Bai Pinting'i sabah Baş harem ağası apar topar uyandırdı. Pinting ne olucağını anlamadan onu büyük Carien Salonu'na götürdü.
Pinting : Ne oluyor nereye gidiyoruz.
Harem Ağası onu duymazdan geldi. Diğer Carienler, Carien Salonu'nun etrafında dolanıyorlardı. Bütün gözler Pinting'e çevrildi.
Pinting'i Carien Konutu'nun ortasında diz çöktürdüler. Pinting ne olduğunu anlayamamıştı. Korkudan titriyordu. Baş harem ağası ona sırıtarak bakıyordu.
Baş harem ağası : İmparatorluk fermanıdır. Bundan sonra Carien Pinting 3.dereceden İmparatorluk eşidir. İmparatorluk Majesteleri kendisini Consortluk makamına uygun görmüşlerdir. Sen Bai Pinting bu fermanı kabul et.
Bai Pinting ne yapacağını bilmiyordu. Carien Konutu'nun ortasında bağırmak istiyordu. Bütün carienler ona kıskançlık ve hasetle baktılar.
Bai Pinting yere kapaklandı ve fermanı kabul etti. Bu küçük törenin ardından Pinting'e Konut açıldı.
Bai Pinting, büyük Wuji konutunda kalacaktı. Bu konut oldukça büyüktü. Büyük bir bahçesi vardı. Pinting'in konutu büyük bir özenle yeniden düzenlendi. Pinting'e renkli ipek kumaşlardan yeni kıyafetler dikildi. Pinting çok mutluydu artık o bir Consort'tu.
Bai Pinting akşam için hazırlandı. Bai Pinting ve İmparator Beiji o geceyi birlikte geçirdiler. O gece kutsal bir geceydi.İmparatoriçe Aisha bu olanlara sessiz kaldı. Fakat içi içini yedi. Kıskancından İmparatoriçelik Konutundaki bütün çiçekleri makasla kesmişti. İçindeki kötü ruhları bu şekilde arındırdığını düşünüyordu. Saraydaki Tapınakta dua etti. Bir süre sakinleşmeye ihtiyacı vardı.
İmparatoriçe Aisha: Wuji Konutu'nu onun başına yıkacağım ,onu kendi kanı içinde boğacağım ,diye beddualar ediyordu.Consort Pinting'i kutlayan ilk kişi Carien Liying oldu. Carien Liying onun en haremdeki en iyi dostuydu.
Carien Liying bütün zarafetiyle Wuji Konutu'na gitti. Consort Bai Pinting onu büyük bir mutlulukla karşıladı.
Consort Pinting onun için Gingseng kökü çayı hazırlattı. Çayı birlikte içtiler.
Carien Liying : Consort ilan edilmen beni şaşırttı. Haremdeki en iyi arkadaşımın iyi konumda olması beni oldukça mutlu eder.
Consort Pinting : Bende olanlara şaşırdım. İmparator Beiji'nin bana karşı bu kadar yoğun duygular beslediğini bilmiyordum.
Carien Liying: Benim gibi bir Carien'e göre sen bu konuda oldukça şanslısın. Baban bir general olduğu için çocukken saraya gelmişsindir. Belkide bu şekilde İmparator seni gördü ve sana karşı yoğun duygular beslemeye başladı.
Consort Pinting : Bende böyle olduğunu düşünüyorum. İmparator Beiji'yi çocukluğumdan beri tanıyorum. İmparatoriçe Aisha'nın bu sessizliği beni korkutuyor doğrusu
Carien Liying : Duyduğuma göre hırsından ve kıskançlığından Konutundaki bütün çiçekleri makasla kesmiş.
Bir anda Wuji Konutu ayaklandı. Hizmetliler hareketlenmişti.
Consort Pinting bu hareketlenmenin sebebinin İmparatoriçe olduğunu anlamıştı.
Consort Pinting : Doğrusu İmparatoriçe'ye acıyorum. Acınacak bir kadın, İmparator onu sevmiyor. O kadın İmparatoriçe'lik makamını kirletiyor.
Bai Pinting bunları söylerken Carien Liying'e göz kırptı.
İmparatoriçe Aisha büyük bir sinir ve hırs ile içeri daldı.
Carien Liying ve Consort Pinting : İmparatoriçemizi selamlarız.
İmparatiçe Aisha divana oturdu. Consort Pinting ve Carien Liying ayağa kalktılar.
İmparatoriçe Aisha : Bende yeni Consort'u merak etmiştim ve onu tebrik için gelmiştim fakat anlaşılan o ki yeni Consort Pinting terbiye edilmemiş. Makamıma hakaret ettin. Bunu kendi kulaklarımla duydum. Cezalandırılman gerekir ki ibret olsun. Harem ağaları bu Densiz Consort'u falakaya yatırın akıllansın.
Consort Pinting hiç itiraz etmedi. Yalvarmadı da. Bu İmparatoriçe Aisha'yı şaşırtmıştı. Cezasına hemen razı geldi.
Carien Liying falaka cezasını ağlayarak izledi.
İmparatoriçe Aisha bayan mutluluk kahkahaları attı.
Consort Pinting falaka cezasının ardından İmparatorluk Konutu'na bir hizmetli yolladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAREWEL MY CONCİBUNE (Elveda Cariyem )
Historical Fictionİmparator ve onu çok seven cariyenin öyküsüdür. İmparator savaşta yenilmiştir, saray düşmanlarıyla çevrilmiştir, cariyeye gitmesini söyler, fakat cariye çok sevdiği adamı öyle bırakamaz.Onun için kendi canından vazgeçer... Peki kim kendi canından va...