AvazAkaSaka: Denizatı olmadığı için bir insan bu kadar üzülmemeli.
AvazAkaSaka: Bir insan, neden denizatı değilim diye kendine kızmamalı.
Anonim: Bir insan bu kadar saçmalamamalı.
AvazAkaSaka: Bu saçmalamak değil, adına ne dersen de ama bu saçmalık değil.
AvazAkaSaka: Sana bir hikaye anlatmak istiyorum. Belki o zaman beni anlarsın.
AvazAkaSaka: Umarım anlarsın...
AvazAkaSaka: Bir varmış, bir yokmuş... Sene 2017'de yaşayan bir anonim varmış. Bu anonim, adı da kendi kadar yakışıklı Avaz Aka adındaki çocuğa bir gün musallat olmuş.
AvazAkaSaka: Ama yok böyle bir musallat...
AvazAkaSaka: Neyse, günler geçmiş anonim iyiden iyiye kendini sevdirmiş Aka'ya.
Anonim: Biraz daha hikayemizi senin ağzından dinlersem,
Anonim: Pardon, parmaklarından okursam kendimi pencere demirinde boğabilirim.
Anonim: Yoldan geçen insanlar için pencereye sıkışmış güzel bir ceset ya da ruhum bedenimi terk ederken bu kez cidden sana musallat olabilirim.
Anonim: O zaman asıl yok böyle bir musallat...
AvazAkaSaka: Lafımı kesmesen mi acaba?
AvazAkaSaka: Hem... Hikayemiz mi? Bak sen söyleyince daha bir güzel oldu.
AvazAkaSaka: Senin, benim, onun değil bizim.
AvazAkaSaka: Bizim hikayemiz.
Anonim: Türkçe dersimiz de bittiğine göre asıl konuya mı dönsek?
AvazAkaSaka: Böyle söyleme,
AvazAkaSaka: Üzülüyorum.
AvazAkaSaka: Bil diye diyorum çok üzülüyorum çok.
AvazAkaSaka: Bildiğin yok ama işte bekliyor insan.
Anonim: Tamam, bıkmadan bekliyorum.
Anonim: Ama lütfen acı bana be! :(
AvazAkaSaka: Tamam,
AvazAkaSaka: İşte öyle böyle şöyle...
Anonim: Türkçe dersimiz cidden bitmiş...
AvazAkaSaka: Anonim...
AvazAkaSaka: Dur ama bu kez çok üzülmeden hikayeyi bitireyim,
AvazAkaSaka: Sonuç olarak erkek denizatları kadar Akalar da doğurabilir.
AvazAkaSaka: Nasıl yaptıysan şimdi de çocuğuna sahip çık anonim!
Yattığı yatakta bir o yana bir bu yana dönen Meri ne yazsa bilemedi. Aka'yı seviyor ancak kesinlikle onun istediği gibi yapış yapış bir ilişki istemiyordu ki zaten onun sevgisi Aka'nınkinin aksine arkadaş sevgisinin ötesinde değildi. Aka'nın iyiliğini istiyordu her şeyden önce. Aka henüz 19 yaşında, Meri'den bir yaş küçük olmasına karşın sanki onun çocuğu gibiydi. İçgüdüsel olarak onu korumak istiyordu. Gerekirse kendisinden bile korumak...
Anonim: Özür dilerim,
Anonim: Gazozuna ilaç atıp seni kötü emellerime alet ettiğim için.
Anonim: Ama demiştim.
AvazAkaSaka: Ne demiştin?
Anonim: Beklersen öğreneceksin zaten,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Meri | Texting
HumorAdı yüzünden sürekli alay konusu olan Avaz Aka, eski sevgilisine yazmak için bir anonim uygulamasına kaydolduğu ilk gün yanlışlıkla hesabının linkini diğer hesabında paylaştığında her şey için çok geçti. Yirmi bir yaşında olmasına rağmen bir baltaya...