8

268 10 1
                                    

Consort Pinting sonunda başarmıştı. Gebeydi.  Bu olay sarayda büyük yankı yarattı. Henüz İmparatoriçe'nin bir çocuğu yoktu. İmparatoriçe Aisha sinir krizleri geçirdi. Hizmetlilerini falakaya yatırdı.

Pinting çok mutluydu. İmparator Beiji haberi alınca sevinçten havalara uçtu. Hemen Wuji konutu'na gitti.
Geldiğinde Pinting uyuyordu. Onun başını okşadı ve alnından öptü. Pinting kirpiklerini araladı.
Consort Pinting : Majesteleri.
İmparator Beiji: Kendini yorma lütfen.
Consort Pinting : Majesteleri bizim bir bebeğimiz olacak.
İmparator başını salladı. Pinting'e öpücükler kondurmaya başladı.
>o<>o<>o<>o<>o<>o<>o<>o<>o<>o<>o

İmparatoriçe Aisha, haremde 2.dereceden Consort Xuji'yi yanına çağırdı.
Consort Xuji: İmpartoriçemizi selamlarım.
İmparatoriçe : Hoşgeldin Xuji (şuzi diye okunur)  seninle konuşmamız gereken önemli konular var.
Consort Xuji kendisi için gösterilen yere oturdu.
İmparatoriçe: Consort Pinting'in gebe olduğunu biliyorsun öyle değil mi?
Consort Xuji: Elbette majesteleri ve ondan nefret ediyorum. O kız hareme uğursuzluk getirdi. O geldikten sonra ülkedeki kıtlık arttı. Düşman yaklaştı.
İmparatoriçe: Doğru söylüyorsun. O kızdan kurtulmamız lazım. Peki aklında bir fikir var mı Xuji
Xuji pis bir şekilde sırıttı. İmparatoriçe'nin kulağına fısıldadı.
←_←→_→←_←→_→←_←→_→←_←

Carien Liying: Consort Pinting bu gece Dolunay'ı gördünüz mü çok güzel.
Consort Pinting : Hayır görmedim Liying. Çok merak ediyorum.
Consort Pinting dışarı çıktı. Dolunay oldukça büyüktü.
Consort Pinting : Haydi Liying çatıya çıkalım.
Carien Liying : Fakat gebesiniz eğer ayağınız kayıp düşerse sizin için bu kötü olabilir.
Consort Pinting: Liying hadi, Dolunay çok güzel onu izlemek istiyorum.

Liying en iyi arkadaşını kıramadı. Ona yardım etti ve birlikte Wuji Konutu'nun çatısına çıktılar.

Consort Pinting : Saraya ilk geldiimiz zamanı hatırlıyor musun Liying
Carien Liying: Nasıl unuturum.
Carien Luorang vardı. O kız çok hırslıydı. İlk geldiğimde ilk nefret ettiğim ilk kişi o kızdı.
Consort Pinting: Evet ilk geldiğimizde bende ona çok kızmıştım fakat acı sonu aklıma geldikçe onun için üzülüyorum.
Carien Liying : Onun ölüsünü kuyuda gören kızda delirmiş diye duydum.
Consort Pinting: Bence o kız kuyuya düşmedi Liying onu İmparatoriçe Aisha'ya da Consort Xuji öldürdü. Oysa ki benden daha soylu bir kızdı.
Carien Liying: Evet öyle ama o da aklını kullansaymış. İmparatoriçe'nin gözüne girmek için yapmadığı yalakalık yoktu.
Consort Pinting : O aklıma geldikçe geleceğimi sorguluyorum. Acaba bizim sonumuz ne olacak. Ülke yakında savaşa girecek ve büyük bir kıtlıkla mücadele ediyoruz. Savaş umarım sonumuzu getirmez.
Carien Liying: Savaştan korkuyorum. İmparatoriçe Aisha'nın aptal uygulamaları beni korkutuyor.
Consort Pinting: Ben İmparatoriçe olunca böyle olamayacak.
Carien Liying: Ne...Pinting İmparatoriçe mi olmak istiyorsun.
Consort Pinting hırslı bir şekilde başını salladı.
Carien Liying ise sessiz ve korkmuş bir şekilde ona baktı.



FAREWEL MY CONCİBUNE (Elveda Cariyem )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin