2

580 20 3
                                    

Harem o akşam oldukça sakindi. Pinting hala İmparatoriçe Aisha'nın bakışını düşünüyordu. O kadının bakışları Pinting'i korkutmuştu.

Pinting yatağında yatıyordu. Bebeğini düşüren Consort Ting'in ağlama sesleri haremde yankılanıyordu. Bazı cariyeler yorganı başına çekmiş korku ile yataklarında yatıyorlardı. Bazıları ise ayaklanmış Consort Ting'in dedikodusunu yapıyordu.
Cariye Wie: Duyduğma göre; İmparatoriçe Aisha , Consort Ting'e bebeği koruyamadığı için bağırmış.Seni idam ettireceğim diye söylenmiş. İmparator Beiji ise çok üzülmüş.
Pinting sessizce dedikoduları dinliyordu. Bunlar asılsızdı. Fakat haremde dedikodu tehlikeliydi.

Sabah olmuştu. Gün ışıkları sarayı aydınlatıyordu. Harem yeni bir güne uyanmıştı. Birden çığlık sesleri yükseldi. Consort Ting kendini asarak intihar etmişti. Bu korkunç bir şeydi.
Haremdeki cariyeleri büyük bir korku kapladı.

Pinting haremdeki dedikodulardan sıkılmıştı. Yalnız başına sarayda dolaşmaya başladı.

Nereye gittiğini bilmeden geziniyordu. Muhafızları gördü. Onlardan kaçmaya çalıştı. Eğer onu görürlerse  onu hareme geri götürürlerdi. Büyük bir meydana geldi. Meydanın kenarında birkaç ok ve kılıç vardı. Pinting kılıcı görünce heyecanlandı. Kılıcı iyice inceledi. Kılıç oldukça keskindi. Pinting onu eline aldı. Kılıç ile dans etmeye başladı. Kendini oldukça kaptırmıştı. Kılıcın etrafa savrulması onu büyülemişti. Etrafına doluşan muhafızları fark etmesi uzun sürmedi. Etrafında bir muhafız ordusu vardı. Durdu, bakındı. Muhafızların arasındaki en iyi giyinimli olan Pinting'i alkışlamaya başladı. Birden diğer muhafızlarda onu alkışladı. Pinting asilce selamını verdi ve oradan hemen kaçmaya çalıştı fakat baş harem ağası onun kolunu tuttu.
Baş harem ağası : Majesteleri emir verin bu kıza bir ceza verelim.
Pinting: Ne Majesteleri mi?
O adam İmparator Beijing'ti. Pinting şaşkınca ona bakıyordu. İmparator Beijing oldukça yakışıklı ve genç bir adamdı. Pinting aynı yaşlarda olduklarını düşündü.
İmparator Beijing ise Pinting'e büyülenmiş gibi bakıyordu. Onun dansından oldukça etkilenmişti. Yaptığı dans oldukça muhteşemdi.
İmparator Beijing: Ona tek bir şartla ceza vermem, yakında Krizantem Festivali düzenlenecek bu festivalde eğer dans ederse onu cezalandırmam.
Pinting hemen yere kapaklandı.
Pinting : Bu festivalde dans etmek benim için bir onurdur Majesteleri.
İmparator Beijing başını salladı. Ondan oldukça etkilenmişti.
Baş harem ağası Pinting'i büyük bir aceleyle hareme götürdü. Götürürken de kulağını çekti. Pinting'in canı yanmıştı.

Bu olay İmparatoriçe Aisha'nın kulağına kadar gitti.
"Cariyelerden bir kız kılçla Muhafızlar ve İmparator'un karşısında dans etmiş, söylenene göre İmparator kızdan etkilenmiş, hatta festivalde dans etmesini teklif etmiş"
İmparatoriçe eline geçirdiği bütün vazoları kırmıştı konutunda .
Pinting  bunları duyunca gülmekten ölmüştü. Haremdeki diğer kızları kıskanmışlardı onu.

FAREWEL MY CONCİBUNE (Elveda Cariyem )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin