Otuz altı

8 2 35
                                    

Anonim: Yanlış çözme ihtimalini öğrenebilir miyim?

Yazıp gönderdiği mesajın ardından başını telefondan kaldırdı. Yanındaki genci unuttuğu için onu görünce kısa bir anlığına irkildikten sonra fark ettirmediğini umarak sırtı kendisine dönük duran gence sevimli bir ifadeyle baktı. Bu, kendince kusura bakma demekti.

O sırada kendisine dönen gençle sevimli ifadesi yerini hafif şaşkınlığa bıraktı. "A, kuş," dedi eliyle de gencin arkasını işaret ederken. "Hem de mini mini sevimli bir kuş!"

Onunla konuşmasına şaşıran genç, işaret ettiği yöne mi yoksa Meri'nin saflıkla harmanlanmış şaşkın hâline mi aşkla baksa bilemedi. Yine de hevesinin kırılmasını istemediğinden gösterdiği yöne -doğrusu yanındaki köpeğe yaklaşmaya çekinen kuşa- bakarak mırıldandı.

"En az senin kadar," başını çevirip asıl isteğini gerçekleştirdi. "Sevimli ürkek bir kuş."

Bir anda ayağa kalkan Meri, "İyi günler." diyerek yanından uzaklaşınca başladığı yere döndüğünü hissetti turuncu saçlı çocuk. Şansının ona bu kez güldüğünü düşünmüştü ki düşüncesi doğruydu. Şansı ona gülmüştü ama nasıl gülmüştü, orası muammaydı.

Kendini sürekli tuhaf durumlara soktuğu için kendine kızan Meri hızlı adımlarla kaldırımda yürürken bir an önce eve varmayı diledi. Parktan çıkana kadar arkasına hiç bakmamış ve elindeki telefonun titreyişlerine de kulak asmamıştı.

Eve vardığında yorgunlukla çıktığı merdivenlerin ardından cebindeki anahtarla kapıyı açarak geldiğini duyurdu ev halkına. Beklediği cevaplar gelmediğinde tüm odaları dolaşıp evde kimsenin olmadığını da tasdik etti. En sonunda kendini odasına atarak yatağına uzandı.

Ancak o zaman aklına geldi Aka'dan mesaj geldiği. Sadece Aka değil onun anoniminden de mesaj gelmişti. Aka'yı bir süre bekletmenin henüz ziyanı olmadığından da anonimin mesajlarına girdi.

Anonim: Sanırım bu bilgi de hoşuna gitmedi.

Anonim: Hoşuna gidecek bir bilgi vermek isterdim amma velakin bendeki bilgiler sınırlı.

Anonim: Sonuçta ben bir garip anonum,

Anonim: Diyeceklerim sınırsız, kendimi tanıtacağım anlarsa şöyle böyledir.

Meriben: Anladım.

Bugün daha fazla kişiyle konuşmak içinden gelmediği için konuşmaları kısa tutmaya çalışıyordu. Neyse ki anonim de bunu anlamış gibi cevap yazmadı. Aka'nın mesajlarını bir süre daha geciktirmenin ona göre sakıncası yokken kalkıp mutfağa adımladı ağır ağır.

Açtığı buzdolabına baktığı bir sürenin ardından içi dolu dolapta yiyecek hiçbir şey bulamadı. Gerisingeri döndü odasına. Tam telefonunu eline almıştı ki iç kapının açıldığını duydu. Telefonu bırakarak kapıya gitti.

Annesi elinde poşetlerle kapıdan girerken elindeki poşetleri aldı. Aldıklarına üstünkörü bakarken seveceği türden atıştırmalıkları gördüğünde sevinemedi. Zira merdivenleri çıkarken zorlandığı için öyle bir kilolu hissetmişti ki kendini aniden diyette olduğuna inandırdı. Bu sebeple o atıştırmalıklara bir süreliğine burun kıvırdı.

Poşetleri mutfağa bırakıp bir bardak su alarak ayrıldı oradan. Zaten annesi de buzdolabına girecek şeyleri koyup bir süreliğine dinlenmek için salona gitmişti. Annesine odasında olduğunu söyleyerek yeniden kendini yatağıyla buluşturduğunda Aka da aklına gelmişti.

AvazAkaSaka: Ben çok iyi çözerim,

AvazAkaSaka: Hatta en iyi ben çözerim.

Anonim: Ama sonuçta bir denizatı değilsin.  

Ben Meri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin