Chapter 8

320 31 0
                                    

Ξαφνικά από πίσω μου ένιωσα ενα χέρι να με ακουμπά απαλά στον ώμο.Γύρισα απότομα να δω ποιος είναι ,όταν μπροστά μου ειδα τον κ.Μάλικ.

Ξαφνιάστηκα πραγματικά ηταν ο μόνος ανθρωπος που δε περίμενα να δω!

Ε-τι κάνετε εδώ έξω κ.Μάλικ;

Ζ-είναι αναγκαίο;

Ε-ποιο;

Ζ-αυτο το "κ.Μάλικ";

Ε-εεμμ και πώς να σας λέω;

Z- Zayn 

E-μάλιστα κ.Ζειν 

Ζ-ναι αν έβγαζες και αυτο το κύριε.

Ε-εμμ δεν μου είναι εύκολο ξερετε-ξέρεις είσαι ο καθηγητης μου!

Ζ-ναι αυτο είναι μέσα στη τάξη όχι εδώ,είπε καθώς με πλησίασε ακομα περισσότερο.

Ε-εεε ναι οκ.θα προσπαθήσω.

Ζ-ετσι μπράβο!,ειπε και μου έπιασε το χέρι.

Εκεινη τη στιγμη ενιωσα για ακομη μια φορα έναν έντονο ηλεκτρισμό να με χτυπά δυνατά.Ήταν πολύ ξεχωριστο,όμως απομακρυνθηκα αμεσως.Του γύρισα τη πλατη και προχωρησα προς τα εμπρος.

Ζ-τι έχεις;

Ε-τιποτα και αυτό είνια που με πονά!

Ζ-τι εννοεις;

Ε-ελα αφου τα ξέρεις σιγουρα θα στα έχει πει η Athina 

(κατέβασε το κεφάλι)

Ζ-εμμ κάτι μας έχει πει.

Ε-έλα ντάξη δεν πειράζει.Σιγά...

Ζ-κοίτα σε καταλαβαινω γιατι και εγώ έχω περάσει παρόμοια οπότε μπορω να βρεθω έστω για λίγο μέσα σου!

Ε-....

Ζ-ξέρεις κάτι μην κανεις το ίδιο λάθος με εμένα.Εγω έφαγα !χρόνο κλαιγοντας,πονώντας και δεν έβγαινα από το σπίτι.Και γενίκα παλαιότερα μου πηρε 10 χρόνια για να ξεπερασω αλλα δικα μου θεματα...αλλα ομως τωρα μπορω ή μάλλον προσπαθω να βρω τη δυναμη να συνεχίσω!

Ε-ξέρεις....και εγω παντα είχα δυναμη αλλα αυτη τη φορά ειναι πάνω απο της δυναμης μου.

Ζ-ότι και να είναι μην το βάζεις κάτω.Εχεις δύναμη.Μην αφήσεις τη θλιψη και το πόνο να κερδίσουν αυτη εδω ,ειπε και ακουμπησε μαλακα τη παλάμη του πανω στο σημείο οπυ βρισκεται η καρδια μου.

Πρωτη φορα που με άγκιζε κάποιος έτσι και εγώ απλά καθόμουν μαγεμένη από τα λόγια του και απο αυτόν τον ιδιο.

**Και να όπως καταλάβατε η Άν θα έινια η νέα κοπέλα που θα κλέψει τη καρδια του Ζειν,αν δεν το έχει κανει ηδη.Η Άν στην ομορφη εινια εκπληκτικη.Με μια της ματιας σε μαγεύει μα αυτο που από την αρχη κέρδισε τον Ζειν ήταν ο δυναμισμός της.Ο τσαμπουκας και η δυναμη που έχει.Η Άν είναι μια πονεμένη κοπέλα και ο Ζειν ένιωσε από τη πρώτη στιγμη υποχρεωμενος να τη προστατέψει.Το είχε πραγματικα ανάγκη να δώσει σε κάποιον οτι δε προλαβε να δώσει στη Λιζ.Αλλά αυτός ο κάποιος να μην είναι και κανείς τυχαιός επρεπε να παιζει βασικο και σημαντικο ρολο στη ζωη του.Οπως σε λίγο καιρο η Άν. Ο Ζειν παρόλα αυτά δεν έχει αποδεχτει ακόμα με τον εαυτο του το ενδιαφερον του για την Άν για 2 λόγους.

Αρχικα τη θεωρει μικρη και δευτερον δεν έχει νιώσει μέσα αυτο το μπαμ.Που ως συνηθως γίνεται μέσα απο τη ζήλεια.**

Ε-...εε έχει αρχισει να κάνει κρυο πάμε μέσα;

Ζ-όπως θες,ειπε και μου έδωσε το χέρι για να πάμε μέσα.

Ετσι μπηκαμε μέσα και κάτσαμε στο τραπέζι μαζί με τους άλλους που ήταν έτοιμοι να φύγουν.

Τότε...

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora