Chapter 16

290 34 0
                                    

Και με πήγε στο καναπε.

Κατσαμε και οι δυο και φιλιομασταν.

Ε-Ζειν νομιζω ..

Ζ-τι?

Ε-νομιζω είμαι έτοιμη,ειπα και κολλησα τα μετωπά μας.

Μου χαρισε ένα φιλι.Και αρχισε να πέφτει απο πανω μου..

Στη συνεχεια με φιλουσε στο λαιμο και ολο και πιο κατω.Μου έβγαλε τη μπλουζα και εγω τη δικη του.

Εκεινος συνέχισε να με φιλα και μου έβγαλε το παντελονι.Συνέχισε να με χαιδευει στη περιοχη μου και μετα απο λιγο εβαλε 2 δαχτυλα τα οποια αργοτερα εγιναν 3.

Το πάθος κυριαρχουσε φυσικα!

Τοτε πηρα εγω το πανω χερι τον έβαλα απο κατω και αρχισε να τον φιλα σε ολο του το σωμα.Του εβγαλα το πανετλονι και το ιδιο και το μποξερακι.Αρχισα να παιζω με το καβαλο του μπαινοβγαζοντας τον μεσα στο στομα μου.

Εκεινος εδειχνε να το απολαμβανει τρομερα.Επειτα με επιασε και με έβαλε απο κατω εκει αρχισε να μπαινοβγαινει μεσα μου στην αρχη αργα και ολο και πιο γρηγορα μεχρι εκει που δε πηγαινε αλλο.

Φτασαμε και οι δυο στο αποκορυφωμα και εκει τελειωσαμε μαζι.

Μετα με βυθισε στην αγκαλια του και κοιμηθηκαμε και οι δυο γλυκα.

Η ωρα φαινεται περασμενη και το κουδουνι έγινε το αιτιο να ανοιξουμε τα ματια μας..

Εγω αμεσως σηκωθηκα και πηγα πάνω εριξα κατι πάνω μου και ξανακατεβηκα.Οταν εφτασα στο σαλονι ειδα τον Ζειν να καθεται και να διαβασει ενα χαρτι.

Ε-τι εγινε;ποιος ηταν;

Ζ-τιποτα ενα χαρτι απο τη δισκογραφικη...μα δε το ΠΙΣΤΕΥΩ,ειπε φανερα ενθουσιασμενος

Ε-τι εγινε;

Ζ-Θα πάμε στη Χαβαι για συναυλια χαχχαχαχ,δεν εχω παει ποτε.

Ε-αα αληθεια μπραβοο.

Με πηρε αγκαλια και με φιλησε.

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant