ANAHTAR

567 39 8
                                    

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Ertesi gün:
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Sabah alarmın çalmasıyla kalktım ve yavaşça aynaya ilerledim. Göz altlarımın kıpkırmızı olduğunu görmemle makyajla kapatmaya çalışmam bir olmuştu.Hepsi o baekhyun denen tımarhane kaçkını yüzünden oldu. Dün yaptığı şey yüzünden bütün gece uykusuz kalmıştım.Saçmalama ama bütün gece çok yakışıklı diye fotoğraflarına bakan dedemdi zaten diyen iç sesime aldırmadan makyajımı hallettikten sonra siyah kısa etek ceketten oluşan takımımı giyinip son olarak stiletto ile taçlandırdığımda hazırdım.

Yaklaşık yarım saatlik yürüyüş sonrası nefes nefese şirkete gelerek direkt odaya çıktım. Fakat odaya girdiğimde koltukta uyuyan bir adet Kai ve masanın üstünde duran boş içki şişeleri görmeyi ummadığımdan kısa bir şaşkınlığın ardından Kai'nin yanına gittim ama dürtünce uyanması tuhafıma gitmisti. Çünkü fazlasıyla uykucu biriydi ve hemen uyandığına göre uykuya yeni dalmis olmalıydı."Günaydın" esneyerek konuşmasına karşılık alaylı bir ifadeye büründüm. "Hayırdır,sana gün pek aymamış gibi. Yoksa yine mi bara gittin?" Her ne kadar inkar etse de çok kötü bir yalancı oldugundan tabiki de  inanmamıştım."Artık barlarda sabahlara kadar eğlenip burda bir iki saat uykuyla çalışmaya bıkmadın mı? Bu kadar çapkınlık yeter bence jongin.İçindeki ponçik Kai'yi geri alabilir miyim acaba?" Kollarımı kocaman açmama karşılık vererek dağılmıştı. "Sanırım senin için deneyebilirim." Kollarının arasında minicik kalırken kollarını serbest bırakıp ponçik hareketler yapmaya başlaması bir oldu.

Daha fazla bu tatlılığa dayanamayıp "Ben seninle nasıl başa çıkıcam yaa:)"dememle o kocaman gülümsemesini bana sundu ve tekrar sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha fazla bu tatlılığa dayanamayıp "Ben seninle nasıl başa çıkıcam yaa:)"
dememle o kocaman gülümsemesini bana sundu ve tekrar sarıldı. Fakat galiba yanlış zamanlamaydı. Çünkü kapı açıldı ve içeriye Baekhyun girdi. "Görüyorum ki yeni kanka edinmişsin. Yoksa sevgili mi demeliyim.Krystal'ı ne zaman unuttun?"demesiyle Kai'nin gerilmeye başlaması bir olmuştu. "Kapa çeneni aksi halde aramızın bozulmasını istemem.O benim arkadaşım ve şuan onuda incitiyorsun." Eğer Baekhyun'u burda susturmazsam herşey daha kötü olucaktı."Görüneni söyl-"ortalık daha fazla gerildiğinden Baekhyun'un lafını bitirmesini beklemedim ve Baekhyun u susturman gerek.Ayy yakından daha da yakışıklı.Öperek mi sustursan acaba? diyen salak iç sesime aldırmayarak elimle Baekhyun'un ağzını kapatıp kolundan çekiştirerek dışarı çıkardım."Kafayı üşüttün herhalde.Sen çocuğun ne halde olduğunu görmüyor musun?" Bağırarak söylediklerim ile tüm çalîşanlarin bakışlarının bizde olduğunu farkederek yutkundum. Harika bu verir yüzünden ilk iş gününde kovulacaktım. "Özür dilerim ama se-sizi öyle görünce..." Bir dakika o az önce benden özür mü dilemişti. Akşam araştırdığım kişi gerçek sen misin yoksa kameralara mı oynuyorsun?"Öyle görünce ne ,yoksa kıskandın mı?Hahaha güleyim bare. O egonu bastırıp nasıl benden özür diledin hala şaşkınım.Ha bu arada benden değil Kai'den özür dilemen gerek!" diyerek hızla lavaboya gittim ve kıpkırmızı olmuş yüzümü yıkayarak sakinlesmeye çalıştım.

Gökkuşağım|BBH|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin