Şanslıydı. Turuncu saçlı çocuk gerçekten şanslıydı. Zira elindeki telefonu, Meri ona döndüğü anda otların üzerine düşürmeseydi ayağıyla üzerini kapatamayacak ve Meri'nin konuştuğu turuncu saçlı çocuk olduğunu belli edecekti. Meri'nin bilmesini istiyordu ama bu isteğinin gerçekleşmesi için zaman uygun değildi. Yanındayken söylerse eğer Meri, alay ettiğini düşünebilir ve onu öldürebilirdi.
"B-bir, bir şey mi oldu?" derken bu kadarını beklemiyordu turuncu saçlı çocuk. Kendini bu kadar belli edeceğini beklemiyordu. "Neden bana öyle bakıyorsun?"
"Sadece... Saçların dikkatimi çekti. Nerelisin sen?"
"Adanalıyım." derken yalan söylemediğine inandırdı kendini. O, artık bir hanımcıydı. Hanımı nereliyse o da oralıydı. Yani Meri gibi Adanalıydı.
"Pekâlâ."
Son söylediğinin ardından telefonuna dönerek anonuna nereli olduğunu sordu. Yanındaki genç eğer ona yazan gençse, ne yapacağı konusunda pek bir bilgisi yoktu ama yüksek ihtimal utandığını belli etmemek için kalkıp giderdi. Turuncu saçlı çocuğun tahminin aksine onu öldürmeden utanarak giderdi, evet.
Turuncu saçlı çocuk da utangaçtı fazlasıyla. Öyle ki şu an Meri'nin yanında yanakları kızarmış vaziyette yere bakıyordu. Eğilip telefonunu almak istiyor ama henüz buna hazır olmadığını biliyordu.
Meri, anondan mesaj gelmediğinde sayfadan çıkacaktı ki Aka'dan mesaj geldi.
AvazAkaSaka: Sana kendimi hatırlatmak zorunda kaldığıma inanamıyorum.
AvazAkaSaka: Arada sırada hatırlasana beni anonim.
AvazAkaSaka: Hani senin Aka'ndım.
AvazAkaSaka: Aka'n, Aka'n, senin Aka'n...
AvazAkaSaka: Senin için akan...
Anonim: Yersiz olmadı mı bu?
Anonim: Aka'dan Bihter çıkmaz,
Anonim: Çıksa da benden Behlül olmaz.
Anonim: Ben masum bir anonimim.
AvazAkaSaka: Buna inanmak istiyorum anonim.
AvazAkaSaka: Hayatımdaki Behlül olmadığına inanmak istiyorum.
Anonim: Sen Bihter olursan eğer Behlül'ün olabilirim.
Anonim: Ama neyse ki değilsin.
Anonim: Belki Nihal,
Anonim: O da belki yani...
Anonim: E, ne yaptın ben sana yazmadığımda?
Anonim: Beni düşünmek dışında ne yaptın?
AvazAkaSaka: Adını bile bilmediğim bir anonimi,
AvazAkaSaka: Sevmeye başladım.
_
Bölümle ilgili diyeceğim çok şey yok lakin başka bir konu var. Bir Facebook grubumuz var, gelmek isterseniz mesaj veyahut yorum atabilirsiniz. Kendinize cillop gibi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Meri | Texting
HumorAdı yüzünden sürekli alay konusu olan Avaz Aka, eski sevgilisine yazmak için bir anonim uygulamasına kaydolduğu ilk gün yanlışlıkla hesabının linkini diğer hesabında paylaştığında her şey için çok geçti. Yirmi bir yaşında olmasına rağmen bir baltaya...