5

364 15 0
                                    

İmpartor, Pinting için her şeyi göze almıştı.
Ona sarayda iyi bir ünvan vermeyi düşünüyordu.Fakat İmparatoriçe'den çekiniyordu. Sonuçta Pinting ile halvet olmamıştı. Bu sarayda büyük tepkiye yol açabilirdi.

Yaşananlar İmparatoriçe Aisha'nın kulağına gidince deliye döndü. Pinting'ten nefret ediyordu. Onun saraydan gitmesini sağlamalıydı. Çok fazla göze batmaya ve dikkat çekmeye başlamıştı. İmpataroiçe Aisha bunun için artık geç kaldığını düşünmeye başladı. Ondan kurtulmayı düşünmeye başladı. O gece Aisha uyuyamadı.
İmparatoriçe Aisha İmparator Beiji'ye büyük bir aşk ile bağlıydı. Onu canından bile çok seviyordu. İmparator için her şeyi ama her şeyi yapardı.
Ülkenin durumu son zamanlarda iyiye gitmiyordu. Çok büyük bir kıtlık çekiliyordu. Bunun üstüne Han Hanedanlığının baskısı devam ediyordu. Yakında savaş bekleniyordu. Fakat İmparator Beiji henüz çok gençti ve savaş ile ilgili bir deneyimi yoktu. Ülkenin durumu gün geçtikçe kötüye gidiyordu. İmparatoriçe Aisha, devlet işlerinde İmparator'a yardımcı oluyordu. Chu Hanedanlığı'nın az bir ömrü kalmış gibi görünüyordu. İmparatoriçe Aisha bu kıtlık ile başa çıkabilmek için sarayda tasarruf yöntemini uyguluyordu. Bütün sarayın bu tasarruf kurallarına uyulması isteniyordu. Uymayanın sonu soğuk saraydı.

Bai Pinting Carien Konutuna büyük bir korku ve endişe ile girdi. Yaşanacaklardan korkuyordu. İmparatorun onu öldüreceğini düşünüyordu. Bu korku ile yatağına girip uyudu. Bir daha uyanmak istemiyordu aslında. Bir kabusun içinde gibi hissediyordu kendini.

FAREWEL MY CONCİBUNE (Elveda Cariyem )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin