Chapter 6

348 35 0
                                    

Ο Ζειν κοιταξε εξαιταστίκα την Άν δείχνοντας ένα κάπως ενδιαφέρον θα έλεγε.

Ζ-και γιατί παρακαλώ;,ο Ζειν ήθελε με αυτη του την ερωτηση και την απαντηση που θα ακολουθούσε να καταλάβει στο περίπου τουλάχιστον αν η κοπελα κρύβει έστο καποιο δυναμισμο μέσα της.

Α-τώρα αυτό εχει σημασια για εσάς;

Ζ-και τι θα έπρεπε δηλαδή να με νοίζει;

Α-το οτι τώρα ειμαι εδω!

Όλα αυτά η Άν τα έλεγε ενώ κοιτούσε προς το παράθυρο.Δεν είχε γυρίσει ουτε για λιγο να δει τον Ζειν.

Ζ-τελος παντων...κατσε σε παρακαλω να συνεχίσουμε το μάθημα!

~ΜΕΡΙΑ ΑΝ~

Δίχως να πώ κάτι προχώρησα προς το θρανίο μου και έκατσα.Αμέσως εβαλα μέσα τα βιβλια απο την προηγούμενη ώρα και τοποθέτησα το σωμα μου καλυτερα στη καρεκλα.

Μέτα οι σκέψεις μου αρχισαν να ταξιδεύουν.Ξαφνικα ακουσα το καθηγητη να με φωναζει.

Ζ-Άν,Άν με ακούς;

Α-τι;εμμ; ναι εγω;

Ζ-αχα.Σε παρακαλω αν μπορεις να παρακολουθεις περισσοτερο στο μαθημα!

Α-μαλιστα ,ειπα χωρις να έχω σηκωσει το βλέμμα μου απο το πάτωμα.Μετά απο την παρακληση του καθηγητη είπα να συγκεντρωθώ.Και για πρωτη φορα τον αντίκρια.Τον είδα.Μέχρι τώρα δεν είχα δει πως ήταν.Αλλά ντάξει δεν με πολύ ενδιεφερε σιγά....για αγόρια θα νοιάζομαι τωρα...και πόσο μάλλον για τον καθηγητη μου...

Ο καθηγητης αρχισε να αναθέτει στο κάθε παιδί ένα τραγουδι για να τραγουδήσει.Οταν έφτασε σε μένα ηρθε απο πάνω μου και μου είπε.

Ζ-εσυ Άν θέλω να μας πεις 2 κομμάτια καθως δε σε έχω ξαναακούσει.Θέλω το "strong" και το "story of my life"

Μόλις άκουσα τα τραγουδια κατι μέσα μου αναταράχτηκε..

Α-μάλιστα κυριε.

Εκει άπλωσε το χέρι του να μου δώσει τη φωτοτυπια με τα lyrics των κομματιων.Εκει τα βλέμματα μας συναντηθηκαν.Ένας έντονος ηλεκτρισμος με διαπέρασε.Ηταν πολυ έντονο όλο αυτο....Κοιταζόμασταν γαι άρκετα λέπτα σε σημειο που τα παιδια να μας κοιτάνε γεματα αποριες για το τι συμβαινει.

Η ώρες πέρασαν γρηγορα και εγώ πηγα σπίτι.Εκει η μαμά με την Αθηνα να περιμενουν ανησυχες...

Α-τι παθατε εσεις;ρώτησα!

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ