11

195 6 2
                                    

Consort Pinting sonunda bir oğlan doğurdu. Bütün halk dogan oglanın ulkeye huzur ve  barıs getirecegini dusunuyorlardi . Imparator Beiji de cok mutluydu. Dogan oglanin adini Bieng koydu. Prens Bieng  cok tatli bir oglandi. Herkes onun huzuru ve barısi getirecegini dusunuyordu. Ulkede buyuk bir kitlik ve savas ortami hakimdi. Han hanedanligi her an savas baslatabilirdi. Butun ulkenin gundemi dogan oglandan cok buydu.
Herkes savastan korkuyordun . Cunku bu kıtlıkta savasın kaybedilme olasiligi buyuktu.
Korkulan oldu ve Han Hanedanligi guney eyaletlerden saldirmaya basladi. Imparator Beiji ise basta orali olmadi. Han Hanedanligi baskente dogru yaklasiyordu. Imparator Beiji ise dogan oglunun mutlulugu icerisindeydi. Sarayda bunun kutlamalariyla ilgilenmekle mesguldu.Saraylilar Imparator'un bu ilgisizliginden sıkılmıslardı. Han Hanedanı Imparatoru Chugul gizlice saraya saldirmayi planliyordu. Imparatorun uykusunda bogmak istiyordu.

Tum bunlar yasanirken Consort Pinting sarayda Imparatoricelik tasliyordu. Sozune uymayan hizmetlilerin dillerini harem agalarinin ise parmaklarini kestiriyordu. Oglu Bieng'in ustune cok titriyordu. Consort Pinting'in simdi kafasinda Imparatorice'yi oldurup onun hapsedildigi Imparatoricelik konutuna yerlesmek vardi.
Imparatorice Aisha ise aylardir konutunda hapisti . Aylarca Pinting'ten alacagi intikami dusundu.
Tek eglencesi  konutunun bahcesindeki gullerle ilgilenmekti. Bitkilerle ilgilenmek ona huzur veriyordu. Aisha ulkenin kotu gidisatindan korkuyordu. Imparator Beiji ulkeyi yonetemiyordu. Devler meseleleriyle yeteri kadar ilgili değildi. Eskiden Imparatorun ilgilenmdefigi meseleler ile Imparatorice Aisha ilgilenirdi. Simdi ise saraylilar kendi menfatlerince hareket ediyorlardi.

Bir gün Imparatorice Aisha'ya gizli bir mektup geldi. Aisha hemen mektubu acip okumaya basladi.
Mektupta:
Imparatorice Aisha
Saray büyuk bir tehlike altında yakinda Han Hanedanligi baskentte saldiracak. Her an her sey olabilir. Eger tehlike altinda kalirsak sizi  Imparatoricelik konutundan kurtaracagim.
Komutan Chun
Aisha mektubu geri kivirdi. Gozlerinden iki damla yaş süzuldu. Butun bunlar o aptal cariye ve basiretsiz Imparator yuzunden oldu diye soylendi. Apar topar odasina dogru gidip aynanin karsina gecti. Aglamaya basladi. Tek hizmelisi hemen yanina geldi.
Hizmetli: Majesteleri neden agliyorsunuz.
Aisha: Zavalli halk icin uzuluyorum.Imparatorun gunahlarini halki cekmemeli.
Aisha makyajini sildi


FAREWEL MY CONCİBUNE (Elveda Cariyem )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin