10

188 10 1
                                    

Consort Pinting odasındaki yüksek tahtında karnını okşayarak oturuyordu. Liying'e aşağılık biriymiş gibi bakıyordu .
Liying: Kardeşimi selamlarım.
Consort Pinting: Bana düzgün selam ver tıpkı Imparatorice'nin önünde verdiğin gibi .Seni ben çok şımarttım Liying .
Carien Liying : Consort'um beni lütfen affedin.
Consort Pınting: Saray adabını iyice öğrenmen gerek. Daha cok yolun var.
Senin için papatya çayı hazirlattim. Birlikte iceriz.
Carien Liying: Tesekkür ederim Consort'um

Liying pişman olmuştu. Imparatorice söylediklerinde haklıydi. Artik Pinting'i tanıyamıyordu.
Pinting ve Liying çayı içtiler. Liying midesinde tuhaf bir yanma hissetti.
Ağzından kan gelmeye başladı. Bağırmak istedi fakat sesi çıkmadı. Cok sevdiği arkadası bunu ona nasil yapardı. Ölmek istemiyordu. Ayağa kalkmaya çalıstı kalkamadı.Pinting ise hicbir sey olmamis gibi cayini içiyordu. Hiç tepki vermedi.Liying içinden beddualar ediyordu . Can çekişiyordu .Kardeşim dediği Pinting ise hiç istifini bozmadan tahtında oturuyordu.Liying son nefesini verdi. Sadece elini Pinting'in oldugu tarafa dogru uzatabilmisti. Pinting onun son nefesini verdiğini görunce ağlamaya başladı. Hizmetçisine hemen çayları yok etmesini söyledi. Ağlayarak Imparator'un odasına gitti.

Pinting hemen Imparator'u selamladı.
Agladigi için Imparator Beiji hemen onun yanına geldi. Gozyaslarini sildi.
Consort Pinting: Majesteleri .....
Pinting hıçkırmaktan konuşamadi.
Imparator Beiji : Sakin ol . Hadi gel otur. Anlat bana neden agliyorsun. Kim senin ağlamana sebep oldu .
Consort Pinting : Majesteleri Imparatorice  benim en sadık hizmetlimi zehirleyip odama gönderdi. Carien Liying Imparatorice'nin konagindan geliyordu. Benim konagima girer girmez agzindan kanlar gelmeye basladi. Majesteleri cok korktum.
Imparator Beiji bunlari duyunca sinirlendi. Harem agasini cagirdi ve bir mahkeme duzenlenmesine karar verdi.
Consort Pinting cok mutluydu. Imparatorice Aisha'yi akladigini dusunuyordu . Imparatorice Aisha'yi tahtan indirip yeni Imparatorice olacakti

Mahkeme duzenlendi. Mahkeme Imparatorice Aisha'yi suclu buldu. Zehir Imparatorice Aisha'nin konagindan cikmisti. Consort Pinting zehri Liying'in kendisine saklatmisti.
Mahkeme Imparatorice Aisha'ya konaginda  uc  yil kapanip ibadet etme cezasi verdi .
Aisha bu yapilani unutmayacakti. Intikam yeminleri etti. Consort Pinting'e bunu odetecekti.



FAREWEL MY CONCİBUNE (Elveda Cariyem )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin