Κατεβηκα κατω και εκει ειδα τον Ζειν να βλέπει τηλεοραση.
Ε-Ζειν;
Γυρισε και με κοιταξε.
Ζ-μωρο μου γιατι σηκωθηκες;Πως εισαι;
Ε-καλυτερα Ζειν..καλυτερα.
Ζ-ελα κάτσε εδω διπλα μου..
Πηγα και έκατσα εκει.Άπλωσε το χερι του γυρω μου και κατσαε μαζι.
Ε-Ζειν λες να..
Ζ-τι είναι αγαπη μου..
Ε-να,λες να είμαι έγκυος;
Ζ-μακαρι αγαπη μου,μακάρι!
Μακαρι?Μακαρι,πραγματικα το θέλει τωρά;Εγω θα χαρωω πολυ μα δεν ηξερα αν θελει ο Ζειν και λέει μακαρι;;
Τον κοιταξα απορρημενα.
Ζ-τι κοιτάς;Μακαρι να εισαι.
Ε-αληθεια τωρα;
Ζ-ναι!Γιατι όχι...θα ήταν το κατι αλλο ένας καρπος του έρωτα μας..
Ε-...
Ζ-πες μου πως με αγαπάς..
Ε-σαγαπαω.
Ζ-κι εγω.
Με φιλησε.
~1μηνας μετα~
Τελικα ήμουν έγκυος και η εγκυμοσυνη μου πήγαινε φυσιολογικα.
Ο Ζειν είχε αρχισει να ετοιμάζετε για το παιδικο δωματιο.Μια εβδομαδα τωρα τρέχουμε απο μαγαζι σε μαγαζι αγοράζοντας ρουχα,παιχνιδια,επιπλα για το παιδικο δωματιο.
Η Αθηνα και η μητερα μου ετοιμάζονται για τη βαφτηση και ολα τα παιδια ειναι πολυ ενθουσιασμενα που ένα νεο μελος θα έρθει...
Αυτες τις μερες έχω αρχισει και κουράζομαι και πιο ευκολα αλλα το αντέχω...με βοηθα και πάρα πολυ και ο Ζειν που είναι διπλα μου καθε στιγμη...
[...]
8μηνες πέρασαν και έχω φουσκωσει σα μπαλονι.
Αποψε στο σπιτι θα έρθουν τα παιδια.Εγω ειχα ξαπλωσει δεν μπορουσα να σηκωθω γιατι πονουσα πολυ.
Το κουδουνι χτυπησε σημαδι οτι ηρθαν τα παιδια.
Ηρθε πάνω η Αθηνα να με χαιρετησει.Εβαλα το χέρι της στα σέντονια για να τα τραβηξει και παρατηρησε οτι ηταν υγρα.
Τοτε καταλαβε πως πως είχαν σπασει τα νερα...
Αρχισε να τριριζει και να φωναζει στον Ζειν να έρθει.Αφου ηρθεμε πηγαν στο νοσοκομειο.
Μπηκα μεσα στο μαιευτηριο και εκει οι ωρες περνουσαν βασανιστηκα.
*ΕΞΩ*
Ο Ζειν καθοταν και κοιτουσε τα αστερια.Που τα αστερια για αυτον ηταν η Λιζ του,η μοναδικη του...
"Λιζ μου...ποσο θα ηθελα να ησουν εσυ τωρα μέσα και να γεννας το παιδι μας..αλλα και την Άν την αγαπω πολυ..
Γιατι με άφησες ομως....ακομα θυμαμαι εκεινο το βράδυ...ξερεις κάτι αν είναι κοριτσι το ονομα σου θα της δωσω..ανυπομονω να σε δω ...."
BẠN ĐANG ĐỌC
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )2
Teen FictionTo 2o μερος της Ιστορια μου .