AvazAkaSaka: Neden?
AvazAkaSaka: Cidden neden ya?
AvazAkaSaka: Şimdiye kadar evimin anonimi, gözümün bebeği değil miydin?
Anonim: Hayır.
AvazAkaSaka: Sanırım üzüldüm bir miktar.
AvazAkaSaka: Bir miktar diyorum çünkü ne kadar üzüldüğümü kelimelerle ifade edersem sen de üzülebilirsin.
AvazAkaSaka: Seni de üzmek istemem.
AvazAkaSaka: Bilirsin işte,
Anonim: Aka iyi misin?
AvazAkaSaka: Ben iyi bir çocuğum.
Anonim: Ben de seni hayatının içine edecek olan kötü kızım.
Anonim: Yine sana benzemeye başladım Aka,
Anonim: Senden uzaklaşmam gerek cidden.
AvazAkaSaka: Gerçekten bunu neden yaptığını anlamıyorum ama yine de,
AvazAkaSaka: Bana değer verdiğini hissediyorum.
AvazAkaSaka: Eğer senin gözünde bir değerim olmasaydı bana şu an, gideceğini bile söylemezdin.
AvazAkaSaka: Habersizce giderdin ki zaten beni biraz olsun tanıyorsan bu gidişlere alışkın olduğumu bilirsin.
AvazAkaSaka: Her neyse, uzatmayacak,
AvazAkaSaka: Ve sen dönene kadar bekleyeceğim.
Anonim: Gözlerimi yaşartıyorsun Aka,
Anonim: Az biraz daha yazdıklarını okursam gidemeyeceğim.
AvazAkaSaka: Aslında daha diyeceklerim bitmemişti.
Meri sıkıntıyla dudağını dişlerken yanındaki turuncu saçlı çocuk otların arasına düşen telefonunu ayağıyla alabileceği bir yere ittirmeye çalışıyordu. Meri'nin birisiyle konuştuğunu fark ettiği anda kendine hâkim olabilmek için ona sırtını dönmüştü. Yoksa merakına yenik düşerek mesajları okumaya çalışabilirdi ki yakalandığı takdirde olacakları düşünmek istemediğinden de kendini dizginlemişti.
Çaktırmadan Meri'ye baktı yine de. Dudağını dişlemeyi bırakmış ama sıkıntılı bir hâlde telefona bakmaya devam ediyordu. Kiminle konuştuğunu deli gibi öğrenmek isterken isabetsiz bir tekme savurdu telefonuna doğru.
Öte yandan Meri, Aka'dan uzaklaşmanın en doğrusu olduğunu düşünüyordu. Aka'ya kendini göstermeyi düşünmediği için onunla geleceğe yönelik bir arkadaşlık kurmak istemiyordu. Daha fazla birbirlerine alışmadan uzaklaşmaları -Meri'ye göre- en doğru olandı.
Anonim: Artık gitmeliyim Aka,
Anonim: Beni bekleme, dönmeyeceğim.
AvazAkaSaka: Anonim dur,
AvazAkaSaka: Sen cevap verene kadar bir test çözdüm,
AvazAkaSaka: Ve ilişkimizin seyrini değiştirecek bir şey öğrendim.
Anonim: Ne öğrendin?
AvazAkaSaka: Hamileymişim!
En son bir ay önce düzenlenen son bölümü de atarak ortalıktan kaybolan Meli'den sevimli bir merhaba var efenim, alır mısınız? Almaz mısınız? Peki.
Sevimsiz girişimden sonra devam edeyim en iyisi. Buraya birçok bahane sıralarım ama yapmayacağım. Sadece bölüm yazmaya bile vakit bulamadığımı bilin, bu kâfi. Vakit bulamadığım gibi, bulduğumda da kötü yazdığımı da bilseniz fena olmaz sanırım. :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Meri | Texting
HumorAdı yüzünden sürekli alay konusu olan Avaz Aka, eski sevgilisine yazmak için bir anonim uygulamasına kaydolduğu ilk gün yanlışlıkla hesabının linkini diğer hesabında paylaştığında her şey için çok geçti. Yirmi bir yaşında olmasına rağmen bir baltaya...