Bir

300 33 60
                                    

 "Hilal'i unutamadı değil yeni sevgilisinin ondan daha yakışıklı olmasını kendine yediremedi, diyeceksiniz."

Söylediğiyle, başını telefonuna gömen deve kuşları bir bir başını kaldırdı ve dudaklarını araladı. Yersiz bir laf sokma çabasına kendini hazırladığı sırada yanında oturan Hüseyin elini gerçek bir arkadaş gibi omzuna attı.

"Ayrıldığın zaman içip içip kapısına dayan, anlarım. Doğru değil ya, sayıp söv arkasından, cahildir der, onu da anlarım. Sevgilisini köşede kıstırıp dövmeni yo-" suratını ekşitip bekledi bir an sonra devam etti. "Dövmeye çalışmanı da anlarım ama eski sevgilinin yeni sevgilisinin senden yakışıklı olduğunu görüp ekrana tükürmeni anlayamam."

"Zaten ben de sen anlayasın diye ekrana tükürmem."

İflah olmazsınlar bakışlarına konu olduğunda tükürdüğü Hüseyin'in telefonuna uzandı bir kez daha. Tükürdüğünü yalamayı kabul etmişken o, tiksinmeden onu alıp cebine koyduğunda Hüseyin'den umudunu kesti ve Bilgehan'ın pek kullanmadığı telefonunu masanın üzerinden aldı.

Annesi arar diye sırf yanında taşıdığı telefonundan fotoğraf paylaşmak için kullanılan uygulamaya girdiğinde başta gördüğü Hilal'le yeni sevgilisi Berke'nin yanak yanağa, kol kola fotoğrafları kalbine ateş etti ve kurşunun girdiği delikten kanayan güller çıksa da Hilal çıkamadı.

Kalbinden fışkıran kanayan güller solup giderken günübirlik atılan fotoğraflar bölümüne o saniyelerde ekleme yaptığında heyecanla küçük fotoğrafının üzerine dokundu. Küçük de olsa fotoğrafını sevdiğim zalimin kızı, diye düşündü. Beni bu genç yaşımda süt içirtecek kadar dert sahibi yapan zalimin kızı... Zira Avaz Aka ilk altı aydan sonra süt içmeyi, dertlere düşmedikten sonra normal bulmuyordu.

Hüzün ve dertle baktığı fotoğrafta site adresine benzer bir şey gördüğünde kendisine bakması için Hüseyin'in ayağına vurdu hafifçe. Yeniden tükürüklü bir telefon bekler gibi Hüseyin bıkkınlıkla baktığında, telefonu gösterdi Avaz Aka, "Bu ne adresi?" diye sorarken.

"Ben ne bileyim oğlum? Gir bak, yazıyor işte."

Bunu sanki düşünemedim ben, dedi içinden annesi gibi söylenerek. Evet, düşünemedim.

Ben Meri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin