Anonim: Eğer ardımdan,
Anonim: Nasıl bilirdiniz, diye sorarlarsa,
Anonim: Anonim bilirdim, deme.
Anonim: Tamam,
Anonim: Şu an anonim olabilirim,
Anonim: Ama bu sürekli anonim kalacağım anlamına gelmez.
Anonim, kendini göstereceğini belli ederken biraz heyecanlandı açıkçası. Kuruyan boğazını yutkunarak ıslatırken, Bilgehan yandaki yatakta uzanmış, onun heyecanından bir nebze bile almamıştı.
Bilgehan'ın sıkılgan soluğu havaya karıştığında, "Hadi göster kendini." diye mırıldandı Avaz Aka. "Kimsin sen anonim?"
Bilgehan, "Bir şey mi dedin?" dediğinde kafasını pikeye bırakırken, "Hayır." dedi. "Gelmesi gereken mesaj gelmiyor sadece."
"Hilal'den mi?"
"Hilal beni engelledi." gömdüğü başı yüzünden boğuk çıkan sesi, Bilgehan'ın yatağından doğrulurken çıkardığı hışırtıları bastırdı.
"Kimle konuşuyorsun öyleyse?"
"Ben konuşmuyorum, o konuşuyor."
"Okuyorsun?" diye sorarcasına konuştuğunda anonimin dün söyledikleri aklına geldi. Başını kaldırıp mesaj sayfasında yukarı çıkarak bir kez daha okudu.
Anonim: Sana benzedim iyice yiğidim!
Anonim: Hem de hiç konuşmadan yaptım bunu.
Anonim: Ben konuştum.
Anonim: Sen konuşmadın.
Anonim: Bir taraf konuşuyorsa,
Anonim: Diğer taraf da dinliyor, aman okuyorsa,
Anonim: Bu bir konuşmadır.
Anonim: Aksini iddia eden de en ağır konuşmadır.
Avaz Aka, "Evet ama henüz cevap verdiğim söylenemez." dediğinde pek meraklı olmayan Bilgehan'ın ilgisini çekti anonim. Oturduğu yerden kalkıp yanına geldiğinde telefonunu alarak konuşmalara göz gezdirdi.
"Neden cevap vermiyorsun?"
"Bana ihtiyacı yok," dedi başını krem rengi duvara çevirirken. "Sadece birilerine bir şeyler anlatmaya ihtiyacı var. Belki biraz da saçmalamaya..."
Son sözlerini söyledikten sonra duvardan tarafa çevirdiği başıyla yüzüstü uzanmaya devam etti. Bilgehan, bir başkasının yatağına oturmayı tercih etmediğinden yere oturmuştu elinde Avaz Aka'nın telefonuyla.
Telefonunun bilindik mesaj sesi ardı ardına kulaklarına dolarken hızla başını çevirdi. Bilgehan onun gibi okuduğu birkaç mesajın ardından onun aksine cevap yazdı. Yazdığı cevap yerine keşke onu boğazlasaydı.
Anonim: Sana kendimi göstereceğim.
Anonim: Buna gerçekten inandın değil mi?
Anonim: Bende sana kendini gösterecek göz var mı?
Anonim: Atmadığım gözüme bakıp gör bakalım.
Anonim: Tabii göremezsin.
Anonim: Hem,
Anonim: Eğer ardımdan nasıl bilirdiniz diye sorarlarsa falan dedim.
Anonim: Merak edip ölecek misin, der insan!
Anonim: Öleceğim Avaz Aka.
Anonim: Sen bana cevap yazmazsan öleceğim.
Anonim: Sen avaz avaz susarken öleceğim.
Anonim: Aha bak,
Anonim: Öldüm.
AvazAkaSaka: Allah rahmet eylesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Meri | Texting
HumorAdı yüzünden sürekli alay konusu olan Avaz Aka, eski sevgilisine yazmak için bir anonim uygulamasına kaydolduğu ilk gün yanlışlıkla hesabının linkini diğer hesabında paylaştığında her şey için çok geçti. Yirmi bir yaşında olmasına rağmen bir baltaya...