Chapter 4

351 37 1
                                    

*ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ*

Η Αν μια κοπελα με τσαμπουκα και δυναμη.Αριστη μαθητρια και τρομερα ανεξαρτητη.Ειναι αρκετα υπευθυνη και ξερει να ανταποκρυνετε σε δυσκολες καταστασεις.Συνηθως δε τα βάζει εύκολα κάτω.Προσπάθει.Μάλιστα πριν λίγο καιρο έχασε τον πολυαγαπημένο της παπουυ και τη γιαγια της.Παρ'όλα αυτα συνέχισε να χαμογελα.Γενικα παρα τις αρκετες δυσκολιες παντα χαμογελά!Δε χάνει το χαμογελο της.Τωρα ομως ηρθαν πραγματικα τα δύσκολα.Ειναι πολυ δυσκολο να το χειριστεί ολο αυτο.Αλλά θα ρποσπαθήσει.Και κάποια στιγμη μπορει μπορει και να το πετύχει.

Τωρα ηρθε η ώρα για να αντιμετωπίσει τους συμαθητες και τους καθηγητες που δεν ξεραν τιποτα.Αντιθετα ολοι είχαν συνηθίσει στο γλυκό εξυπνο δυναμικο και ενεργητικο και άριστο κοριτσι!

Ιδιαιτερα όμορφη..με καλογυμνασμενο ευθυγραμμο κορμι!

Ο χορός η αδυναμία της.Εκει τα δίνει όλα ...όπως και η Λιζ ενιωθε για το μπάσκετ έτσι και η Άν για το χορο....

Τα παιδία εκπληκτα μπηκαν μέσα και άρχισαν τα σχολια του τύπου "ωππ μας θυμηθηκες;"

"γιατι ντυθηκες έτσι;" "πέθανε κανείς;"

"χαχχαχα την επόμενη φορα πάρε και μαύρη κάλτσα"

"ελα ρε καποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε ηρθε η Άν σχολειο"

Η νεαρη κοπελα άκουγε τα λόγια τους χωρις να απαντάει απλα κοιτουσε κάτω στο θράνιο και προσπαθουσε να συγκρατηθει για να μη χτυπησει κανεναν.Σε λίγο μπηκε και η καθηγητρια.

Πρωτη ώρα αρχαι με τη κα.Χελακ.Εξαιρετικη καθηγητρια και το καμαρι της φυσικα η Άν.Με το που την είδε της ειπε "καλημερα Άν , που ήσουν τοσο καιρο;εχει συμβει κατι;"

ΑΝ-εμμ.απλα δεν ημουν καλα. ,απαντησα με σταθερο τονο στη αποδυναμωμενη της φωνη.

Παρ'ολο που ηταν αδυναμη εξακολουθουσε να ειναι ιδιαιτερα ομορφη...

Η κα.Χελακ δε συνέχισε απλα έκατσε και ζητησε να βγάλουν τα βιβλία τους.Η Άν οσο και να ηθελε να προσέχει αυτό φάνταζε αδύνατο.Η πρώτη ώρα πέρασε το ίδο και η δεύτερη.Πόλλα παιδια προσπαθούσαν να έρθουν σε επαφη με την Άν μα εκεινη απλα έμενε αμιλητη...Στο τρίτο διάλλειμα αποφασισε να πάει να αγοράσει ένα μπουκάλι νερό γιατι δεν αισθανοταν και πολυ καλά.Καθως κατεβαινε τα σκαλία ενα αγορι τη χουφτωσε φωνάζοντας "πωωωπωωππω μια κωλαρααα"

Ο θυμος τη ξεπερασε αυτη τη φορα και γυρισε χτυπώντας τον με δύναμη στο προσωπο.Εκεινος έπεσε κατω και ολοι αρχισαν τα "οοοοοο" εκεινη τον πλησιασε και του ψυθιρησε "μη με ξανα αγγιξεις!" και έφυγε.Επειτα εκει είχαν μαζευτεί πολλα παιδια .Ξαφνικα πετάχτηκε και ένας καθηγητης ο Ζειν για να δει τι γινεται.Σηκωσε το παιδι και το ρωτησε 

Ζ-τι εγιενν ρε Δημητρη;τι έπαθες;

Δ-τιποτα κυριε απλα χτυπησα!

καποιο παιδι-μια κοπελα κυριε το έκανε

Ζ-ωω αγρια εε;

Δ-οσο να ναι

Ζ-για ασε με να δω ,ειπε και κοιταξε το κατακοκκινο μάγουλο του τον πηρε και πηγαν στη τουαλετα.Ωστοσο και αλλοι καθηγητες ειχααν μαζευτει και ειχαν μεινει εκπληκτοι μολις ακουγαν το οτι αυτο το είχε κανιε η Άν.μετα απο λίγο ηρθε και εκείνη.

Όλοι τη δειχναν σα να είχε κανει έγκλημα.Ξαφνικα άθελλα της βρέθηκε σε ενα κυκλο κι γύρω γυρω παιδια .Μαζι της και 3 καθηγητες ένας απο αυτους και η κα.Χελακ.

Α.ΧΕΛΑΚ-άν τι έγινε με το Δημητρη.

ΑΝ-τιποτα απλα του έδωσα ένα μαθημα για να μαθει να μην αγγιζει κατι που δεν του το εχω επιτρέψει.

ΚΑ.ΧΕΛΑΚ-γιατι μιλας με τετοιο τονο;εχει συμβει κατι;

ΑΝ-πολλα αλλα δεν ενδιαφερουν κανεναν!ΚΑΝΕΝΑΝ!

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ