Chapter 13

299 31 0
                                    

.Ομως πριν προλαβω να τον διακοψω και να τον σπρωξω κάποιος τον τράβηξε και αμ3σως τον κολλησε στο τοιχο πριν καλα καλα δω ποιος ηταν του εχωσε μια μπουνια και τοτε ειδα τπν Ζειν.ΤΟΝ ΖΕΙΝ??Μα καλα,τι τον επιασε??σιγα??τωρα θα μου πεις καθηγητης ειναι..μα και παλι δεν ειναι αντιμετωπιση αυτη να τον πλακωσει.Σηκωθηκα γοργα γοργα και επιασα τα χερια του Ζειν που ειχαν στριμωξει για τα καλα τον Τζον."Ζειν σταματααα!"φωναξα μα με εγραψε κανονικα! Ξαναφωναξα τοτε ακομα πιο δυνατα και πιο αποφασιστηκα.: "Ζειν γαμωτο μου,ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΩΡΑ!" και τον τραβηξα οσο μπορουσα.Τοτε επιτελους αποτραβηχτηκε απο πανω του.Ο Τζον εφυγε σα κυνηγημενος.Τοσο πολυ φοβηθηκε; Τελος παντων δεν με νοιαζει αυτο τωρα.Ξαναγυρισα προς τον Ζειν και του ειπα "πας καλα παιδι μου γιατι το εκανες τωρα αυτο...ξερεις οτι για αυτο μπορεις να χασεις τη δοουλεια σου.Και γιατι μπλεκεσαι σε δικες μου υποθεσεις;" Στη αρχη δεν απαντησε και ετσι ξαναπηρα το λογο."ωραια μπορω να εχω μια εξηγηση για ολα αυτα;Γιατι ρε Ζειιν γιατι;" φωναξα.Τοτε αρχισε να κανει βηματα προς το μερος μου και εγω προς τα πισω.Μεμια αποτομη κινηση με κολλησε πανω του.Αντε παλι.....γιατι το κανει αυτο τι θελει να με τρελανει;να με κανει να τον ερωτευτω;;αχχχχ..."Σημερα εισαι πολυ ομορφη"μου απαντησε με ενα χαμογελο στα χειλη.Παει καλα??αυτο βρηκε να πειι??Αχχ ειναι χαζος??Πασχειι??Αλλα μου αρεδει που με βρισκει ομορφη^^αχουυ τι λεω και εγω! "ναι.οκ!Σε ευχαριστω που δεν μου απαντας σε αυτο που σε ρωτησα και απλα καθεσαι και λες βλακειες" "δε λεω βλακειες την αληθεια λεω!Και οσο για πριν οτι εκανα το εκανα γιατι....." και εκει που πηγε να ολοκληρωσει σταματησε!Ελεοςςς!Τοση ωρα που κοιταζομαστε παρατηρησα οτι εχει χρυσαφι ματια!♡ "γιατιιι..?" τον ξαναρωτησα μηπως τωρα μου απαντησει. Εκεινος αρρρχισε να πλησιαζει τα προσωπα πα: επικινδυνα πολυ.Ωσπουυ......το εκανεεεε!Με φιλησε!Ακουμπησε αρχικα τα χειλη του πανω στα δικα μου και μετα απο λιγο ζητησε προσβαση με τη γλωσσα του την οποια και του εδωσα.Δεν ξερω γιατι το εκανα μα το αιστανθηκα!Στη συνεχεια το φιλι μας εγινε ενα παθιασμενο φιλι που δεν ειχε σταματημο.Πρωτη φορα με φιλανε ετσι....Απιμακρυνε τα χειλη μας.Μα εγω ειχα μεινει και για τα πρωτα δευτερα τα ματια μου ηταν κλειστα..Ηθελα να νιωσω αλλο λιγο αυτο τον ηλεκτρισμο.Αυτο το χτυπημα στη καρδια.Αυτη την αισθηση στο στομαχι!Ολα αυτα...Ανοιξα τα ματια μου και ειδα τον Ζειν να με κοιτα με ενα μεγαλο χαμογελο.Πριν κανω κατι.Με επιασε απο το χερι και αρχοσε να με τραβα τρεχοντας εγω ακολουθουσα φωναζοντας "μα καλα τι επαθες;Που με πας;" Εκεινος μετα απο λιγο γυρισε ττο κεφαλι του και μου ειπε"θα δεις!" Και ετσι βγηκαμε απο το σχολειο και μπηκαμε στο αμαξι του. 

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ