Arama motoruna Hilal'in paylaştığı adresi girdiğinde bir uygulamaya ait olduğunu gördü ve bu uygulamayı kullanmadığından Berke'nin beni buradan henüz engelleyememesi işin iyi değil 'Allah'ım bu nasıl mükemmel bir şeydir' yanı, diye düşündü. Hilal seviyor diye giydiği dar pantolon yüzünden cebinden zar zor telefonunu çıkardığında vakit kaybetmeden uygulama indirdiği mağazaya girdi ve Bilgehan'ın telefonuna bakarak uygulamanın adını yazdı.
Hilal'le yoluna devam etme şansı olursa eğer gelecekteki çocuklarından vazgeçeceğini bilmek üzdü. Sırf o seviyor diye giydiği daracık pantolonlar geleceğini elinden alıyordu çünkü.
Geleceği ve Hilal arasında kaldığı sırada bir haftadır ulaşamayışı ona bir adım daha yaklaştırırken geleceğinden bir adım geriletti. Hilal uğruna yükle seçeneğine dokunduğu mağaza ekranından çıktığı saniyelerde fazla yer kaplamayan uygulamanın yüklendiğine dair telefonundan bildirim sesi yükseldi.
Ana ekranı sağa kaydırdığında mor renkli küçük mesaj kutucuğu, "Yeniyim ben, gör beni!" diye kendini parlatıp bas bas bağırırken suskun bağırtılarını yok sayamadı ve başta karşısına çıkan hesap oluştur seçeneğine dokunarak yeni sayfanın açılmasını bekledi.
'AvazAkaSaka' yazarak kendine bir kullanıcı adı oluştururken bir kez daha ailesine kızdı ona böyle bir ad koydukları için. Kullanıcı adının ardından hesabına giremediği takdirde ulaşılabilecek diğer hesabını yazınca sona ermeye hazırlanan kızgınlığı, arama kısmından Hilal'in kullanıcı adını yazana kadar bitti neyse ki.
Geçen kızgınlığıysa yerini sinire bıraktı çünkü ona seslenen Eren'le başını telefonundan kaldırdığında Hilal'in Berke'yle yeni bir fotoğrafı daha hesabına eklemesi ekrana tükürmek için hazırlanmasına sebep oldu. Ne yapacağını anlayan Eren, telefonunu sakladığında tükürüğümü yuttu bu kez. Beni duygudan duyguya, çitten koyun atlatır gibi, atlatan zalimin kızı yüzünden, diye düşündü sonra. Tükürüğümü yutmam bile onun yüzünden...
Duygudan duyguya atlattığı için onu manyak eden Hilal'den trip yemeyi aklının bir köşesine yazdığında ışığı kapanan telefonunun ışığını açtı. Sayfa yenilendiğinde boş mesaj sayfası beklerken karşısında paylaş ve devam seçeneği vardı. Hangisini seçse, daha doğrusu devam dediğinde neye devam dediğini bilemediğinden fazla düşünmeden paylaş dedi.
Boş mesaj sayfası beklediği gibi geldiğinde hemen arama kısmına Hilal'in adını soyadını girdi. Orada da Berke'yle olan fotoğrafını görünce sevmedi bu kez onu ama yine de ekrana tükürmedi. Kendi telefonuma tükürmek gibi bir adet henüz edinmemişti.
"Ne yazayım ben bu kıza?" dedi çocuklara hitaben. Kimse oralı olmadığında, "Ne yazayım kardeşim?" derken Hüseyin'e yanaştı biraz daha.
"'Bakışların çok sinsi, yılan' yaz."
Bir anlık boş bulunmadan ötürü tam yazacakken bildirim panelinde kullandığı diğer bir uygulamaya ait bildirimi gördü. Hüseyin'e sinsi bir bakış atarken koynunda beslediği yılanın da kim olduğunu anladı böylece.
Hilal'e mesaj atmasını engelleyen her şeyin gelmişini geçmişini, şimdisini geleceğini sayıp seveceği sırada ikinci kez aynı uygulamaya dair bildirim, bildirim paneline düştü. Bugün paylaşım yapmadığı hâlde bildirim gelmesi uygulamaya girmesini sağlarken girdiğinde Hilal'in paylaştığına benzer adresin kendi hesabında da paylaşıldığını görmek panikle gönderiyi silmesine sebep oldu. Az daha kalsaydı, bağrına düşen ateş, Hilal'i gördüğünde olduğu gibi, "Yandım anam!" diye onu bağırttıracaktı.
Diğer hesaplarını da kontrol edip oraları temiz görünce düşen ateş bir yerlerini yakmadan, onu bağırttırmadan derin bir nefes verdi. Anonim uygulamaya girip hevesle yazacağı sırada boş mesaj sayfasına bir mesaj düştü. Mesaja girdiğinde karşısında bir gelinlik fotoğrafı vardı. Altındaysa, "Evlenebiliriz artık." mesajı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Meri | Texting
HumorAdı yüzünden sürekli alay konusu olan Avaz Aka, eski sevgilisine yazmak için bir anonim uygulamasına kaydolduğu ilk gün yanlışlıkla hesabının linkini diğer hesabında paylaştığında her şey için çok geçti. Yirmi bir yaşında olmasına rağmen bir baltaya...