Hope, egy átlagos ménes tagja...Legalábbis eddig ezt hittem.Szóval egy nap... ~~Sziasztok!Ez az első könyvem,remélem elnyeri a tetszéseteket!Ne felejtsetek el kommentelni :)~~